[ Primera] P11.144 by Bombel
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
hmm ładne FOTOSTORY z tego wyszło -cieszymy sięz ESTI że cało i zdrowo z tobą
ps. co do traktora to o ile sobie przypominam to ze 2 razy też mnie wyciągali z pobocza-raz jak stwierdziłem że polonez to driftowóz...na zakręcie 90 stopni wpadłem w zaorane pole a za drugim almerą nie ogarnołem na letnich gumach gołoledzi,hihi-tak czy siak czekam na dalsze postępy prac
ps. co do traktora to o ile sobie przypominam to ze 2 razy też mnie wyciągali z pobocza-raz jak stwierdziłem że polonez to driftowóz...na zakręcie 90 stopni wpadłem w zaorane pole a za drugim almerą nie ogarnołem na letnich gumach gołoledzi,hihi-tak czy siak czekam na dalsze postępy prac
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na obudowę aku już patent na mocowanie obczajony i nawet by się u mnie w garage jedno mocowanie z sunnego GTi znalazło
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Ja również.zuru82 pisze:Trzymam kciuki za wielki powrót i większe moce
bombel pisze:Cena ok 700 zł/komplet na tył
Nie ma dramatu. Seria do GT/SRi firmy MONROE kosztuje 520 zł. Co ciekawe zwykłe kosztują 300 zł.zuru82 pisze:Drogie te amory...
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Amory podstawa....i jak by obniżyć lekko auto, plus lepsze oponki...plus wydech To zawsze troszeczkę lepszy czas by szło wykręcić. Na razie poczekamy aż Bombel wrzuci u siebie na przód i tył...zobaczymy jak autko się będzie prowadzić A mi na razie pozostaje odkładać kasę na zawias terazCoobcio pisze:Takie Amory Zuru myślę że urwały by kolejne 0,1 sek w sprincie na ćwiartkę jak nie lepiej
I Prowadzenie lepsze - wóz już nie będzie tak zachodzić przy skręcie
Kupię auto z SR20VE na pokładzie
W Zielonce koles robi amory na zamowienie (regeneruje) ok 120zl/szt z wymiana zrobi Ci krotsze i twardsze jak chcesz, daje gwarance na bodajrze 50tys km
http://www.blonski.com.pl/
http://www.blonski.com.pl/
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v
Polecam konfigurację, którą kiedyś dostałem od Coobcia: Koni przód, Bilstein B6 tyl, Weitec -35mm. Spadek po srebrnej Coobcia. Seria poszła out Ruda jeździ jak przyklejona. Przy tych mocach, oprócz hamulców, to podstawa.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No, trzeba się przyzwyczaić. Jest twardo i dosyć głośno przez utwardzone poduchy. Wibracje od motora znikają zaraz po ruszeniu. Czuć, że auto rwie się do jazdy Jescze raz polecam sprawdzoną konfigurację. zwłaszcza dla wozów 200+
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bomblu ale u Ciebie przede wszystkim tył był do wymiany, a przód był tylko w stanie słabym ale nie tragicznym...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zglebiona P11.144 straci trochę na niepozorności ale ten przód można by jej zglebić o te 1,5cm stosując springi z 1,6
Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie
Niżej nie ma co bo Intercooler, krawężniki... sami wiecie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM