[ Primera] BLACK BOX
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] BLACK BOX
Wreszcie przyszedł czas na prezentacje Primy.
Model: Primera P11.144
Rok: 2000
Silnik: SR20DE
Moc: 140kKM 180Nm (dane katalogowe, jeszcze niezweryfikowane)
Wnętrze: seria
Audio: Sony CDX-GT300 i obecnie tyle
Plany:
-ściemnić szybki
-alu 16 z opnkami 205/50
-mod rozrządu
-dołożyć xenon na długie światła(zestaw już leży w bagażniku)
-oklejenie na czerwono tylnych kierunkowskazów
-zmiana bocznych kierunkowskazów na białe
-poprawić audio
Ale te wszystkie plany i tak zweryfikuje rzeczywistość.
Fotki tutaj:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... era/106092
Model: Primera P11.144
Rok: 2000
Silnik: SR20DE
Moc: 140kKM 180Nm (dane katalogowe, jeszcze niezweryfikowane)
Wnętrze: seria
Audio: Sony CDX-GT300 i obecnie tyle
Plany:
-ściemnić szybki
-alu 16 z opnkami 205/50
-mod rozrządu
-dołożyć xenon na długie światła(zestaw już leży w bagażniku)
-oklejenie na czerwono tylnych kierunkowskazów
-zmiana bocznych kierunkowskazów na białe
-poprawić audio
Ale te wszystkie plany i tak zweryfikuje rzeczywistość.
Fotki tutaj:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... era/106092
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 16:23 przez ANDREW, łącznie zmieniany 2 razy.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Ryzyko jest.Ale strasznie wyglądają te kierunki.Wolałbym takie lampy jak w tej Primie:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/77162
Ale dostępność i pewnie cena mogą być problemem.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... mera/77162
Ale dostępność i pewnie cena mogą być problemem.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
clear bialy+ czerwony jak ja kiedys szukalem do primery to byly tylko na brytyjskim ebay. w przeliczeniu koszt ok tysiaca zł z wysyłka... ale efekt super.
a dowodu nie stracisz jak zrobisz kierunki tak aby swiecily na pomaranczowo. tzn pomaranczowe zarowki + wewnatrz klosza zielona szybka i nazewnatrz czerwien podobno daje pomarancz
a dowodu nie stracisz jak zrobisz kierunki tak aby swiecily na pomaranczowo. tzn pomaranczowe zarowki + wewnatrz klosza zielona szybka i nazewnatrz czerwien podobno daje pomarancz
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Chyba że masz brewki z homologacją tak jak ja miałem w Sunnym SR
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
ale skad takowy moze wiedziec (chyba nie ma roznych homologacji oznaczen itp oznaczajacych kolor lamp)? dam porzyklad z citroenem C3 gdzie bodajze do 2006 r wychodzily cale czerwone klosze a po tym roku wychodzily z bialymi kierunkami. tak brnac dalej mozna troszke wkrecic i moze sie uda
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Ale takie badanie zawsze można zrobić Jeszcze jedno apropo policji.Czy jśli mam homologowane lampy pod ksenon ale tylko na światła mijania to jeśli wrzuce nie fabryczny zestaw na światła drogowe to ktoś się przyczepi?Samopoziomowanie i spryskiwacze są.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
podobno kazda ale to kazda ingerencja w swiatla jest nie legalna tzn nawet jezeli zlaozysz sobie niebieskie zarowki na swiatla postojowe to za to moga Ci zabrac dowod rej.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Wiesz niebieskie światła to już duża niezgodność z przepisami.A jeśli będę miał xenon da długich to taż powinni inaczej podchodzić do tego.Długie i tak oślepiają
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
pisze co wyczytalem w gazecie, cytuje bo dokladnie chodzilo o montaz listw LED w reflektory.
... żadna przeróbka lamp nie jest dopuszczalna! proponujemy znalezienie innego miejsca na montaż listwy LED pamietając o wymogach zapisanych w ustawie....
takze wydaje mi się że zrobienie z xenonów bi-xenony bedzie niedokonca legalne.. ale najlepiej podjedz na stacje diagnostyczna i się dowiedz co i jak
... żadna przeróbka lamp nie jest dopuszczalna! proponujemy znalezienie innego miejsca na montaż listwy LED pamietając o wymogach zapisanych w ustawie....
takze wydaje mi się że zrobienie z xenonów bi-xenony bedzie niedokonca legalne.. ale najlepiej podjedz na stacje diagnostyczna i się dowiedz co i jak
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Myślałem,że diesel jest elastyczny.Ale to to przepaść jest.Na 5 biegu wszystko się na trasie wyprzedza.Tylko na niektóre BMW trzeba do 4 zejść
Spalanie według kompa z ostatnich 1000km 8.3 wyszło czyli chyba nie tak żle
Tylko jeszcze trzeba silnik wyregulować,krokowca przeczyścić i przepustnice bo czasami obroty za bardzo spadają i gaśnie.A tak wogóle to nie jechałeś dzisiaj po 14 od strony Strykowa do Łodzi?Bo chyba to Ty byłeś ale akurat wyprzedzałem i nie zwróciłem uwagi.
Spalanie według kompa z ostatnich 1000km 8.3 wyszło czyli chyba nie tak żle
Tylko jeszcze trzeba silnik wyregulować,krokowca przeczyścić i przepustnice bo czasami obroty za bardzo spadają i gaśnie.A tak wogóle to nie jechałeś dzisiaj po 14 od strony Strykowa do Łodzi?Bo chyba to Ty byłeś ale akurat wyprzedzałem i nie zwróciłem uwagi.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
witam ANDREW też mam p11.144 2.0 odczucia co do jazdy podobne i to co napisałeś w ostatnim poście na temat obrotów też. Ja u siebie wyczyściłem przepustnice kopułkę rozdzielacza (zaśniedziałe styki) i 3 razy dolałem STP do czyszczenia wtrysków. Pomogło. Teraz jeszcze dołożyłem stożek i jest super. pzdr
Mod rozrządu i ustawienie zapłonu będzie.Ale jeszcze nie wiem kiedy.Laser31 a czym i jak czyściłeś przepustnice?STP też musze dolać bo to bardzo dobry preparat jest.A co do zachowania silnika to zauważyłem, że jak obroty dojdą do 6500 to zamula się.Jakby dostawał mało paliwa.Mam nowy filtr paliwa i musze go wymienić(wie ktoś gdzie się znajduje?) może pomoże.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
co do czyszczenia przepustnicy to po prostu zdjąłem dolot odkręciłem 4 śrubki i wyczyściłem (najpierw śrubokrętem a potem szmatką). Co do zamulania w okolicach odcinki to znowu to samo co u mnie. Ale tak jak pisałem wyżej po montażu stożka wszystko minęło. Też podejrzewałem filtr paliwa ale to chyba nie to przynajmniej tak mi się wydaje bo na razie jest oki a nawet zdecydowanie lepiej.
Masz może jakieś foty jak masz zamontowany stożek?Bo u mnie też jest w planach.Musze się wziąść za czyszczenie tej przepustnicy bo w mieście jest tragedia z tymi obrotami.Trzeba tylko czas znaleźć bo jak na razie nie mam nawet kiedy autka umyć.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Spróbuj oprócz przepustnicy wyczyścić też przepływomierz, bo podejrzewam że też może być zabrudzony. po wszystkich czyszczeniach odepnij akumulator na jakiś czas żeby się komp zresetował, potem podepnij aku spowrotem odpal, niech chodzi sobie na wolnych tak koło 20 minut i powinna być poprawa w czasie jazdy. Co do czyszczenia samej przepustnicy to ja używałem chyba też stp środek jak dobrze pamiętam albo valvoline do czyszczenia gaźników i przepustnic, najpierw wszystko spryskałem, zaczęło żreć ten brud, potem szmatką wycierałem i tak kilka razy, ważne żeby też troche w kolektor za przepustnicę też puścić bo też pewnie troche syfu tam będzie.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Przepływka raczej jest ok bo samochód ciągnie bardzo dobrze.Pozatym słyszałem, że czyszczeniem można zepsuć przepływke a tanie nie są bo w Almerze wymieniałem.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
podejrzewam że jakbyś się dobral do niej to byłaby raczej trochę zasyfiona a co do zepsucia to niestety wymaga to delikatności ale sam zabieg jest bardzo krótki i prosty.
A jeszcze piszesz że primera się zamula powyżej 6500 obr, jak ona ma odcięcie w okolicach 6200-6400 z tego co pamiętam, chociaż na obrotomierzu wskazówka idzie trochę dalej, ale prawdziwe obroty podobno są trochę niższe.
A jeszcze piszesz że primera się zamula powyżej 6500 obr, jak ona ma odcięcie w okolicach 6200-6400 z tego co pamiętam, chociaż na obrotomierzu wskazówka idzie trochę dalej, ale prawdziwe obroty podobno są trochę niższe.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Może w przyszłym tygodniu ją przeczyszcze.A co do odcinki to nie wiem jak jest.Niby czerwone pole jest przy 6700-6800.A jak na razie z listy planów moge wykreślić bixenon.Założone Niech mnie ktoś teraz spróbuje w nocy oślepić
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Co jak co ale jakieś tam regulacje zostawie specjalistą Chyba, że ktoś mi tu wrzuci jakąś łopatologiczną instrukcje.A nie chce niczego zepsuć bo autko prawie cały czas mi jest potrzebne.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Chyba oszalałeś z wrażenia. Z homologacją w porządku?A jak na razie z listy planów moge wykreślić bixenon.Założone Niech mnie ktoś teraz spróbuje w nocy oślepić
Ostatnio zmieniony 2010-08-07, 12:15 przez xtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Jeśli uważasz, że oszalałem poprawiając swoje bezpieczeństwo to może i tak być.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
To odnieś się sam do swojego tekstu.Niech mnie ktoś teraz spróbuje w nocy oślepić
Ostatnio zmieniony 2010-08-06, 20:18 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357