![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/GTi-R.jpg)
Tak wiec opisze trochę to co kupiłem
Jak będzie mozna zobaczyć na zdjęciach zamieszczonych w temacie autko trochę nadpalone ale po odpowiednich zabiegach wróci do swojej świetności.
Jak na 1992 rok nadwozie w nadzwyczaj dobrej kondycji, ruda zdążyła wpieprzyć tylko końcówki progów.
MODEL: Pulsar RNN14 GTI-R
SILNIK: SR20DET,
UKLAD DOLOTOWY: FMIC stożek Simota
UKLAD WYDECHOWY: Przelotowy z nierdzewki 2,5''
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE:Seria, rozpórki przód OMP tył hommade
UKLAD HAMULCOWY: Seria+EBC redstuff
BODY-KIT: Seria
ŚRODEK:Seria
CAR-AUDIO: jeszcze niema
MOC SERYJNA 220 pierwszy pomiar 209 po zmianie na FMIC niemierzony
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/DSC01498-1-1.jpg)
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/S6000248.jpg)
tak auto wygląda po odbudowie
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/DSC_3501-1.jpg)
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/GTIRDSC_3496_5_7_tonemapped-1.jpg)
![Obrazek](http://lh5.ggpht.com/_gS-Oeb2ILC8/TKD1wKLA7VI/AAAAAAAAGC4/O1-5dgGIsPE/s720/IMGP8998.jpg)
Wykres auto seria
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/ScreenShot015.gif)
Założony FMIC poprawiony zapłon
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/moc_kwi2011.gif)
Doładowanie 0,8 bara
![Obrazek](http://i18.photobucket.com/albums/b136/bonzo123/gti-r/Scan.jpg)
GALERIA ZDJĘĆ