Widzę ,że całkiem nowa koncepcjaxtomek pisze:No i firmowe naklejeczki. Przymiarka na środę![]()
[url=http://images40.fotosik.pl/317/33db373bb588483b.jpg]Obrazek[/URL]
[ Primera] P10 SLX>P10 GT/VE 206,4/208/214 KM, 215/ 228,5
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
No mi coś w tej koncepcji nie pasuje, jakiś brak spójności w tych naklejkach, wg mnie lepiej wyglądałoby jakby ta naklejka z tyłu z logo była jakoś fajnie na masce umieszczona, adres internetowy gdzieś w okolicach listwy na drzwiach, tylko nie wiem czy lepiej nad czy pod, no i z tyłu można np. zamiast napisu primera jakąś małą wlepkę na klapie bo ta na błotniku jakoś nie specjalnie mi się widzi. Fajnie będzie prima wyglądać raczej delikatnie oklejona.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
I Pasek na przednią szybę też by miło tu wygladał 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To była tylko prymitywna przymiareczka do rozmieszczenia naklejek. Jutro na żywo się poprzymierza i zobaczymy. Pasek na szybę oczywiście też. 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Będziemy przed 11, a czy sie uda, to zalezy od ...
brata Coobcia. Może byc jutro bardzo ciekawie pod garage. Zawsze pod garage sa jakieś niespodzianki 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mój brat będzie gotów jutro na 15:00 
Jak chcecie wpaść to zawsze się możemy przecież poziomować
Jak chcecie wpaść to zawsze się możemy przecież poziomować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oki, przedyskutuję z coobciami i jutro przedstawię projekt do akceptacji
Pozdro
p.s. bedziemy pod garage około 13:00
A oto pierwsze efekty:







Pozdro
p.s. bedziemy pod garage około 13:00
A oto pierwsze efekty:







P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
a mi osobiscie naklejki sie nie podobaja
i auto napewno już takie cichociemnie nie jest. Jeśli miał bym coś naklejać to bym nakleił malutkie logo takie jak na klapie nad kierunkowskazem a adres www na tylnej bocznej szybie
wydech też jakoś mało schludnie sie prezentuje, fotele konkret
PS: po fotach widać, że "ruda" to chyba nie tylko od koloru
pozdro
PS: po fotach widać, że "ruda" to chyba nie tylko od koloru
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Foto pamiątkowe:

Skupisko łbów i wozów:




Szczerze to najbardziej podoba mi się to co mój brat zrobił na tylnej klapie i części błotnika

Skupisko łbów i wozów:




Szczerze to najbardziej podoba mi się to co mój brat zrobił na tylnej klapie i części błotnika
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Bedzie zrobione, jak na 96 to i tak nieźle.PS: po fotach widać, że "ruda" to chyba nie tylko od koloru
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Może by tak przykryć to dyskretnie nakładkami na progi z GT

Czy szkoda doważać auta

Czy szkoda doważać auta
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
eeeehhhhhh tak przegladam ta Primerke i zal mi dupe sciska ze mam beeme, nissanzone mam w szybkim wybieraniu, a w klubie bmw bylem ze 2 razy u tu conajmniej 2 razy dziennie
jednak P10 ma cos w sobie i ponad 200konia musi dawac frajde z jazdy - jeden z moich ulubionych projektow bravooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
190KM/245Nm w Lamusie i 125KM w 4x4 hr-v
Dzieki ROKI za miłe słowa
A o progach i nakładkach myślimy. Coobcio pamietaj o obiecanej du...żej przepustnicy. 
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357