Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] wymiana gumowej osłony przegubu

Moderator: janusz

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

[A32] wymiana gumowej osłony przegubu

Post autor: piter2323 » 2010-09-20, 08:06

witam
przy demontazu alternatora zauwazyłem ze mam peknieta oslone przegłuba zewnetrznego. Osłone juz zakupiłem tylko mam pytanie czy wymiana tej gumy jest skomplikowana? czy moge napotkac jakies wieksze trudnosci?


Pozdrawiam
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-09-20, 09:46

Jak u siebie zmienialem to wyjalem cala polos, na aucie ciezko bylo dobrze trafic mlotem zeby zdjac przegub :lol: Minus takiej operacji to niestety trzeba zlapac olej ze skrzyni i spowrotem go wlac. Zeby wyjac przegub z piastu wystarczy rozpiac koncowke drazka z piasty i skrecic maksymalnie kolami. Jesli uda sie wybic przegub bez wyciagania polosi to bedzie to najlepsza opcja.

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2010-09-20, 10:58

no właśnie tego się obawiałem ze będzie trzeba zlać olej ze skrzyni
hmmm a może udało się komuś bez tej czynności?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-09-20, 16:42

piter2323, po prostu sprobuj zbic przegub na aucie. Ja do konca nie bylem pewny czy to trzeba przywalic mlotem i dlatego zdecydowalem sie wyjac cala polos. Zreszta wlanie oleju do skrzyni nie jest trudne, tylko trzeba sie zaopatrzyc w jakas rurke ok 1m i lejek.

Awatar użytkownika
piter2323
aktywny forumowicz
Posty: 170
Rejestracja: 2009-12-09, 20:46
Lokalizacja: Gdańsk/ Rusocin

Post autor: piter2323 » 2010-09-21, 07:31

dzięki wielkie na dniach będę z tym walczył :) zobaczymy jak wyjdzie. Przy ściągniętej półosi lekko się go zbija?
Pozdrawiam
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-09-21, 08:21

piter2323 pisze:Przy ściągniętej półosi lekko się go zbija?
Lekko nie, najlepiej miec jakis wiekszy mlot i raz ale porzadnie walnac. Najlepiej bic na zgietym przegubie w taka jakby koronke.

B 52
fanatyk nissana
Posty: 895
Rejestracja: 2009-12-20, 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B 52 » 2010-09-22, 07:34

Ja pamiętam jak mi wymieniali przeguby to rosły gość walił młotkiem na pewno z 5 kg (widziałem z 30 metrów) to się przestraszyłem, że mi pół auta rozwalą. Poszedłem na kawę bo żal było patrzeć.
- mówili, że było ciężko a założone przeguby japońskie nkn śmigają na aucie po dziś dzień i mają się dobrze


P.S. mam osłony japońskie przegubów jakby ktoś potrzebował
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...

Awatar użytkownika
Wald
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2009-12-09, 08:58
Lokalizacja: WE

Post autor: Wald » 2010-09-24, 13:05

Ja wymienialem bez wyjmowania polosi. Po co zlewac olej jak mozna to zrobic na aucie?
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”