[N16] 2.2 padl na skrzyzowaniu co to moze byc

Moderator: sergiej

ODPOWIEDZ
lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

[N16] 2.2 padl na skrzyzowaniu co to moze byc

Post autor: lukil » 2010-07-12, 15:39

Witajcie!
nie dosść że dziś ktoś wybił mi szybe to jeszcze jechalem sobie dzis moja Almerka 2.2 i nagle zdechla i nie chce odpalic co to moze byc?

Rozrusznik kreci a auto nie ma checi odpalic.
Kontroki normalnie oprocz recznego ktora sie swieci przy opuszczonym recznym
i moze troche bardziej trzesie silnikiem przy probie uruchomienia
sprawdzilem bezpieczniki sa ok sprzeglo raczej tez.

Prosze o owszelkie wskazowki
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-07-12, 17:00

pompa paliwowa :cry:
nic śmiesznego koszta jak cholera :cry:
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-07-12, 20:19

Rozrząd?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-07-13, 07:48

gdyby to był rozrząd to był rozrząd to wydaje mi się że by niebardzo kręcił. bo z tego co wiem to jest on kolizyjny i sieczka mogła by tam powstać.
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-07-13, 07:52

Rozrzad to raczej nie bo jest lańcuch pompa jak sie kiedys przytykała to swiecila sie kontrolka a teraz nic takiego sie nie dzieje.

Zastanawiam sie czy nie przegrzalem jakiegos czujnika albo cos bo bylo 37 stopni ja bez szyby bo wibita ale jechalem z klima i moze dlatego ze bardzo chcial zchlodzic to sie cos przegrzalo?

jest to mozliwe?

Pozdrawiam

żyzny

Post autor: żyzny » 2010-07-13, 08:01

Może padł czujnik położenia wału, bez podpięcia pod kompa pewnie się nie obejdzie.

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-07-13, 08:06

I oby to bylo to.
Stalo sie to tak nagle i bez żadnego przejawu -jedyne co bylo inne to brak szyby a przy tym wlaczona klima i moze to to -z piatku na sobote przejechalem 2000km i zadnych objawow wszystko jak w zegarku :) wiec mam nadzieje ze to jakis czujnik :)

Dzis moze dzieki altruizmowi pewnego czlowieka od montażu szyb podjada do mnie z komputerem i sprawdza :)

Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-07-13, 18:36

Mi w Vectrze tak właśnie padł, że kręcił normalnie ale nie chciał złapać dlatego miałem takie pierwsze skojarzenie ale oby było błędne.Pozdrawiam
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-13, 19:03

a może immobiliser?

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-07-13, 21:17

no czytalem ze tez moze byc immobilaiser ale czytalem ze wtedy po przekreceniu kluczyka kontrolka immo nie gasnie a moja gasnie.

bylem podlaczony do komputera i wyskoczyly bledy p1600 i p1690 czy moze ktos wie co to za błędy?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Michalllo
fanatyk nissana
Posty: 2156
Rejestracja: 2009-12-09, 00:24
Lokalizacja: Płock

Post autor: Michalllo » 2010-07-13, 21:27

Ja tak miałem w mojej Maxi (też się paliła kontrolka od ręcznego) Tylko ze u mnie przerwał się kabelek od komputera do przekaźnika o nazwie Engine control Dodatkowym objawem był brak masy na wszystkich urządzeniach (pompa paliwa cewka itp) oczywiście sprawdzając miernikiem napięcie było ok dopiero sprawdzając miernikiem z żarówką wykazało :)
Może padł Ci ten przekaźnik o ile taki masz ( u mnie pod maską przy akumulatorze)
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM :)

kret
nowy na forum
Posty: 39
Rejestracja: 2009-12-12, 16:05
Lokalizacja: nibylandia

Post autor: kret » 2010-07-13, 21:27

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1115457.html

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1115457.html

Poczytaj tutaj, może to coś pomoże choć nie jestem pewien bo to opel :P

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-13, 21:51

lukil pisze:no czytalem ze tez moze byc immobilaiser ale czytalem ze wtedy po przekreceniu kluczyka kontrolka immo nie gasnie a moja gasnie.

bylem podlaczony do komputera i wyskoczyly bledy p1600 i p1690 czy moze ktos wie co to za błędy?

Pozdrawiam
P1600 Injection pump control unit receives incorrect voltage signal from ECM continuously.
P1690 Injection pump control unit does not function properly.

Wygląda niestety na pompę :/

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-07-13, 21:56

a wiemy co po Polsku to oznacza?

[ Dodano: 2010-07-14, 07:30 ]
p1600 to Pompa wtryskowa organ sterujący otrzymuje niepoprawne napięcie prądu elektrycznego dawać znak z ECM ciągle

p1690 to Pompa wtryskowa organ sterujący nie funkcjonuje jak należy

Czy to pompa czy może być również coś z immobilaiserem że nie daje prądu?

po wykasowaniu błędów i ponownych próbach odpalania błędy nie wyskoczyły ponownie

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-07-14, 10:31

czyli co. działa?
jest ok?
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-07-14, 11:01

nie nadal nie odpala :(
ale po probach odpalanie nie pokazuja sie te bledy

ja nie wiem czy to nie problem z jakims kabelkiem moze przez ten upal sie odlaczyl (przynajmniej taka mam nadzieje)

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-07-14, 12:06

lukil pisze:nie nadal nie odpala :(
ale po probach odpalanie nie pokazuja sie te bledy

ja nie wiem czy to nie problem z jakims kabelkiem moze przez ten upal sie odlaczyl (przynajmniej taka mam nadzieje)
Sprawdź czy masz napięcie na przekaźniku pompy - może to coś wyjaśni.

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-07-14, 12:41

wyjaśni spalony sterownik na pompie :cry:

to typowe objawy padnientej pompy
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-07-14, 13:00

wrazie co taki sterownik mozna naprawic czy trzeba nowa pompe?

Awatar użytkownika
wert
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2009-12-09, 10:22
Lokalizacja: zgierz

Post autor: wert » 2010-07-14, 15:36

można naprawić.
ja jak naprawiałem 2 lata temu to za sterownik i pompe zapłaciłem w Boschu 2400zł

teraz podobno zrobi się to taniej w oplu mój znajomy robił tą samą pompe i zapłacił 1700zł
FIAT PUNTO 1.2 75KM
RENAULT MEGANE 1.4 75KM
NISSAN ALMERA N16 2.2DI 110KM
FORD MONDEO MKIII 1.8 DURATEC 126KM
FORD MONDEO MKII 2.0 TDCI 130KM
FORD MONDEO MKIV 2,0 TDCI 160KM

lukil
nowy na forum
Posty: 8
Rejestracja: 2010-07-12, 15:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lukil » 2010-08-01, 22:13

No witajcie z góry dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi auto zrobione

Padł sterownik pompy wtryskowej ale juz jest ok

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”