
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
Udało mi się jednak sprawdzić wstępnie maszynę na mapie 0 czyli doładowanie 0,5 bara, poniżej dane:
0-20km/h w 0,75s
0-40km/h w 1,78s
0-60km/h w 3,25s
0-80km/h w 4,35s
0-100km/h w 6,23s
0-120km/h w 8,05s
0-140km/h w 10,63s
0-160km/h w 13,48s
1/4 mili w 14,24s @ 167km/h
Dodam że auto podczas pomiarów nie miało nic w bagażniku, także koło zapasowe wyjęte oraz przednie opony po 2 bary a tyle po 3.
Ps. Szkoda że nie udało się dokonać żadnego pomiaru na mapie 1 a obstawiam że jakaś średnio wysoka 13 by była jak nic...
Udało mi się jednak sprawdzić wstępnie maszynę na mapie 0 czyli doładowanie 0,5 bara, poniżej dane:
0-20km/h w 0,75s
0-40km/h w 1,78s
0-60km/h w 3,25s
0-80km/h w 4,35s
0-100km/h w 6,23s
0-120km/h w 8,05s
0-140km/h w 10,63s
0-160km/h w 13,48s
1/4 mili w 14,24s @ 167km/h
Dodam że auto podczas pomiarów nie miało nic w bagażniku, także koło zapasowe wyjęte oraz przednie opony po 2 bary a tyle po 3.
Ps. Szkoda że nie udało się dokonać żadnego pomiaru na mapie 1 a obstawiam że jakaś średnio wysoka 13 by była jak nic...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na szybko trzeba było używkę ogarnąć bo trzeba było na już do GT testy robić i dupa wyszła, termin i tak o tydzień chłopaki przesuneli....
A jutro na 10:00 foto sesja ma być, może u siebie na pożyczenie coś znajdę ale to coś nie będzie się nadawało na kontynuacje testów na mapie 1...
Ps. U Osy już zamówiłem nowe półosie na 10:00 ma mi je dostarczyć do garażu ale od 10 do ok 15-16 mnie nie będzie mnie, tak więc ok. 7:00 rano zabieram się za szperanie w Garage prawej półośki do turlania...
A jutro na 10:00 foto sesja ma być, może u siebie na pożyczenie coś znajdę ale to coś nie będzie się nadawało na kontynuacje testów na mapie 1...
Ps. U Osy już zamówiłem nowe półosie na 10:00 ma mi je dostarczyć do garażu ale od 10 do ok 15-16 mnie nie będzie mnie, tak więc ok. 7:00 rano zabieram się za szperanie w Garage prawej półośki do turlania...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Znowu półśrodki! W MOTOMAXIE zrobili by jakie trzeba i były by nastepnego dnia po południu. Dziwi mnie, że stała bolączka wszystkich primer- wałki półosi, nie zostały w tym doinwestowanym wozie wymienione(oba), czekać tylko jak walnie lewa. Za dużo HP na serię!bombel pisze:Tym razem nie kupujcie uzywki tylko porzadny zamiennik jak mowiłemCoobcio pisze:Kolejne złe wieści podczas pomiarów dla GT rąbnęła półoś prawa znowu...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Eszi jest dokładnie jak piszesz...
Trzeba wymienić obie i tyle...
Nie wiadomo kiedy gdzie i jak, wiadomo na zawodach można się czegoś takiego spodziewać gdzie jest mnóstwo znajomych i ktoś zaholuje podciągnie... A jak rabie kilkaset km od domu to dopiero będzie ból.
Trzeba wymienić obie i tyle...
Nie wiadomo kiedy gdzie i jak, wiadomo na zawodach można się czegoś takiego spodziewać gdzie jest mnóstwo znajomych i ktoś zaholuje podciągnie... A jak rabie kilkaset km od domu to dopiero będzie ból.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O to można by im zawieść stare przeguby niech to odrazu poskładają w całość 
Jeszcze zobaczymy ile Osa krzyknie...
Ps. dziękuje za namiary w imieniu swoim i Zura
Hehehehehehehe
Tą póloś używaną co kupiłem też była kupowana na ulicy Dworcowej ale w Legionowie


Jeszcze zobaczymy ile Osa krzyknie...
Ps. dziękuje za namiary w imieniu swoim i Zura

Hehehehehehehe
Tą póloś używaną co kupiłem też była kupowana na ulicy Dworcowej ale w Legionowie








WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z dobrych wieści, jest to, że Kuba właśnie dzwonił i będzie miał półoś prawą - nową, więc dzisiaj auto powinno być na chodzie.
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem
Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.
Czekam na wieści......te dobre szczególnie
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem

Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.
Czekam na wieści......te dobre szczególnie

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wóz pomierzony, sfotografowany i czyściutki 
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08

Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Zawsze jakieś dobre wieściCoobcio pisze:Wóz pomierzony, sfotografowany i czyściutki
Numer zamykają w Piątek, tak wiec druk idzie od poniedziałku a wiec artykół będzie dostępny od 21.08



To kupujemy za 10 dni gazetę

P.S
Ciekawe ile ta druga półoś wytrzyma....pobieraj od Osy, drugą i wymienimy w razie czego też drugą na nówkę, będzie spokój.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

I całe forum się dowie też.To kupujemy za 10 dni gazetę Ciekawe co tam napiszą ciekawego.....

pozdro
p.s.
Jak będe miał chwilę czasu, to skopiuję wszystkie nasze artykuły z GT do zakładki:
NISSANzone.pl w mediach
Już jest tego trochę w indywidualnych tematach.
Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 16:26 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
W Motomaxie jak pamiętam wałki półosi za oba 325 zł z kurierem. Trzeba tylko niestety wyjąć je i liczyć zęby. Na życzenie robią także całe półosie do aut tuningowanych. Pewnie to kwestia ustalenia czego klient potrzebuje i podanie kilku parametrów.zuru82 pisze:Z dobrych wieści, jest to, że Kuba właśnie dzwonił i będzie miał półoś prawą - nową, więc dzisiaj auto powinno być na chodzie.
Choć wolałbym żebyśmy już wymienili obie półosie zanim odbiorę docelowo (np. jutro) wóz, bo mam zamiar jechać w trasę, a jak by mi padła półoś kawał od Warszawy (odpukać) to by była totalna porażka. Zostawił bym Primę w lesie i wrócił stopem
Dlatego docelowo wsadzamy obie nowe półosie i może trochę polatają.
Czekam na wieści......te dobre szczególnie
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ta długa półoś która nam strzela ma po 32 zęby od wewnętrznej i od zewnętrznej, wygląda znacznie bardziej okazale jak seryjna ponadto ma 27mm grubości a seria miła 24mm grubości, Osie za nią zapłaciłem 220zł.
Hehe tak wiec dzień dzisiejszy był bardzo bójny od 7:00 w Garage do teraz, na styk udało się wymienić półośkę bo na 10:00 musiałem już być w Jankach na fotografowaniu a następnie przeprowadzać testy z zaciśniętymi zębami w obawie o lewą półoś na mapie 0,9 bara...
Wszystko się udało wreszcie... Potem ciekawe eksperymenty u Kreatora Mocy z Toyotą HILux diesel przy użyciu ECU Mastera i do teraz u mnie w garage....
Jakieś fotki zapodam jutro
A wyniki hmm no powiem tyle że na 0,9 bara Primera przyspiesza w ciut poniżej 6 sek do realnej setki a nie do 60mil a ćwiartkę robi w trochę poniżej 14 sek, pomiary nie powiem gdzie były przeprowadzane ale na dobrym asfalcie klasy tego na Wale Międzyszyńskim
CEGLE się podobają osiągi wozu i najważniejsze czy Zuru zadowolony
Hehe tak wiec dzień dzisiejszy był bardzo bójny od 7:00 w Garage do teraz, na styk udało się wymienić półośkę bo na 10:00 musiałem już być w Jankach na fotografowaniu a następnie przeprowadzać testy z zaciśniętymi zębami w obawie o lewą półoś na mapie 0,9 bara...

Wszystko się udało wreszcie... Potem ciekawe eksperymenty u Kreatora Mocy z Toyotą HILux diesel przy użyciu ECU Mastera i do teraz u mnie w garage....

Jakieś fotki zapodam jutro

A wyniki hmm no powiem tyle że na 0,9 bara Primera przyspiesza w ciut poniżej 6 sek do realnej setki a nie do 60mil a ćwiartkę robi w trochę poniżej 14 sek, pomiary nie powiem gdzie były przeprowadzane ale na dobrym asfalcie klasy tego na Wale Międzyszyńskim

CEGLE się podobają osiągi wozu i najważniejsze czy Zuru zadowolony

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Z seryjnymi półosiami może nie poszalejemy (głównie z tą lewą co nie wymieniania była jeszcze), ale do zwykłej jazdy na co dzień wystarcza 
Jak na razie jestem mega zadowolony
Dobra robota, autko jeździ super, nic się nie dławi i nie szarpie....nawet na tym 0.5 bara jest zabawa
Tak w ogóle to zauważyłem, że na moment wchodzi nawet na ok. 0.6-0.65 bara przy dawaniu buta, a potem spada zaraz i trzyma już ładnie te 0.5 bar
Żadnego stuku nie ma, IC-ek sprawuje się genialnie i szybciutko się chłodzi.
Po weekendzie zrobię z ciekawości testy spalania
Czyli bak do pełna, 100km i dolewamy do pełna na tej samej stacji
Oczywiście dam znać jakie wyniki będą.
Co do wyników na setkę i ćwiartkę to nawet ja do końca nie wiem na 100% ile tam po przecinku było....Coobcio mówi że nie pamięta ;P hehe. Ale za tydzień z hakiem wyjdzie GT, to zobaczymy co tam napisali
W każdym razie jest progress i o to chodzi 
P.S
Będę musiał się zająć jeszcze odgrodzeniem stożka od reszty pod maską, no i zrobić ten zbiorniczek wyrównawczy, żeby tak nie latał...jakiś wsporniczek dorobić. Tutaj za pewne będę musiał się ponownie uśmiechnąć do xtomka o pomoc

Jak na razie jestem mega zadowolony



Po weekendzie zrobię z ciekawości testy spalania


Co do wyników na setkę i ćwiartkę to nawet ja do końca nie wiem na 100% ile tam po przecinku było....Coobcio mówi że nie pamięta ;P hehe. Ale za tydzień z hakiem wyjdzie GT, to zobaczymy co tam napisali


P.S
Będę musiał się zająć jeszcze odgrodzeniem stożka od reszty pod maską, no i zrobić ten zbiorniczek wyrównawczy, żeby tak nie latał...jakiś wsporniczek dorobić. Tutaj za pewne będę musiał się ponownie uśmiechnąć do xtomka o pomoc

Kupię auto z SR20VE na pokładzie 

Nie ma sprawy, przymierzymy, narysujemy szablony jak bryka będzie pod domem 
Może i rudej coś takiego sie przyda.

Może i rudej coś takiego sie przyda.

Ostatnio zmieniony 2010-08-12, 16:27 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Obecna nowa półoś wygląda znacznie bardziej pewnie jak stara co potwierdzają poniższe Fotki:

Stara miała 24mm:

A nowa prawie 27mm:

A tu już zmontowana całość:

Hehe na trochę mi zostawiłeś samochód to trochę go dopieściłem a co do zbiorniczka to jakoś nie miałem koncepcji na jego zamocowanie, blaszka od starych spodni widzę że zawodzi i cham wypada...
Co do czasów to je znam ale jeszcze za wcześnie by je ogłaszać:D
Ps. jeszcze raz podziękowania dla OSY - no skubany o 8:00 przed otwarciem jakiej kolwiek hurtowni przytargał mi pod Garage dwie półośki do wyboru

Stara miała 24mm:

A nowa prawie 27mm:

A tu już zmontowana całość:

Hehe na trochę mi zostawiłeś samochód to trochę go dopieściłem a co do zbiorniczka to jakoś nie miałem koncepcji na jego zamocowanie, blaszka od starych spodni widzę że zawodzi i cham wypada...
Co do czasów to je znam ale jeszcze za wcześnie by je ogłaszać:D
Ps. jeszcze raz podziękowania dla OSY - no skubany o 8:00 przed otwarciem jakiej kolwiek hurtowni przytargał mi pod Garage dwie półośki do wyboru

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Moja wygląda jakos tak:
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1182185828
i wydaje sie solidniejsza
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1182185828
i wydaje sie solidniejsza