Witam, więc tak, jako, że mam ogromny dylemat, co wynika też z mojej niewiedzy, prosiłbym o garstkę informacji/odpowiedzi na moje pytanka.
Ile kosztowałaby u jakiegoś mechanika wymiana silnika, skrzyni i osprzętu z 1,4 na 2,0?
Do tego wymiana wydechu, pewnie pompy paliwa i czego tam trzeba jeszcze.
Później zawieszenie i hamulce.
Jak technicznie wygląda taka przekładka? Czy budy 1,4 i GTI są takie same pod względem komory silnika, łap, sanek itp?
Czy układ kierowniczy jest taki sam we wszystkich wersjach?
Czy buda GTI może być jakoś fabrycznie wzmacniana czy usztywniana?
Dziękuję z góry i pozdrawiam
[N14] Przekładka silnika z GA14DE na SR20DE, koszta itp
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Buda GTi to dokładnie to samo co każda inna poza tym że w większości przypadków jest po ciosie czy strzale 
GTi ma inne:
- poduszki/łapy silnika
- napęd
- osprzęt silnika
- ECU
- wiązkę
- zegary
- fotele
- hamulce
- zderzak przód
- stabilizatory i to oba mimo że ta sama średnica to w GTI są pełne (tylko przód)
- lotka na tylnej klapie
- ozdobne nakładki na błotniki które fajnie wyglądają ale za to ruda je atakuje
- cały wydech
i pewno jeszcze by się znalazło trochę argumentów takich jak zawsze ABS i elektryka szyb i lusterek ale to pierdoły
Ps. zasadnicze pytanie czy Auto do którego chcesz szczepić silnik jest na Gaźniku czy na wielopunkcie


GTi ma inne:
- poduszki/łapy silnika
- napęd
- osprzęt silnika
- ECU
- wiązkę
- zegary
- fotele
- hamulce
- zderzak przód
- stabilizatory i to oba mimo że ta sama średnica to w GTI są pełne (tylko przód)
- lotka na tylnej klapie
- ozdobne nakładki na błotniki które fajnie wyglądają ale za to ruda je atakuje
- cały wydech
i pewno jeszcze by się znalazło trochę argumentów takich jak zawsze ABS i elektryka szyb i lusterek ale to pierdoły

Ps. zasadnicze pytanie czy Auto do którego chcesz szczepić silnik jest na Gaźniku czy na wielopunkcie


WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM