Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Neptuna JUŻ NIE Bordo Strzała SR20DE+T

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-25, 06:26

Coobcio ma miec jakies ecumajstry na zlocie :D

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-31, 09:10

Małe fotostory :mrgreen:

Nie ma się czym chwalić ale zająłem się trochę odświeżeniem stanu blacharki mojej strzały. Jest to typowa robota homemade ale efekt jak dla mnie zadowalający ano i zaoszczędzone z tysiąc złotych ;-) Poza tym co widoczne na zdjęciach do stanu doprowadzone również progi i inne małe zaprawki :mrgreen:

A więc na początek stan jaki odkrył się po zdjęciu rejestracji i pierwszym obczyszczeniu ;-)
Obrazek
Pianka na usztywnienie podłoża, kilka spawów, "troche" szpachli i po 3 dniach pracy mamy efekt:
Obrazek
A później to już tylko lekki stres żeby nie było zacieków i ból głowy od zapaszku lakieru ;-)
Obrazek
Efekt końcowy = brak dziur i schowków na zewnątrz auta :mrgreen:
Obrazek

Przyjemnie było się czegoś nauczyć... pierwsze kroki w blacharce :P Pozdro i dziękówy dla Ramzesa :-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-31, 13:42

Ale Cię ktoś ugryzł :P

Awatar użytkownika
wronek
fanatyk nissana
Posty: 938
Rejestracja: 2009-12-09, 18:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: wronek » 2010-05-31, 19:37

Niezły wywietrznik :mrgreen:

Lakier z numeru czy dobierany z próbki?
K10 GA16DE + Madzia 323 :)

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-31, 20:55

Ale za to mogłem sobie bagażnik otworzyć na pstryk :-P hehe

Lakier dobierany z próbki. Atrapa posłużyła jako wzór ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-31, 21:10

to widzę że prawie zgraliśmy się z robotątylnej części auta-dzis u mnie był zdejmowany zderzak,prostowaliśmy wzmocnienie oraz pas tylny--wyszło ŚLICZNIE-prawie nie widac że był z tyłu bum,hehe-porównamy robotę na zlocie-to już w piątek-lotnisko 8-)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Rzeznik
stały bywalec
Posty: 122
Rejestracja: 2009-12-09, 15:43
Lokalizacja: KNZ/ŁDZ/Piotrków

Post autor: Rzeznik » 2010-06-01, 19:39

ojjj skąd ja znam te naprawy hehe :) Neptune jak coś to wpadaj do mnie na garaż, ja ze szpachlą za pan brat :) :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-06-01, 22:28

Kolego ten tłumik byś wpasował w zderzak bo fatalnie wygląda :-?

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-02, 07:26

Kenet pisze:Kolego ten tłumik byś wpasował w zderzak bo fatalnie wygląda :-?
Wiem mnie też się nie podoba. Robota na szybko i teraz brak czasu na poprawki po zlocie i moim ślubie wyprostuję sytuację :P
A najprawdopodobniej pozbędę się tego końcowego (chciałem zobaczyć jak to jest mieć przelot :mrgreen: ) i wleci jakiś komorowy dla ciszy bo teraz masakra zero komfortu.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-02, 16:41

Co do tłumika końcowego ja myslałem o M-Techu oemlook. Hondziarze od nas bardzo chwala i troche taniej wychodzi niż el-tec. Może znalazło by sie paru chetnych na taki tłumik do P10 to jeszcze byśmy coś może z kasa ugrali :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-02, 19:52

JAKIES KONKRETY??

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-04, 21:25

koncowy tłumik, wyglada jak seryjny koncówka według uznania, chłopaków wyszło cos ok 350 wiec cena nie jest zła
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 21:00

Z Primerek na zlocie Twoja chyba była najszybsza co :) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-06-06, 23:13

Coobcio pisze:Z Primerek na zlocie Twoja chyba była najszybsza co :) ??
Jeśli mówisz o N/A to jak najbardziej.

Poza tym chyba kolega Neptun się ze mną zgodzi, że nasz bieg o 3 miejsce to istna padaka. :shock:
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-06, 23:41

Twoja Almera dała radę tej primie czy nie ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-07, 07:31

Coobcio, No wyszło elegancko... w zasadzie najszybsza bynajmniej z tych co startowali na 1/4. Ale przyznam szczerze że brakuje mocy :mrgreen: Już się przyzwyczaiłem i szału nie ma
3-cie miejsce cieszy :-P bo auto nie było jakieś wyszykowane na wyścigi (pontoniaste koła 195 szer, pełne wnętrze i dużo paliwa)
p'xxl, no jak na Almere GTI to spora różnica była tymbardziej, że nie weszła mi 3-ka a i tak nie podgoniłeś :-? ale odruchowo aż się odwróciłem oblukać sytuację :mrgreen:
Myślę że spokojnie bez modzenia dało by rade urwać jeszcze z ćwierć sekundy ale ta adrenalina i w ogóle... człowiek się musi jeszcze podszkolić :lol:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-06-07, 07:40

Neptune pisze:tymbardziej, że nie weszła mi 3-ka a i tak nie podgoniłeś :-?
Mnie zamiast czwórki weszła dwójka. Dobrze, że zareagowałem bo pewnie spawanie by nie wystarczyło.

Za rok może jakiś shortshifter się ogarnie.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-07, 07:47

p'xxl pisze: Mnie zamiast czwórki weszła dwójka. Dobrze, że zareagowałem bo pewnie spawanie by nie wystarczyło.
To dokręcałeś się do 4-ki ;-) Ja mam skrzynie ori od zwykłej slx i ciągną się biegi w nieskończoność :-P
A tak btw to fakt oboje daliśmy ciała w biegu o 3-cie miejsce. Jeśli Prima będzie jeszcze w moich rękach za rok to beż 170 kucy nie przyjeżdzam w ogóle ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-07, 20:26

Ja mam skrzynie ori od zwykłej slx i ciągną się biegi w nieskończoność :-P
Zobaczymy, jak taka sama skrzynia spisze się w rudej. Skrzynia z GT w zapasie.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-07, 21:27

Ja tam mam teraz w planie małe zmiany ale nie zapeszam. Nie wiedziałem nigdy co to jest jeździć na wynik i RT i ET były mi obce :-P teraz trzeba pomyśleć nad zrobieniem = osiągnięciem czasu powiedzmy 15,5 ... myślę że da radę bez ekstremalnych modów :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-08, 00:08

krótsza skrzynia z GT + wąskie dobrze napompowane opony na tył i robisz 15,5 :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
p'xxl
fanatyk nissana
Posty: 593
Rejestracja: 2009-12-09, 17:42
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych

Post autor: p'xxl » 2010-06-08, 07:05

Neptune pisze:To dokręcałeś się do 4-ki ;-) Ja mam skrzynie ori od zwykłej slx i ciągną się biegi w nieskończoność :-P
W mojej trójka jest trochę za krótka. W zależności od tego z jakich obrotów startowałem czwórkę wrzucałem gdzieś po 300 m lub przed metą. Do tego jeszcze dochodzą opony o niższym profilu na ori feldze i masz.

No ja także bez odpowiednio ogarniętej fury nie przyjeżdżam na zlot. Plan mam albo przyjadę wydmuszką albo wezmę odpowiedni zestaw kluczy do wydmuchania tylej kanapy itd.

Poza tym kolego Neptunie jeśli za rok przyjedzie coobcio, xtomek, mrc i bodek z serduchami VE to wtedy powalczymy z Osą o miejsca 5-7
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW

Awatar użytkownika
Szymeq
fanatyk nissana
Posty: 3068
Rejestracja: 2009-11-29, 19:47
Lokalizacja: Wawa Zachód
Kontakt:

Post autor: Szymeq » 2010-06-08, 07:13

p'xxl pisze:Poza tym kolego Neptunie jeśli za rok przyjedzie coobcio, xtomek, mrc i bodek z serduchami VE to wtedy powalczymy z Osą o miejsca 5-7
eee tam, zawsze on moga falstarta strzelić i spaść niżej :mrgreen:
Z nissanem od 2005 roku :)

Awatar użytkownika
Osa
stały bywalec
Posty: 107
Rejestracja: 2009-12-09, 00:28
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Osa » 2010-06-08, 07:35

p'xxl pisze:Poza tym kolego Neptunie jeśli za rok przyjedzie coobcio, xtomek, mrc i bodek z serduchami VE to wtedy powalczymy z Osą o miejsca 5-7
dla mnie tez teraz jedyna droga rozwoju to VE do przyszłego sezonu mam nadzieje się ogarnąć :)
Części i akcesoria motoryzacyjne.
Oleje i plyny Gulf, Liqui Moly.
www.sr20.pl

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-08, 07:42

Szymeq pisze: eee tam, zawsze on moga falstarta strzelić i spaść niżej :mrgreen:
Już ja to załatwie z łódzką żeby na starcie troszkę popchnąć VE machines jak nikt nie będzie patrzył :-P
A tak na poważnie to zawsze rywalem zostanie sr20 bo w konfrontacji z VE moj wózek nie ma szans ;-)
To tak jak pojedynki 1,6 i 2,0 w konsekwencji wyszło że lepiej jak by startowały osobno bo znikoma szansa żeby 1,6 zajęło wyniki w czołówce. Zrobimy dla zmiennofazowych osobną grupę jak diesel hehe ;-) oni zamiast się cieszyć z wyników w grupie 2,0 będą walczyć o wynik w generalce i swojej VE :-P na pewno dla nas większa zabawa by była.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-06-08, 19:18

Przecież jeździło Coobciwe 1,6 VE jakiś czas, zanim przerobił na 2,0. Nieważne. Nikt jeszcze nie wyróżniał VE jako oddzielnej klasy. To jest normalny silnik 1997 cm3 N/A. Prima VE też nie ma szans z Sunny VE.

[ Dodano: 2010-06-08, 20:43 ]
Coobcio pisze:krótsza skrzynia z GT + wąskie dobrze napompowane opony na tył i robisz 15,5 :)
Z moich doświadczeń, to bardzo optymistyczne podejście do tematu.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-08, 19:45

Nie no wiadomo, śmieje się 2,0 to 2,0. Trzeba po prostu dalej dłubać co się ma i liczyć na cud :mrgreen:
Może do przyszłego roku coś się spłodzi 8-)

Plany są na wstrojenie maszyny, dobry kolektor, gumy Toyo 205/50 zamiast 195/60 bo teraz to pontony, skrzynka p11 GT i powinno się zrobić jakiś wynik. Poza tym nie jestem mistrzem w startach i myśle ze nawet na tym co mam udało by się zrobić mniej niż 16 sek. 16,2 miałem jak nie weszła mi 3-ka a tym sporo straciłem za to chyba najlepszy start jaki miałem. Kilka modów i powinno się do tej niskiej 15-stki zejść no chyba że się przeliczam.

Trzeba też Primę odchudzić... butla od gazu sprężarka klimy, kanapa tylnia i koło zapas. To też powinno dać rezultat
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-08, 21:42

no Neptune -szacun dla twojej primerki- w sumie to nie było jakiś masakrycznych róznic na 1/4 mili między moją a twoją -0,6 sek różnicy ale wygrałeś
:) dla mnie na + że ganiałem się z wami na LPG

czuć że bez krótkiej skrzyni nasze p10 tki nie sa tak narowiste-ale przyznasz że juz po zawodach jak ustawiliśmy sięna 3 primery z RYBĄ to dużo mni9ejsze były różnice niż w oficjalnych pomiarach,co?? okazało się ze na LPG z 4000 obr moja auto rusza dużo lepiej[wcześniej z 3000 ruszałem] :>
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-09, 09:16

No było obiecane i 3 Primerki startnęły razem :mrgreen: Jechaliśmy jakoś do 170 chyba ;-) To chyba były nasze najlepsze starty :-P bo już bez stresu :mrgreen: Różnice na 1/4 nie są wielkie bo to dość mały odcinek nie wiem ledwo przekraczałem 140 na nieprzekłamanym liczniku. Do tego auta były mocno przegrzane stożka pod maską nie mogłem dotknąć więc i wyniki średnie :-/

PS. lukasgt Rób remonta sr20 i będziemy mieli dalej silnego rywala :-P Twoja Prima ma długą historię, szkoda zakończyć ;-) Ano i pocieszę Cie że moja Prima na gazie=blosie jest o wiele słabsza od Twojej :P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-16, 21:55

remonta nie zrobię-mam już gdzieś to stare auto...
hmm dziś widziałem że coobcio cosik dłubał w twojej bordo krowie-SMT6 chyba wleciało?
pochwal siewynikami z hamowni!!
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”