[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Powoli, jak będą dwie Primery, to bedzie łatwiej podjąc decyzę o uturbieniu. Taka eliminacja ryzyka. Na razie N/A robi swoje, a ile, to zobaczymy na nowych semislickach Federala w Lublinie + przepustnicy mod by Coobcio. A turbinkę się kupi Odnośnie mocy, to liczę na 350KM z odrobinę ograniczonym momentem. Internalsy powinny teoretycznie wyrobić.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
265KM to on miał do dziś do godziny 15:45Limon pisze:Hehe z tego co ja wiem to turbo kit z srebnej primki leży u Coobcia w garazu, tylko turbo teraz siedzi w 265 konnym saabie Coobcia
Chłopaki to turbo to do rudej byście chcieli czy do jakiegoś nowego projektu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Do nowego, ale jeszcze trzeba trochę poczekać. Na razie jest katastrofa, bo nie dostaniemy zamówionych opon Federala. R888 też nigdzie w poblizu Warszawy nie ma. 205-ki zostały wycofane z naszego rynku. 195-ki nie wchodza w rachubę. Strata czasu i pieniędzy. Na 15-kach oczywiście.
Może ktoś pomoże, pożyczy, sprzeda???
Może ktoś pomoże, pożyczy, sprzeda???
No to gadaj co zmajsterkowałes. Bo ja dzisiaj przewróciłem i postawiłem na nogi 1,5 tonową suwnicę265KM to on miał do dziś do godziny 15:45
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
http://moto.allegro.pl/toyo-r888-205-50 ... 76759.html
już ktoś wrzucał tego linka tutaj, dzwoń dogaduj sie
już ktoś wrzucał tego linka tutaj, dzwoń dogaduj sie
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Jak nic sie jutro nie uda, to może w sobotę się dogadamy z gościem na odbiór w niedzielę przed zawodami. Tylko kto w niedzielę w Lublinie przełoży rano kapcie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki spieszcie się jest fajna opona do podjęcia:
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
hehehe widze ze za kazdym razem co raz bardziej te opony Ci sie podobaja no zobaczymy jak sobie poradza jak peknie 300 kmCoobcio pisze:Chłopaki spieszcie się jest fajna opona do podjęcia:
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi
xTomek jak bedzie trzeba ktos sie znajdzie
no opinie sa bardzo podzielone co do tej opony. bardzo duze opory toczenia, spadek v-max, za to dobra w prowadzeniu po lukach ... nie wiem czy nie lepiej bylo Yokohame s drive kupic, zupelnie innej klasy opona ... hmmm
ile uzytkownikow tyle opinii, zobaczymy jakie odczucia z jazdy bedzie mial xTomek
Yokohama i Goodrich to ta sama polka - klasa srednia wg producentow, swoja droga chetnie bym przetestowal Yokohame jak sie sprawuja, podobaja mi sie bieznikiami
Yokohama i Goodrich to ta sama polka - klasa srednia wg producentow, swoja droga chetnie bym przetestowal Yokohame jak sie sprawuja, podobaja mi sie bieznikiami
Ostatnio zmieniony 2010-09-23, 14:03 przez prtp'06, łącznie zmieniany 1 raz.
W razie co bedzie na lato, a wyczynówki sie kupi na przyszły sezon. Juz 1 para PX-ów praktycznie wysiada i trzeba ją będzie wymienić.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xkarol pisze:no opinie sa bardzo podzielone co do tej opony. bardzo duze opory toczenia, spadek v-max, za to dobra w prowadzeniu po lukach ... nie wiem czy nie lepiej bylo Yokohame s drive kupic, zupelnie innej klasy opona ... hmmm
Coobcio pisze:No niesamowite są to opony bez kitu
Prawie 1 bar doładowania 400Nm już o włos a przy daniu gazu do deski na 1 biegu nawet nie pisną
No cóż, już niebawem sie przekonamy.....prtp'06 pisze:Pelna kontrola, szczegolnie w ciasnych i szybkich zakretachPumaRST pisze:widze że trakcja na tych oponach jest, ale ciekawe jak na zakrętach sie trzymają.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Za późno zbraliśmy się za opony. Jest to, co jest. Federale pójdą na przyszły sezon i bedą oszczędzane na eventy typu 1/4. Goodriche będą na codzień i na lapy.
Pozdro całej ferajnie za wsparcie i rozterki duchowe
Pozdro całej ferajnie za wsparcie i rozterki duchowe
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oponki przyszły na czas - dziś je testowałem lepią super
Także udało nam się przełożyć z mojego sunnego górną połówkę kolektora ssącego, którego portowałem wraz z przepusnticą gazu fi 66mm.
Chłopaki co tam na hamowni z tego wyszło
Także udało nam się przełożyć z mojego sunnego górną połówkę kolektora ssącego, którego portowałem wraz z przepusnticą gazu fi 66mm.
Chłopaki co tam na hamowni z tego wyszło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Spoko, pojedziemy na hamownię po Lublinie. Dzisiaj to była partyzantka na chybcika.
-27 Nm/-10KM co daje wiele do myslenia o tej hamowni i personelu. Autko teraz bardzo
żywo reaguje na gaz. Opony się układają, jedziemy do Lublina
-27 Nm/-10KM co daje wiele do myslenia o tej hamowni i personelu. Autko teraz bardzo
żywo reaguje na gaz. Opony się układają, jedziemy do Lublina
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czyli jedzie lepiej a wynik wyszedł gorszy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Co smieszniejsze idealna linia jak poprzednim razem na calym zakresie od 2-8 tys jest -27Nm ... bez kitu nie mam pytan (rozumiem ze moze w jakims zakresie malym sie zmienic, ale identyczny wykres ? jeszcze wmawianie ze tak qrwa ma byc no zesz dawno mnie tak nikt nie podpienil) nie wazne jakie przelozenie ustawisz 70 czy 60 to i tak wychodzi to samo ... NO jak mozna miec hamownie i nie ogarniac nic.
A wrazenia pozytywne ... sprzet szybciej sie wkreca to napewno, mozliwe ze gora lepsza, dol podobnie jak bylo ... Oponki jak sie uloza to bedziemy oceniac jest dobrze ... [/b]
A wrazenia pozytywne ... sprzet szybciej sie wkreca to napewno, mozliwe ze gora lepsza, dol podobnie jak bylo ... Oponki jak sie uloza to bedziemy oceniac jest dobrze ... [/b]
No widzisz. Trzeba było się nie zrażać korkami i podjechać z nami. A tak tylko zbałaganione pięć dych. Tzw. brak kropki nad i. Nowa przepustnica, nowe oponki i..... wreszcie zdjęty spoiler. Fotokomóry prawdę pokażąCoobcio pisze:Czyli jedzie lepiej a wynik wyszedł gorszy
p.s.
jutro zdjatka z operacji
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
JAk chłopaki z czasami ?
Ja nie dojechałem, pękła mi guma wodna, wyciekło dużo płynu, silnik się zagżał i poszła uszczelka pod głowicą, wszystko w korku przed rykami...
Ja nie dojechałem, pękła mi guma wodna, wyciekło dużo płynu, silnik się zagżał i poszła uszczelka pod głowicą, wszystko w korku przed rykami...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Coobcio Ciebie mijałem ? migałes mi swiatlami na trasie lublin wawa ? ja wracalem akurat z lublina rano
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka