Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Mam pytanie odnosnie tych zaciskow czy beda pasowaly do sunny gti jaka tarcza do tego itd. felga 15
Czekam na podpowiedzi bo moj sunny jest kulawy jesli chodzi o heble
a czas to zmienic..
na pewno nie jest to bolt-on, pozatym cena jak za same zaciski jest mocno średnia, więcej zyskasz idąc w rozmiar tarczy niż ilość tłoczków, dodatkowo to są zaciski do auta wyścigowego (brak gumek osłonowych na tłoczkach), jeśli jeździsz autem na codzień załatwisz je momentem, poszukaj jakiegoś upgrade'a na większej tarczy z innego samochodu co też ma 4x100 rozstaw
osobiście proponuje
282mm z Rovera/MG (15") albo Brembo z focusa rs (16")
Jeśli chodzi o tarcze o i jej rozstaw to bym się tym nie martwił... zawsze można wywiercić w tarczy otwory pasujące do rozstawu. Bardziej martwił bym się osadzeniem tarczy na piastę. Sadze że z pewnością coś się dobierze..
Z drugiej strony dziwie się bo heble z GTI oraz sprawny ABS w sunnym to żyleta. Tak wiec może dobra regeneracja zacisków oraz wymiana locków i tarcz oraz sprawdzenie czujników ABS-u poprawi sytuacje
Ryba pisze:Z drugiej strony dziwie się bo heble z GTI oraz sprawny ABS w sunnym to żyleta.
Nie no... tym tekstem to rozwaliłeś mnie kompletnie! 259mm to nie może być żyleta... Sunny ma spowalniacze a nie hamulce.
Można zrobić dobry upgrade zaciski brembo z 406 coupe 3.0 V6 do tego tarcza z fiata coupe 20VT która ma 305mm i stoczyć ją na 295mm. Wchodzi to na 15'' felgę.
Ja będę montował 4 tłoczki brembo z alfy 166 też na tarczę z fiata. Jest to większy zacisk i już w 15'' felgę nie wejdzie.
Najwidoczniej masz lipne heble... i sam nie wiesz co jest z nimi nie tak, dlatego chcesz je zmienić.
MacGayver miał dobrze poskładane heble w swoim sunnym GTI. To byłą żyleta.. Nie było strachu czy to na mokrym czy to na suchym zapie***.. Sam czasem bałem się jak z nim smigałem czy to na autostradzie czy to na zwyklej drodze.. Mimo dohamowania parę razy z 220 -230 swoich właściwosci nie straciły... a ABS działał aż miło
Nikt ale to nikt nie powie mi że sprawne heble w GTI nie radzą sobie z zatrzymaniem samochodu...
Nie używamy wylgaryzmów ! - Szymeq
Ostatnio zmieniony 2010-06-15, 09:18 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki to zainwestuje w nowe tarczę i klocki, oraz oddam do regeneracji zacisk a i zmienie przewody. U mnie sprawa wygląda tak ze jak puszczał hebel to chwilę jeszcze trzyma np jak stoję pod górkę to ruszam jak bym miał automat hehe. A jak się nie poprawi po regeneracji to podaka. Jakieś jeszcze pomysły? Pozdr.
Abs można o kant d... posłać, takie moje zdanie ale j.w. regeneracja zacisków, dobre klocki, markowe tarcze i podciągnięte korektory tylne powinny usprawnić hebel.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Ryba pisze:Najwidoczniej masz lipne heble... i sam nie wiesz co jest z nimi nie tak, dlatego chcesz je zmienić.
MacGayver miał dobrze poskładane heble w swoim sunnym GTI. To byłą żyleta.. Nie było strachu czy to na mokrym czy to na suchym zapie***.. Sam czasem bałem się jak z nim smigałem czy to na autostradzie czy to na zwyklej drodze.. Mimo dohamowania parę razy z 220 -230 swoich właściwosci nie straciły... a ABS działał aż miło
Nikt ale to nikt nie powie mi że sprawne heble w GTI nie radzą sobie z zatrzymaniem samochodu...
Nie używamy wylgaryzmów ! - Szymeq
Fakt.... dlatego drugi GTI-R też zmienił te spowalniacze, gość który startuje w górskich GTI'kiem również, bo są kupa! Jeżeli twierdzisz że to są dobre hamulce to znaczy że nigdy nie jechałeś samochodem który naprawdę hamował.
no moim zdaniem heble w gti sa slabee a chcial bym zrobic wszystko tak zeby to mialo rece i nogi tylko dalej mnie meczy temat jak to dobrze rozwiazac. A orietuje sie ktos ile kosztuje regeneracjia zaciskow? albo ma jakis pomys na przod cos wiekszego plug and play pozdr.
Ryba pisze:Najwidoczniej masz lipne heble... i sam nie wiesz co jest z nimi nie tak, dlatego chcesz je zmienić.
MacGayver miał dobrze poskładane heble w swoim sunnym GTI. To byłą żyleta.. Nie było strachu czy to na mokrym czy to na suchym zapie***.. Sam czasem bałem się jak z nim smigałem czy to na autostradzie czy to na zwyklej drodze.. Mimo dohamowania parę razy z 220 -230 swoich właściwosci nie straciły... a ABS działał aż miło
Nikt ale to nikt nie powie mi że sprawne heble w GTI nie radzą sobie z zatrzymaniem samochodu...
Ryba dobrze pisze zaciski od gti dają rade tylko należy je odpowiednio zregenerować
najlepiej rozebrać je oddać do piaskowania potem tylko poskładać na nowych gratach
dobre klocki i tarcze i naprawdę zestaw wystarczający
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly. www.sr20.pl
Wszystko było zrobione, nie wystarcza, jeżeli ktoś choć raz jechał samochodem który hamuje. O ile w GTI jeszcze da się to jako tako przeboleć, o tyle w GTI-R to już jest kpina a nie hamulec.
Rozstaw większy. Z tego co pamiętam to 4X114. Regeneracja zacisku to nie trudna sprawa. Reperaturki, jak pamiętam to koszt ok. 40-50zł/szt. Robota nie powinna kosztować więcej niż 200zł za komplet 4szt. Piaskowanie można sobie darować bo to nie wpływa na sprawność zacisku. Stan przewodów jest również ważny. Jak byś był zainteresowany to możemy zrobić opcję: wysyłasz do mnie, ja regeneruję i odsyłam do Ciebie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Bodek to umowmy sie tak ze wpadne do CIebie, bo bedee w Wawie to mogl bym wtedy do Ciebie wpasc przewody i tarcze nowe kupie a zregenerowac zaciski wpadne do Ciebie obecnie jestem teraz w Anglii ale nie dlugo wracam wiec bede dzialal
Albo nie umiem szukać albo złe szukam, albo nie wiem gdzie szukać bo na ebay.co.uk nic nie ma same chore ceny. Przewody znalazłem ale zestawów żadnych za rozsądne pieniądze nie znalazłem. A dokładnie skad sciagales jakieś namiary coś? I co masz za zestaw u siebie? pozdro Kubcia
Big break nie ściągnąłem bo robimy to na miejscu na brembo zaciskach ale było kilka stron gdzie cały zestaw wychodził w podobnych pieniądzach, zresztą Zell dał jeden przykład.
Przewody mam viper performance, ściągał to sajfer, wcześniej samco też brałem od niego, dobre ceny ma i dobry kontakt.
Kubcia, jak byś się zdecydował to jesteśmy w kontakcie. Regeneracja, nowy płyn się zapoda, wymieni ewentualnie przewody itp. Numer masz niżej
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Odgrzeje kotleta. Rozkminiał ktoś z was jak to by było z heblami od 200sx'a? Dziury w tarczy wywiercić to nie problem ale czy jest dużo rzeźby żeby to skleić? Taki zestaw wyszedł by dużo taniej niż ten z Brembo od Puga a 280mm na 4 tłoczkach w lekkim Sunnym by już hamowało Szukałem po australijskich forach ale tam przeszczepiali części z aut u nas niedostępnych.