Co zrobić z N13 GTi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Co zrobić z N13 GTi
Znajomy kupił wczoraj N13 1.8 GTi z przeznaczeniem do KJS-ów i polatania po torze. Zastanawiamy się, czy dłubac oryginalny silnik, czy wrzucac 2.0 z primery/Sunny N14 gti.
Jeśli dłubać oryginał, to co bedzie najskuteczniejszym zabiegiem?
Jeśli dłubać oryginał, to co bedzie najskuteczniejszym zabiegiem?
Ja zaczął bym z obecnym silnikiem. Wydech fi55-60mm, jakiś dolocik z zimnym powietrzem, przestawić wałki i z 15KM przyrostu pewnie by było. Później można planować głowicę, zrobić porting kanałów, może są dostępne sportowe kolektory wydechowe, można pobawić się w szerszą przepływkę, ecumastra, wałki, więcej paliwa itd.
Ponoć te niedoładowane CA18 są bardzo mocnymi silnikami podobnie jak doładowani bracia.
Druga droga to remont tego co jest i zaturbiać. Na 0,5 bara pewnie okolice 180-200KM by były.
Ponoć te niedoładowane CA18 są bardzo mocnymi silnikami podobnie jak doładowani bracia.
Druga droga to remont tego co jest i zaturbiać. Na 0,5 bara pewnie okolice 180-200KM by były.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
turbienie tego co jest nie wchodzi w gre, bo koszta przewyzszą kilkukrotnie wartość samochodu.. Buda kupiona za 2tys na gwincie bilstein i na 15" alu..
Ćwiczył ktoś wrzucanie do N13 SR-a? Silnik wymaga wymiany wszystkich uszczelek, co pociągnie za sobą planowanie głowicy. Też się zastanawiam nad opcją odetkania wydechu i zabawą z wałkami, tylko nie wiem, jakie wrzucać. Jakiś pseudo-dolot z mega-stozkiem juz jest, ale nie wierzę w te modyfikacje poza dźwiękiem..
Ćwiczył ktoś wrzucanie do N13 SR-a? Silnik wymaga wymiany wszystkich uszczelek, co pociągnie za sobą planowanie głowicy. Też się zastanawiam nad opcją odetkania wydechu i zabawą z wałkami, tylko nie wiem, jakie wrzucać. Jakiś pseudo-dolot z mega-stozkiem juz jest, ale nie wierzę w te modyfikacje poza dźwiękiem..
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
BArdzo fajny silnik ma GTI - zwłaszcza ten 1,8 do tego bardzo fajna skrzynia ze szperą...
Jakiś kolekotr wydechowy do tego wykonać np. na bazie tego z Forda RS2000 albo Astry GSi do tego luźniejszy wydech fi 52-57mm, jakiś porządny dolot wystrugać, wystroić i pozbyć się tej fabrycznej wąskiej przepływki, także można pobawić się z regulowanymi kółkami rozrądu z CA18DET pasują...
Na hamce to dopieścić i fajny lekki zapierdalacz bedzie
Jakiś kolekotr wydechowy do tego wykonać np. na bazie tego z Forda RS2000 albo Astry GSi do tego luźniejszy wydech fi 52-57mm, jakiś porządny dolot wystrugać, wystroić i pozbyć się tej fabrycznej wąskiej przepływki, także można pobawić się z regulowanymi kółkami rozrądu z CA18DET pasują...
Na hamce to dopieścić i fajny lekki zapierdalacz bedzie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM