
Nissan Micra K11 1.0 16V 1998r pierwsza rej 1999r , srebrny metalik .
Autko zakupiłem na początku 2008r w salonie Nissana ( micra została oddana w rozliczenie za nowe auto ) za cene 10.000zł , pewnie się dziwicie z kąd taka wysoka cena a mianowicie autko było kupione u nas w Polsce przez pewną kobitke która była jedyną właścicielką micry i przez cały okres użytkowania ( 10 lat ) autko było serwisowane tylko i wyłącznie w ASO Nissana , nie widziało żadnego innego serwisu , nawet takie rzeczy jak żarówki i wycieraczki były wymieniane w nissanie

Ok to teraz napisze co zostało zrobione w autku :
- każdy kto zna micre wie że najsłabszym punktem jest przedni pas i progi , które powoli zaczeły rdzewieć więc nie było na co czekać i zostało to wszystko wymienione i pod wpływem impulsu doszło do tego że autko zostało na nowo pomalowane ( bez dachu ) i przy okazji usunięte zostały boczne listwy jak i został dołożony tylny spoiler z Micry S .
- następnie zostały założone czarno matowe 14 calowe alusy PDW Racetek-d i do tego nowe oponki GoodYear 165/60 . Seryjnie autko poruszało się na 13" felgach i oponie 155/70 .
- później zostały zakupione nawiercane i nacinane tarcze mikoda , żeby coś tam za tą alufelgą ładnie wyglądało .
- usunięte zostało stare radio ( kaseciak ) i seryjne głośniki , wzamian zostało założone radio Alpine i głośniki JBL z serii GTO + 2 tweetery do tego zostały wygłuszone matami bitumicznymi całe drzwi .
Z takich grubszych przeróbek to by było wszystko a z takich drobnostek to zostały założone nowe przewody zapłonowe NGK , świece ngk v-line , nowa kopułka i palec rozdzielacza , klocki hamulcowe ATE , wymieniony płyn hamulcowy również na ATE , w chłodnicy nowy płyn HEPU , wszystkie filtry od Knechta , a silniczek śmiga na oleju MOTUL 8100 X-cess 5w40 .
Wszyscy moi znajomi mówią że moja micra jest dobrze dotarta

Hmmm to by było na razie na tyle , a tu mała porcja fotek :




