Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Przekładka silnika z GA14DE na SR20DE, koszta itp

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

Awatar użytkownika
Jarzyn
fanatyk nissana
Posty: 487
Rejestracja: 2010-01-10, 04:19
Lokalizacja: Zabrze

[N14] Przekładka silnika z GA14DE na SR20DE, koszta itp

Post autor: Jarzyn » 2010-07-06, 15:05

Witam, więc tak, jako, że mam ogromny dylemat, co wynika też z mojej niewiedzy, prosiłbym o garstkę informacji/odpowiedzi na moje pytanka.

Ile kosztowałaby u jakiegoś mechanika wymiana silnika, skrzyni i osprzętu z 1,4 na 2,0?
Do tego wymiana wydechu, pewnie pompy paliwa i czego tam trzeba jeszcze.
Później zawieszenie i hamulce.

Jak technicznie wygląda taka przekładka? Czy budy 1,4 i GTI są takie same pod względem komory silnika, łap, sanek itp?
Czy układ kierowniczy jest taki sam we wszystkich wersjach?

Czy buda GTI może być jakoś fabrycznie wzmacniana czy usztywniana?

Dziękuję z góry i pozdrawiam

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-07, 00:23

Buda GTi to dokładnie to samo co każda inna poza tym że w większości przypadków jest po ciosie czy strzale :P

GTi ma inne:
- poduszki/łapy silnika
- napęd
- osprzęt silnika
- ECU
- wiązkę
- zegary
- fotele
- hamulce
- zderzak przód
- stabilizatory i to oba mimo że ta sama średnica to w GTI są pełne (tylko przód)
- lotka na tylnej klapie
- ozdobne nakładki na błotniki które fajnie wyglądają ale za to ruda je atakuje
- cały wydech
i pewno jeszcze by się znalazło trochę argumentów takich jak zawsze ABS i elektryka szyb i lusterek ale to pierdoły :P

Ps. zasadnicze pytanie czy Auto do którego chcesz szczepić silnik jest na Gaźniku czy na wielopunkcie :D ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-07-07, 15:45

viewtopic.php?t=704

Tu tez poczytaj

Awatar użytkownika
Maniek-ol
fanatyk nissana
Posty: 1283
Rejestracja: 2009-12-04, 16:35
Lokalizacja: Siemianice/GSL

Post autor: Maniek-ol » 2010-07-07, 16:39

Coobcio, buda od GTI jest cięższa od zwykłej o 100 kg , jest wzmacniana.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej :)


Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-07-07, 18:12

Maniek-ol pisze:Coobcio, buda od GTI jest cięższa od zwykłej o 100 kg , jest wzmacniana.
ciekawe gdzie ?
ciołem gti i zykłego nie widziałem jakichś wzmocnień
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”