Jakby sie dało to tez bym o taki poprosiłCoobcio pisze:Chłopaki xTomki proszę pomóżcie mi z tym opakowaniem na aku
[ Primera] Primera P11.144 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
W firmie jest bezwładnośc, a tu trzeba nierdzewkę pobrać, ..... , ale spokojnie w przyszłym tygodniu chłopaki na warsztacie zmajstrują. Dla Bombla też.
Pozdro.
p.s.
Sekunda na ćwiarę w plecy, jak nic 
Bombel podaj wymiary swojego aku
Pozdro.
p.s.
Jeszcze nie zgłupiałem, żeby z zurowozem startowaćodrazu strzelimy ustawkę VE Vs. VE+T
Bombel podaj wymiary swojego aku
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:45 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Pewnie, że trakcja to podstawa, może to głupie, ale może obniżyć zmianę fazy. Przecież i tak po miescie 2500 wystarcza. Tak ze 3800 może by było git. Jak na razie 161 na wyjściu z ćwiary to za mało. 60 ft też za mało. Niestety 200 kG do Hond robi swoje.
Ostatnio zmieniony 2010-08-09, 19:06 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
U was chłopaki można ciut wcześnie dać zmienna fazę ale za wczesne jej odpalenie to już straty w Nm będą... Najwcześniej jak się da by generowało jaki kolwiek przyrost to okolica 3700-3800 ale na wałkach z SR20VE nie wiem przy jakich obrotach by było optymalnie na tych z SR16VE - trzeba by sprawdzić na hamowni 
Ps. swoją droga ciekawe jak takie wałki u Zura by się sprawowały

W Wolnossaku poprawiają Nm w całym zakresie
Pss. Zuru trzeba będzie zainwestować w takie opony jakie ma poniższa Almerka kolegi z Lublina:

Albo zejść z momentem obrotowym na I i drugim biegu...
Ps. swoją droga ciekawe jak takie wałki u Zura by się sprawowały
W Wolnossaku poprawiają Nm w całym zakresie
Pss. Zuru trzeba będzie zainwestować w takie opony jakie ma poniższa Almerka kolegi z Lublina:

Albo zejść z momentem obrotowym na I i drugim biegu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Będzie jakoś odrazu po weekendzie foto + testy...
Pewno znowu słabo testy wyjdą przyspieszenia i czasu na ćwairtkę za sprawą trakcji która nieco lepiej jak u szopena się pojawia bo już przy ok 70km/h
Przed samymi pomiarami ustawię ciśnienie z przodu na 1,5 bara to powinno zdecydowanie pomóc
Pewno znowu słabo testy wyjdą przyspieszenia i czasu na ćwairtkę za sprawą trakcji która nieco lepiej jak u szopena się pojawia bo już przy ok 70km/h
Przed samymi pomiarami ustawię ciśnienie z przodu na 1,5 bara to powinno zdecydowanie pomóc
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Obstawiam średnią 13-kę. Teraz my będziemy gonić
Scany z GT na forum, dziadkowóz, zuru i Coobcio mają gwarantowane.
Pozdro
p.s.
podstawy robią się
Pozdro
p.s.
podstawy robią się
Ostatnio zmieniony 2010-08-08, 18:40 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ale tu się działo przez weekend widzę
Ja już w Wawie, po działkowaniu i wracamy do szarej rzeczywistości 
Czekam z niecierpliwością na obudowę pod aku i generalnie zostaną mniejsze pierdoły, takie jak ta dmuchawa i wóz chyba już gotowy
P.S
Coobcio, przypomniałem sobie o jednej kwestii....mianowicie ten wąż od ścieku, trzeba troszkę skrócić przy turbinie, bo obcierał o blachę...pamiętasz? Może za pamięci by to poprawić, co by niespodzianki nie było jak by wąż się przetarł
P.S2
Fajnie jak by sesja wypaliła na początku tygodnia, to bym pobrał wóz koło środy wieczór może....bo na razie przed sesja nie ma co, bo ja i tak z roboty się nie wyrwę, więc wóz by był dostępny dopiero po godzinie 16.30 jakoś, a to późno
Czekam z niecierpliwością na obudowę pod aku i generalnie zostaną mniejsze pierdoły, takie jak ta dmuchawa i wóz chyba już gotowy
P.S
Coobcio, przypomniałem sobie o jednej kwestii....mianowicie ten wąż od ścieku, trzeba troszkę skrócić przy turbinie, bo obcierał o blachę...pamiętasz? Może za pamięci by to poprawić, co by niespodzianki nie było jak by wąż się przetarł
P.S2
Fajnie jak by sesja wypaliła na początku tygodnia, to bym pobrał wóz koło środy wieczór może....bo na razie przed sesja nie ma co, bo ja i tak z roboty się nie wyrwę, więc wóz by był dostępny dopiero po godzinie 16.30 jakoś, a to późno
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak się dziwie że nie dzwonisz nie piszesz ani nic - nie tęsknisz za primerką

Jutro mogę ten ściek skrócić, zajrzę odrazu kiedy wymiana oleju to najwyżej przy tej okazji się go wymieni... Jak rezystor dmuchawy podpasuje z Almery N15 to będziesz mieć dmuchawę no i te wycieraczki...
Jeśli chodzi o moc i wystrojenie to maszyna już od dawna przygotowana
Ps. W Czwartek zamykają numer tak więc zdjęcia najpóźniej w środę rano będą robić...
Tak czy siak poproszę ich o udostępnienie V-Boxa to trochę potestuję sprzęta i pobawię się ciśnieniami w oponach...
Jutro mogę ten ściek skrócić, zajrzę odrazu kiedy wymiana oleju to najwyżej przy tej okazji się go wymieni... Jak rezystor dmuchawy podpasuje z Almery N15 to będziesz mieć dmuchawę no i te wycieraczki...
Jeśli chodzi o moc i wystrojenie to maszyna już od dawna przygotowana
Ps. W Czwartek zamykają numer tak więc zdjęcia najpóźniej w środę rano będą robić...
Tak czy siak poproszę ich o udostępnienie V-Boxa to trochę potestuję sprzęta i pobawię się ciśnieniami w oponach...
Ostatnio zmieniony 2010-08-08, 19:31 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
nie dało by rady pożyczyć od kogoś jakiś dobrych klejacych laczków na testy?? bo fajnie jak by jakiś fajne czasy sie pojawiła, tak samo bym kombinował jak robiliscie testy z Sunnym Szopena który niestety cyferki miał troszke średnieCoobcio pisze:Będzie jakoś odrazu po weekendzie foto + testy...
Pewno znowu słabo testy wyjdą przyspieszenia i czasu na ćwairtkę za sprawą trakcji która nieco lepiej jak u szopena się pojawia bo już przy ok 70km/h![]()
Zuru Gratulacje autka
pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A niech już test będzie na tych oponach na których auto śmiga na co dzień... Ja niby mam bardzo dobre pół-slicki Yokochama A048 w rozmiarze 195/50R16 
Auto na tych samych oponach wykręciło 14,513sek na beznadziejnie śliskiej nawierzchni na lotnisku Bemowo i to nie wystrojone do końca i na starym silniku, na chwilę obecną sporo lepiej ciągnie ale i bez porównania mniejszą ma trakcję
Obstawiam że na tą chwilę przy mistrzowskim ruszeniu i biciu biegów okolica wysokiej 13 powinna paść jej łupem
Pogadam z chłopakami od GT i poćwiczę trochę z ich zabawką
A i jeszcze trzeba trochę gratów z bagażnika wywalić i tych Zurowych i tych co dołożyłem JA
Auto na tych samych oponach wykręciło 14,513sek na beznadziejnie śliskiej nawierzchni na lotnisku Bemowo i to nie wystrojone do końca i na starym silniku, na chwilę obecną sporo lepiej ciągnie ale i bez porównania mniejszą ma trakcję
Obstawiam że na tą chwilę przy mistrzowskim ruszeniu i biciu biegów okolica wysokiej 13 powinna paść jej łupem
Pogadam z chłopakami od GT i poćwiczę trochę z ich zabawką
A i jeszcze trzeba trochę gratów z bagażnika wywalić i tych Zurowych i tych co dołożyłem JA
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Co mogłem to dzisiaj zrobiłem - wóz masz gotowy do odbioru 
Nawet ponad programowo udało się ciut poprawić przebieg doładowania na mapie 1, jest 1 bar spadający nie jak poprzednio na 0,8 a na 0,9 a więc może już 301KM pękło

Ps. jedyne czego CI nie ogarnąłem to wycieraczek, masz na ich ośkach luzy po 1cm, tak więc trzeba będzie wymienić ich ośki z podstawkami, w garażu swoim drugim będę musiał poszukać pozostałości po Bandicie, on miał je w eleganckim stanie...
A z ciekawostek dodam że pięknie pasuje rezystor dmuchawy z Almery N15
Tak więc pozostało nam zamontowanie tego co dostarczy nam xTomek...
A Ty zabieraj wóz i pucuj go, na fotkach najmniejszy syfek psuje cały widok...
Nawet ponad programowo udało się ciut poprawić przebieg doładowania na mapie 1, jest 1 bar spadający nie jak poprzednio na 0,8 a na 0,9 a więc może już 301KM pękło
Ps. jedyne czego CI nie ogarnąłem to wycieraczek, masz na ich ośkach luzy po 1cm, tak więc trzeba będzie wymienić ich ośki z podstawkami, w garażu swoim drugim będę musiał poszukać pozostałości po Bandicie, on miał je w eleganckim stanie...
A z ciekawostek dodam że pięknie pasuje rezystor dmuchawy z Almery N15
Tak więc pozostało nam zamontowanie tego co dostarczy nam xTomek...
A Ty zabieraj wóz i pucuj go, na fotkach najmniejszy syfek psuje cały widok...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Druga w historii 300 konna Primera - w Polsce oczywiście-
Gratulacje dla wlaściciela i
mechanika
p.s.
Na Mandarynki przy Rosoła /stacja benzynowa/jest sprytny elektryk. Już mi 2 razy w Nissanach te kulkowe badziewia plastikowe naprawiał. Koszt około 50-100PLN
Chodzi oczywiscie o wycieraczki
mechanika
p.s.
Na Mandarynki przy Rosoła /stacja benzynowa/jest sprytny elektryk. Już mi 2 razy w Nissanach te kulkowe badziewia plastikowe naprawiał. Koszt około 50-100PLN
Chodzi oczywiscie o wycieraczki
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:46 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
No no, dobra robota
Widzę, że nie darujesz Coobciu tej 3-ki na przodzie
hehe. AFR dobrze jeszcze sprawdzić po zmianie, no i ciekawe ile hamka by pokazała
Dupohamownia coś więcej czuje?
Nie szarpie nic i nie dławi?
Wolne obroty udało się na tego tysiaka ustawić? 
P.S
Dzięki dzieki xtomku ale na razie jeszcze nie ma co krzyczeć, bo ostatni wykres mamy z 290 KM z hakiem
hehe
P.S
Dzięki dzieki xtomku ale na razie jeszcze nie ma co krzyczeć, bo ostatni wykres mamy z 290 KM z hakiem
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
jak Cobcio mowi, ze 301
to na pewno bedzie
, a może trochę wiecej 
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:47 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Pojemniczki na aku odebrane
Wielkie dzięki dla xtomka za pomoc
Twój Bombel też mam, więc albo dzisiaj, albo jutro jak będę u Coobcia to mogę zostawić w garażu u niego, albo jakoś podjedziesz i Ci przekażę osobiście. Możesz też w każdej chwili podjechać na Ursynów jak zależy Ci na czasie
P.S
Coobciu...w jakich godzinach będzie sesja do GT-ka, rano coś mówiłeś? Bo jak odbiorę od Ciebie wóz wcześniej (przed zdjęciami) to dostępny będzie w godzinach popołudniowych tylko już
Dlatego się zastanawiam czy jest sens odbierać przed środą auto
Może też niech Twoja kobitka porobi fotki po umyciu...myślę, że nie wyjdą wcale gorzej niż od fotografa z GT (jak nie lepiej)
hehe
Twój Bombel też mam, więc albo dzisiaj, albo jutro jak będę u Coobcia to mogę zostawić w garażu u niego, albo jakoś podjedziesz i Ci przekażę osobiście. Możesz też w każdej chwili podjechać na Ursynów jak zależy Ci na czasie
P.S
Coobciu...w jakich godzinach będzie sesja do GT-ka, rano coś mówiłeś? Bo jak odbiorę od Ciebie wóz wcześniej (przed zdjęciami) to dostępny będzie w godzinach popołudniowych tylko już
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Sorry za OT, Bombelku podeślij numer sms-em, żebym wiedział, że to Ty i Cię zapisaŁ.xtomek dzieki. Ps. Co nie odbierasz tel ode mnie??
Z pewnych względów nie odbieram telefonów których nie znam.
Pozdro dla zura i Bombla.
p.s.
Coobcio, jak się uda
Ostatnio zmieniony 2010-08-10, 18:18 przez xtomek, łącznie zmieniany 3 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Wczorajsze testy wypadły pozytywnie
Najbardziej podobało mi się ostatnie ustawienie, tzn. ostatnia jazda wieczorem z Coobciem
Wtedy dmuchało nam mniej...koło 0.9 opadające na 0.7, ale zapłon ustawiony był troszkę agresywniej i czuć było że auto się odpycha. I to lepiej niż dmuchające wcześniej 1.4 bar
hehe
Czekamy na ostatnie poprawki z dzisiaj....i relację (ew. fotorelację) od Coobcia
Oczywiście na pomiary z Vboxa również czekam z niecierpliwością.
P.S
Kuba...umówiony jesteś na jutro rano jakoś na tę sesję? Mam nadzieje, że nie będzie padać, bo pewnie z Renią nie robiłeś fotek przy tej ładnej pogodzie?
Czekamy na ostatnie poprawki z dzisiaj....i relację (ew. fotorelację) od Coobcia
P.S
Kuba...umówiony jesteś na jutro rano jakoś na tę sesję? Mam nadzieje, że nie będzie padać, bo pewnie z Renią nie robiłeś fotek przy tej ładnej pogodzie?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
Akurat się napatoczyłem pod garage ... Renia śmigała na szmatce i pucowała autko
( nie wiem jak się dziewczynie odwdzięczysz
) a Kuba poprawił zbiorniczek wyrównawczy i pomogłem mu trochę w usadowieniu aku.
Trzeba też pochwalić xtomka - zacne te obudowy panie
... jak kiedyś będe wrzucał aku do tyłu to też się będę uśmiechał

Trzeba też pochwalić xtomka - zacne te obudowy panie
Z nissanem od 2005 roku
-
Pepe
Prześledziłem cały projekt od początku do końca na forum i jestem pod ogromnym wrażeniem, podziwiam zapal oraz wytrwałość
mam nadzieje ze kiedys na jakims zlocie bede mial okazje zobaczyc to cacko na zywo
No i oczywiście ogromny szacunek dla Coobcia... może za jakiś czas wpadnę z moja maxima ^^' pozdrawiam i powodzenia życzę 