[ Sunny GTI-R] Pojeżdżawkowy Pulsar GTI-R by Coobcio Garage
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
[ Sunny GTI-R] Pojeżdżawkowy Pulsar GTI-R by Coobcio Garage
Co raz więcej czterołapów nam się tutaj robi z męskimi silnikami SR20DET tak więc opiszę maszynę mojego kolegi Pawła - którą osobiście przyjechał z UK
Tak więc dorwał ładną serię z początku produkcji 1990, praktycznie zero rdzy, trochę schodzi farba z plastikowych elementów, auto jeszcze w Angli miało odświeżany lakier...
I trochę giftów w postaci Stożkowego filtra HKS, wydechu tej samej marki z końcowym o średnicy 3" - mega głośny z jednym tłumiczkiem...
Kupił go ze szlachetną myślą o zabawie w pojeżdżawkach
Tak więc na dzień dobry w GTI-R zmieniliśmy:
- Zawias na jakiś używany gwint z EBAY
- Stabilizatory whiteline też używki z EBAY
- tarcze i klocki EBC też z EBAY ale nówki
I ostatnio ze stanów dotarł do nas FMIC jakiś chiński ale udało się go dopasować niestety rezygnując ze zbiorniczka od spryskiwaczy i nie obeszło się bez przesunięcia zbiorniczka wyrównawczego...
FOTO
Chrzest bojowy na torze Lubin jak jeszcze kiera była z prawej:
Delikatny start z 5000obr.min i po hmmm 1 sekundzie walimy już z 60km/h i to przy mocy zaledwie 265KM - mierzone w Kreatorze Mocy wykresy jak znajdę też zamieszczę
Cięcie...
Jazda bokiem - wychylenia to łapie większe jak SX, prawie da się jeździć tyłem do przodu
Pucowanko po katwaniu na torze coby właściciel był zadowolony...
I takie tam pamiątkowe zdjęcie
FMIC WSAD:
Aha dodam że wczoraj po robocie sprawdzaliśmy się z moim wcale nie tak wolnym GTi VVL, start z rolki, od 40km/h na pierwszym biegu na 3 klaksony...
U mnie nie występuje zjawisku turbo dziury dzięki czemu natychmiast wyskoczyłem o pól długości a mimo to pod koniec dwójki było koło w koło jak w GTI-R Paweł zapiął 3 to po prostu mi odjechał...
Dodam że poza FMIC-em dołożyliśmy jeszcze MBC i boost daliśmy na 1 bara, poprzednio na seryjnym IC i doładowaniu ok 0,65-0,7 bara wyszło na hamce 265KM i chyba 330Nm teraz tak pi razy oko powinno wyjść koło 290KM i ze 360Nm...
A jeszcze z ciekawostek jak wóz był słaby to na Bombla G-techu udało mi się wykręcić 4,47 sek do 100km/h
Ps. Zaraz z Rodzonym bratem lecimy oklejać go w Coobcio Garage a jutro na dwa wozy uderzamy powściekać się na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą - trzymajcie kciuki za udaną zabawę i zmęczenie konkurencji, więcej o rajdzie można zobaczyć tutaj:
http://www.ak-krolewski.pl/?menu=1&klub=1&page_id=806
Tak więc dorwał ładną serię z początku produkcji 1990, praktycznie zero rdzy, trochę schodzi farba z plastikowych elementów, auto jeszcze w Angli miało odświeżany lakier...
I trochę giftów w postaci Stożkowego filtra HKS, wydechu tej samej marki z końcowym o średnicy 3" - mega głośny z jednym tłumiczkiem...
Kupił go ze szlachetną myślą o zabawie w pojeżdżawkach
Tak więc na dzień dobry w GTI-R zmieniliśmy:
- Zawias na jakiś używany gwint z EBAY
- Stabilizatory whiteline też używki z EBAY
- tarcze i klocki EBC też z EBAY ale nówki
I ostatnio ze stanów dotarł do nas FMIC jakiś chiński ale udało się go dopasować niestety rezygnując ze zbiorniczka od spryskiwaczy i nie obeszło się bez przesunięcia zbiorniczka wyrównawczego...
FOTO
Chrzest bojowy na torze Lubin jak jeszcze kiera była z prawej:
Delikatny start z 5000obr.min i po hmmm 1 sekundzie walimy już z 60km/h i to przy mocy zaledwie 265KM - mierzone w Kreatorze Mocy wykresy jak znajdę też zamieszczę
Cięcie...
Jazda bokiem - wychylenia to łapie większe jak SX, prawie da się jeździć tyłem do przodu
Pucowanko po katwaniu na torze coby właściciel był zadowolony...
I takie tam pamiątkowe zdjęcie
FMIC WSAD:
Aha dodam że wczoraj po robocie sprawdzaliśmy się z moim wcale nie tak wolnym GTi VVL, start z rolki, od 40km/h na pierwszym biegu na 3 klaksony...
U mnie nie występuje zjawisku turbo dziury dzięki czemu natychmiast wyskoczyłem o pól długości a mimo to pod koniec dwójki było koło w koło jak w GTI-R Paweł zapiął 3 to po prostu mi odjechał...
Dodam że poza FMIC-em dołożyliśmy jeszcze MBC i boost daliśmy na 1 bara, poprzednio na seryjnym IC i doładowaniu ok 0,65-0,7 bara wyszło na hamce 265KM i chyba 330Nm teraz tak pi razy oko powinno wyjść koło 290KM i ze 360Nm...
A jeszcze z ciekawostek jak wóz był słaby to na Bombla G-techu udało mi się wykręcić 4,47 sek do 100km/h
Ps. Zaraz z Rodzonym bratem lecimy oklejać go w Coobcio Garage a jutro na dwa wozy uderzamy powściekać się na lotnisku w Nowym Mieście nad Pilicą - trzymajcie kciuki za udaną zabawę i zmęczenie konkurencji, więcej o rajdzie można zobaczyć tutaj:
http://www.ak-krolewski.pl/?menu=1&klub=1&page_id=806
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:23 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
GTI-R wyglądający jak GTi to będzie moja kolejna zabawka
Ps. Biały już przełożony i oklejony - jutro fotki się strzeli i troche poupala
Cholernie ciekaw jestem jaki by to czas na ćwiartkę zrobiło - ustawka z Jemiołem wiele by nam powiedziała
Ps. Biały już przełożony i oklejony - jutro fotki się strzeli i troche poupala
Cholernie ciekaw jestem jaki by to czas na ćwiartkę zrobiło - ustawka z Jemiołem wiele by nam powiedziała
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
W porównaniu np. z moją primerą to jest hehe. Są cięższe generalnie ....trochę się odelży, tu i tam zdejmie no i przy tych mocach nie będzie źleAli-En pisze:GTI-R nie jest lekki.... 1230 kgzuru82 pisze:lekkie auto
P.S
Wczoraj przelatywałem obok Garażu i tak się właśnie zastanawiałem, czym poleciałes Coobciu na ten tor, jeśli Sunny stoi ;P hehe
Ratunku, rudą zdeklasują Jeszcze trochę i się wturbię..... VE+T na 360
Ostatnio zmieniony 2010-07-20, 17:11 przez xtomek, łącznie zmieniany 4 razy.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Ja tam znalazłem w jakiś danych że P11 z benzynowym silnikiem waży w granicach 1170-1250 kgzuru82 pisze:W porównaniu np. z moją primerą to jest hehe. Są cięższe generalnie ....trochę się odelży, tu i tam zdejmie no i przy tych mocach nie będzie źleAli-En pisze:GTI-R nie jest lekki.... 1230 kgzuru82 pisze:lekkie auto
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Moja P10 na kole 16 i z połową Baku na przeglądzie wyszła jej waga 1330Kg...
Almera N15 GTI warzy katalogowo 1250Kg nie wiem ska te masy oni podają
Almera N15 GTI warzy katalogowo 1250Kg nie wiem ska te masy oni podają
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio, Skoro prima P10 tyle waży to jak to możliwe ze moja Maxi może ważyć 1360 kg Według katalogu oczywiście
Swoją drogą Porządna Fura.
Czekamy na wykres z hamowni po modach
Swoją drogą Porządna Fura.
Czekamy na wykres z hamowni po modach
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Po wczorajszych wieczornych okleinach auto prezentuje się następująco:
Nawiozłem Pawła na zapoznaniu by troszkę chłopak podłapał o co chodzi - to jego pierwszy raz na tego typu pojeżdżawce, nie rozumiem tylko czemu Paweł w połowie zapoznania mi krzyczał że on to pier... i chce bym zwolnił a jak już dojechaliśmy do końca to jakiś taki dziwny wyraz twarzy miał...
Maszyna w akcji:
"Świeżak" i jego GTI-R wywalczyli dziś drugie miejsce w klasie i drugie w generalce - minimalnie pojechał go mistrzunio w Mercedesie 190 na slikiach...
Ja byłem 5-ty w generalce i 2 w klasie, porównując mój najlepszy czas i Pawła to zabrakło mi do niego 7sek czyli trochę to jest a trasa miała 5km i średnio jechało się ją w ok. 5minut i 30 sek...
Oraz fotki pamiątkowe:
Obie maszyny niezawodnie dotrwały do końca imprezy z tym że Biały stracił zderzak gdzieś na szykanie z opon...
Nawiozłem Pawła na zapoznaniu by troszkę chłopak podłapał o co chodzi - to jego pierwszy raz na tego typu pojeżdżawce, nie rozumiem tylko czemu Paweł w połowie zapoznania mi krzyczał że on to pier... i chce bym zwolnił a jak już dojechaliśmy do końca to jakiś taki dziwny wyraz twarzy miał...
Maszyna w akcji:
"Świeżak" i jego GTI-R wywalczyli dziś drugie miejsce w klasie i drugie w generalce - minimalnie pojechał go mistrzunio w Mercedesie 190 na slikiach...
Ja byłem 5-ty w generalce i 2 w klasie, porównując mój najlepszy czas i Pawła to zabrakło mi do niego 7sek czyli trochę to jest a trasa miała 5km i średnio jechało się ją w ok. 5minut i 30 sek...
Oraz fotki pamiątkowe:
Obie maszyny niezawodnie dotrwały do końca imprezy z tym że Biały stracił zderzak gdzieś na szykanie z opon...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja rozumiem, raz mnie, czerwoną jeszcze, przewiozłeś w Rykach. Nie krzyczałem, nawet choroby lokomocyjnej nie dostałem Siedzenie po prawej, to kiepska przryjemność Po lewej inna rozmowa.Podziwiam pilotow rajdowych. No, chyba, że jeszcze angolem go przewoziłeś Autko su.....per Bez zderzaka wygląda bosko NIE ŻARTUJĘ, OSTRY ZAWODNIK.nie rozumiem tylko czemu Paweł w połowie zapoznania mi krzyczał że on to pier... i chce bym zwolnił a jak już dojechaliśmy do końca to jakiś taki dziwny wyraz twarzy miał...
p.s.
Dawaj pliki w Corelu. Ja to robię na codzień. Free of charge. Ostatnio robiłem znaki rejestracyjne dla rzadowych Embraerów
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Krzywe ma mój brat tak więc jak zgodzicie się by tak ładnie w moje loga udekorował wasz samochód to będę musiał pomyśleć nad jakimś prezentem dla was
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Jest coraz wiecej wozów z Twojej stajni. Wiele z nich zasługuje na firmowe oznaczenie, a ono trochę kosztuje. Oferowałem parę przygotowanych kompletów na folii transferowej do szybkiego i prostego nakładania, za darmo. Pogadaj z bratem. All rights reserved Nakładanie na wozy w Waszych rekach oczywiście.Coobcio pisze:Krzywe ma mój brat tak więc jak zgodzicie się by tak ładnie w moje loga udekorował wasz samochód to będę musiał pomyśleć nad jakimś prezentem dla was
p.s.
Ale zgoda na taaa....ki gift w Waszym wykonaniu dla rudej jest oczywiście any time .
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Już dawno tego auta nie ujerzdzałem
Plan jest nie skupianie się na mocy a poprawic na maksa wstawanie turbiny i w tym celu walkami bedzie krecone oraz wleci mbc properfekt z kulka...
Cel to ok 400-420Nm uzyskiwana jak najniżej a mocy ile wyjdzie tyle wyjdzie jednak nie może zabraknąc 3jki z przodu...
Razem z Pawłem zamierzamy przejechac sie do Kielc na tor - to łącznie z Pumą będzie nas 3 szt. nissanow
Plan jest nie skupianie się na mocy a poprawic na maksa wstawanie turbiny i w tym celu walkami bedzie krecone oraz wleci mbc properfekt z kulka...
Cel to ok 400-420Nm uzyskiwana jak najniżej a mocy ile wyjdzie tyle wyjdzie jednak nie może zabraknąc 3jki z przodu...
Razem z Pawłem zamierzamy przejechac sie do Kielc na tor - to łącznie z Pumą będzie nas 3 szt. nissanow
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kiedy będziecie to może i ja podskoczę?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
o super info, nie dość że ten GTI-R bardzo mi się podoba to jeszcze oblookam na żywca a moze nawet sie nim przejadę
co do planów, co skrzynia powie na taki moment?? z tego co wiem - choć moge się mylić skrzynia to najsłabszy element tej układanki, tak samo jak było w przypadku mazdy 323 GTX/GTR
co do planów, co skrzynia powie na taki moment?? z tego co wiem - choć moge się mylić skrzynia to najsłabszy element tej układanki, tak samo jak było w przypadku mazdy 323 GTX/GTR
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm