
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Powoli, jak będą dwie Primery, to bedzie łatwiej podjąc decyzę o uturbieniu. Taka eliminacja ryzyka. Na razie N/A robi swoje, a ile, to zobaczymy na nowych semislickach Federala w Lublinie + przepustnicy mod by Coobcio. A turbinkę się kupi
Odnośnie mocy, to liczę na 350KM z odrobinę ograniczonym momentem. Internalsy powinny teoretycznie wyrobić. 


P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
265KM to on miał do dziś do godziny 15:45Limon pisze:Hehe z tego co ja wiem to turbo kit z srebnej primki leży u Coobcia w garazu, tylko turbo teraz siedzi w 265 konnym saabie Coobcia

Chłopaki to turbo to do rudej byście chcieli czy do jakiegoś nowego projektu

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Do nowego, ale jeszcze trzeba trochę poczekać. Na razie jest katastrofa, bo nie dostaniemy zamówionych opon Federala. R888 też nigdzie w poblizu Warszawy nie ma. 205-ki zostały wycofane z naszego rynku. 195-ki nie wchodza w rachubę. Strata czasu i pieniędzy. Na 15-kach oczywiście.
Może ktoś pomoże, pożyczy, sprzeda???

Może ktoś pomoże, pożyczy, sprzeda???
No to gadaj co zmajsterkowałes. Bo ja dzisiaj przewróciłem i postawiłem na nogi 1,5 tonową suwnicę265KM to on miał do dziś do godziny 15:45

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
http://moto.allegro.pl/toyo-r888-205-50 ... 76759.html
już ktoś wrzucał tego linka tutaj, dzwoń dogaduj sie
już ktoś wrzucał tego linka tutaj, dzwoń dogaduj sie

P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Jak nic sie jutro nie uda, to może w sobotę się dogadamy z gościem na odbiór w niedzielę przed zawodami. Tylko kto w niedzielę w Lublinie przełoży rano kapcie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki spieszcie się jest fajna opona do podjęcia:
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
hehehe widze ze za kazdym razem co raz bardziej te opony Ci sie podobajaCoobcio pisze:Chłopaki spieszcie się jest fajna opona do podjęcia:
http://allegro.pl/opony-letnie-205-50r1 ... 45346.html
Testowana na Alemrze GTi-R PRTP'6 moim zdaniem rządzi


xTomek jak bedzie trzeba ktos sie znajdzie

no opinie sa bardzo podzielone co do tej opony. bardzo duze opory toczenia, spadek v-max, za to dobra w prowadzeniu po lukach ... nie wiem czy nie lepiej bylo Yokohame s drive kupic, zupelnie innej klasy opona ... hmmm
ile uzytkownikow tyle opinii, zobaczymy jakie odczucia z jazdy bedzie mial xTomek 
Yokohama i Goodrich to ta sama polka - klasa srednia wg producentow, swoja droga chetnie bym przetestowal Yokohame jak sie sprawuja, podobaja mi sie bieznikiami

Yokohama i Goodrich to ta sama polka - klasa srednia wg producentow, swoja droga chetnie bym przetestowal Yokohame jak sie sprawuja, podobaja mi sie bieznikiami
Ostatnio zmieniony 2010-09-23, 14:03 przez prtp'06, łącznie zmieniany 1 raz.
W razie co bedzie na lato, a wyczynówki sie kupi na przyszły sezon. Juz 1 para PX-ów praktycznie wysiada i trzeba ją będzie wymienić.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
xkarol pisze:no opinie sa bardzo podzielone co do tej opony. bardzo duze opory toczenia, spadek v-max, za to dobra w prowadzeniu po lukach ... nie wiem czy nie lepiej bylo Yokohame s drive kupic, zupelnie innej klasy opona ... hmmm
Coobcio pisze:No niesamowite są to opony bez kitu
Prawie 1 bar doładowania 400Nm już o włos a przy daniu gazu do deski na 1 biegu nawet nie pisną
No cóż, już niebawem sie przekonamy.....prtp'06 pisze:Pelna kontrola, szczegolnie w ciasnych i szybkich zakretachPumaRST pisze:widze że trakcja na tych oponach jest, ale ciekawe jak na zakrętach sie trzymają.

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Za późno zbraliśmy się za opony. Jest to, co jest. Federale pójdą na przyszły sezon i bedą oszczędzane na eventy typu 1/4. Goodriche będą na codzień i na lapy.
Pozdro całej ferajnie za wsparcie i rozterki duchowe
Pozdro całej ferajnie za wsparcie i rozterki duchowe

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oponki przyszły na czas - dziś je testowałem lepią super 
Także udało nam się przełożyć z mojego sunnego górną połówkę kolektora ssącego, którego portowałem wraz z przepusnticą gazu fi 66mm.
Chłopaki co tam na hamowni z tego wyszło

Także udało nam się przełożyć z mojego sunnego górną połówkę kolektora ssącego, którego portowałem wraz z przepusnticą gazu fi 66mm.
Chłopaki co tam na hamowni z tego wyszło

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Spoko, pojedziemy na hamownię po Lublinie. Dzisiaj to była partyzantka na chybcika.
-27 Nm/-10KM co daje wiele do myslenia o tej hamowni i personelu. Autko teraz bardzo
żywo reaguje na gaz. Opony się układają, jedziemy do Lublina
-27 Nm/-10KM co daje wiele do myslenia o tej hamowni i personelu. Autko teraz bardzo
żywo reaguje na gaz. Opony się układają, jedziemy do Lublina

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czyli jedzie lepiej a wynik wyszedł gorszy 

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Co smieszniejsze idealna linia jak poprzednim razem na calym zakresie od 2-8 tys jest -27Nm ... bez kitu nie mam pytan (rozumiem ze moze w jakims zakresie malym sie zmienic, ale identyczny wykres ? jeszcze wmawianie ze tak qrwa ma byc no zesz
dawno mnie tak nikt nie podpienil) nie wazne jakie przelozenie ustawisz 70 czy 60 to i tak wychodzi to samo ... NO jak mozna miec hamownie i nie ogarniac nic.
A wrazenia pozytywne ... sprzet szybciej sie wkreca to napewno, mozliwe ze gora lepsza, dol podobnie jak bylo ... Oponki jak sie uloza to bedziemy oceniac
jest dobrze ...
[/b]

A wrazenia pozytywne ... sprzet szybciej sie wkreca to napewno, mozliwe ze gora lepsza, dol podobnie jak bylo ... Oponki jak sie uloza to bedziemy oceniac


No widzisz. Trzeba było się nie zrażać korkami i podjechać z nami. A tak tylko zbałaganione pięć dych. Tzw. brak kropki nad i. Nowa przepustnica, nowe oponki i..... wreszcie zdjęty spoiler.Coobcio pisze:Czyli jedzie lepiej a wynik wyszedł gorszy


p.s.
jutro zdjatka z operacji
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
JAk chłopaki z czasami ?
Ja nie dojechałem, pękła mi guma wodna, wyciekło dużo płynu, silnik się zagżał i poszła uszczelka pod głowicą, wszystko w korku przed rykami...
Ja nie dojechałem, pękła mi guma wodna, wyciekło dużo płynu, silnik się zagżał i poszła uszczelka pod głowicą, wszystko w korku przed rykami...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Coobcio Ciebie mijałem ? migałes mi swiatlami na trasie lublin wawa ? ja wracalem akurat z lublina rano
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka 
