Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Różnice miedzy Sunny GTi a zwykłym 1.4

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

[N14] Różnice miedzy Sunny GTi a zwykłym 1.4

Post autor: lukasz84 » 2010-09-23, 12:34

Witam! przymierzam sie do zmiany karoserii mojego czerwonego nissana GTI(czerwone bedzie teraz biale w ori lakerze i co najwazniejsze bez rdzy :mrgreen: ), dlatego takie pytanie?
gdzie sa roznice ?
zakładam ze musze przerzucic : - cala elektryke!
-stbilizator z przodu bo ponoc grubszjy jest GTIowy
-bak???czy tylko pompa wystarczy?
-heble
najbardziej interesuje mnie jak jest z zawiasem ???wszystko bede skladal na poliuretanie tak czy siak bedzie trzeba cos tam rozkrecac r .Hmm i jeszcze takie male pytanie czy sa jakies roznice w samej karoseri???cos mi sie obilo o uszy ze GTI ma sztywniajsza karoserie czy rzeczywiscie tak jest???Z gory dziei za opdowiedz >Pozdrawiam

TAGUJEMY TEMATY ! ! ! !
Ostatnio zmieniony 2010-09-23, 18:14 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-23, 13:20

lukasz84 na bank hamulce, również z zaciskami. 1,4 chyba miało z tyłu bębny wiec wahacze tylne z piastami itd. Pompa jest chyba taka sama, ale jak chcesz cos modzic to kup Wallbro i bedzie zupełnie fajnie :)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-09-23, 13:46

nie ma żadnej różnicy w karoserii a przynajmniej ja nic nie zuważyłem
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2010-09-23, 14:57

Dzieki wielkie odnosnie hebli to tak zgadza sie w 1.4 sa bębny, a pompaj siedzi dokladne walbro gss342 :mrgreen: przy turbo seria okazala sie za slaba...
odnosnie karoseri to tez mi sie wydaje ze gti, diesel i cala reszta to jedno i to samo no oprocz gti-ra.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-09-23, 15:39

Zdezrzaki troche ma inne Gti

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-09-23, 17:05

Zbiornik paliwa,chłodnica, pompa hamulcowa+ serwo,stabilizator tył, wahacze poprzeczne tył z mocowaniami do korektorów, korektory (w 100nx 1.6 nie było w ogóle miejsc do mocowania korektorów w podłużnicy z tyłu) oraz oczywiście pakiet wnętrza GTI (kierownica, mieszek+dźwignia zmiany biegów, dźwignia ręcznego).

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2010-09-23, 17:27

Boczki a raczej kolor obicia, siedzenia (kolor i ksztalt) sa inne w GTI.

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2010-09-23, 19:55

Wnetrze tak jest roznica zgdza sie odnosnie zderzkow rowniez wszystko sie zgadza.. no tak dla mnie najwazniejsza jest strona techniczna nissana elektryka ,zawias heble no bedzie troche tego :-/ pewno sruby beda strzelac ze starosci

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-09-23, 20:04

zapodaj kolego jakies zdjecia tego twojego gtira ...czemu nie chcesz go odrestaurowac tylko do innej starej budy chcesz graty przekladac ?

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-09-23, 20:18

sergiej pisze:zapodaj kolego jakies zdjecia tego twojego gtira ...czemu nie chcesz go odrestaurowac tylko do innej starej budy chcesz graty przekladac ?
a po co walczyć z rudą jak ma drugą zdrowa bude
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2010-09-24, 08:30

no moze nie ma jej tak duzo i nie warto przekladac wszystkiego ...chyba ze tak jak ty ma angola i musi i tak przelozyc na LHD

lukasz84
fanatyk nissana
Posty: 329
Rejestracja: 2009-12-27, 13:04
Lokalizacja: Łomża Warszawa

Post autor: lukasz84 » 2010-09-24, 09:10

Moje auto to nie Gtir tylko zwykłe GTI z dołozonym turbo SR20DE+T , odnosnie budy to stan niestety nie powala na kolana i kolor od poczatku nie przypadl mi do gustu(czerwony) no i ta rdzaa auto miało fajnie jezdzic takie bylo założenie gdy kupowałem nyse.
Absolutnie nie kalkuluje mi sie naprawa karoseri
1.Trzeba by bylo ja wypiaskowac.(ok 2000tys)+transport
2.Wymiana błotnikow prawych dzwi +jakies dziury sie pojawia pewnie po piaskowaniu trezba bedzie pospawac troszke ok 500-700zl
3.Polakierowanie karoseri w kolor docelowy (ok3500-4000tys)
Reasumujac 7000 tys to sporo za te kase naprwde gra nie warta swieczki,a zreszto to kupilem juz idealna karoserie w białym kolorze o malym przebiegu i nawet nie biore pod uwage reanimacji Czerwono-rudej strzały .Ale dzieki za propozycje Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sunny / 100NX”