Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N16] Almera Tino

Moderator: sergiej

rysiek grzybek
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2010-08-13, 12:57
Lokalizacja: podlaskie

[N16] Almera Tino

Post autor: rysiek grzybek » 2010-08-13, 16:54

Mam pytanie : Czy da sie odczytać błędy z komputera przy zapalonej na stałe kontrolce imobilajzera? Może zacznę od początku Nissan almera Tino 1,8 zagazowany. ruszając zgasł mi samochód, po paru próbach zobaczyłem że świeci się kontrolka imobilajzera na stałe przy włączonym zapłonie,( kluczyk sprawdzony w zakładzie dorabiającym kluczyki dobry) druga sprawa że włączają się wentylatory nawet teraz przy zimnym silniku. po sprawdzeniu bezpieczników i przekazników ( chyba wszystkich) elektryk nie mógł zczytac błędów gdyż nie mógł połączyć sie z komputerem samochodu ( check engine sie nie swieci) Elektryk stwierdził spaloną cewkę zapłonową ( popękana góra) PROSZĘ O POMOC
Rysiek

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Almera Tino

Post autor: Mas » 2010-08-13, 18:32

rysiek grzybek pisze:Mam pytanie : Czy da sie odczytać błędy z komputera przy zapalonej na stałe kontrolce imobilajzera? Może zacznę od początku Nissan almera Tino 1,8 zagazowany. ruszając zgasł mi samochód, po paru próbach zobaczyłem że świeci się kontrolka imobilajzera na stałe przy włączonym zapłonie,( kluczyk sprawdzony w zakładzie dorabiającym kluczyki dobry) druga sprawa że włączają się wentylatory nawet teraz przy zimnym silniku. po sprawdzeniu bezpieczników i przekazników ( chyba wszystkich) elektryk nie mógł zczytac błędów gdyż nie mógł połączyć sie z komputerem samochodu ( check engine sie nie swieci) Elektryk stwierdził spaloną cewkę zapłonową ( popękana góra) PROSZĘ O POMOC
Ze spaloną cewką auto odpala bez problemu na 3 garach.
Problem jest przede wszystkim w immo.
Sprawdź na początek 3 wtyczki przy Time Control Unit (pod kierownicą z prawej strony powinno być) + wtyczkę do pętli i układu samego Immo przy stacyjce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”