występuje u mnie następujący problem-ABS od niedawna zaczoł zgrzytać[tak jak to robi broniąc przed poślizgiem]ale podczas jazdy po suchej nawierzchni-od ok 20km do 0--oczywiście jak HAMUJĘ,ale za jakis czas po wyłączeniu silnika kontrolka ABS zapala się na stałe i koła się blokuja -czyli układ nie działa,potem znowu powtarza się że kontrolka nie świeci ale ABS gra przy każdym hamowaniu...
pomocy bo auto na handel idzie a chce żeby wszystko działało
[P10/WP10] PROBLEM Z ABS -RAZ JEST A RAZ NIE
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] PROBLEM Z ABS -RAZ JEST A RAZ NIE
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
przeczyść pierścienie zębate od abs-u na początek jak to nic nie da to szukaj piasty z czujnikiem
(możesz sprawdzić oporność przewodów abs-u każdego koła...ten który będzie miał inne wartości jest walnięty - przerabiałem to samo niedawno - prawa tylna czuja zdechła
(możesz sprawdzić oporność przewodów abs-u każdego koła...ten który będzie miał inne wartości jest walnięty - przerabiałem to samo niedawno - prawa tylna czuja zdechła
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> 
Uwalony któryś czujnik. Rozpinaj kostki i sprawdzaj.Sprawny czujnik ma oporność od ok 800ohm-1,2kohma. Typowa wartość to 1kohm. A i żaden z bolców we wtyczce nie może mieć przejścia na masę - czyt. karoserię, piastę.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_