Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
no no, to już za 4 dni zobaczymy jak pójdziesz z Almera Osy
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Almerki szybkie są. Ja mam porównanie z jedną prawie seryjną Almą i kręci się ona rewelacyjnie. Skrzynia bajka do tego trochę lżejsza i efekt jest.
Lukas Twoja P10 bardzo podobnie chodzi do mojej od 145 km/h łapie muła ale na 1/4 mili to nie jest wielki problem bo raczej i tak do odciny 3-ki Prima nie da rady się rozpędzić na takim odcinku
wsio się okaże na kresce-mam nadzieję że obiecane profesionalne pomiary będą robione-wrescie poznam swój czas na 1/4 mili
a dziś robiliśmy ostatnie poprawki przed PIĄTKIEM[bo tylko na jeden dzień jadę na ZLOTA]
wyrównaliśmy trochę tył autka po bumie ostatnim,domontowaliśmy nadkole z lewej strony,bo poprzednie w zimę się urwało,BARYŁA wreszcie dokończył ręczny hamulec[tylko słabiutko na razie bierze]
wypiorę jutro filterek ,doleję oliwy i trza myśleć jak na CHARZYKOWY uderzyć
Gazik dziś został dopieczony i wóz na zlot gotowy
Szkoda że nie ogarnąłeś od kolegi tej mocnej pompy paliwa to odrazu by się podniosło ciśnienie paliwa i wystroiło
A tak to na Gazie będziesz się w piątek zmagać
[ Dodano: 2010-06-02, 22:16 ]
Filtr dopierz
Ps. Gratki dla Baryły - bardzo ładnie ci ten tyłek podciągnął
Hehe no wielkie dzięki za pomoc BARYŁY i jego kolegi EMILA--mam teraz bardzo ładnie spasowaną tylna klapę,
no i COOBCIU dobrze sie spisałeś ze strojeniem LPG dnia dzisiejszego-ale to jednak dziwne że mapa jest na sztywno a tak się rozjechała...może winny ten zapierniczony filtr stożkowy-dzisiaj juz zaliczył kąpiel pod bierzącą wodą-jutro się wysuszy i naoliwi
Obiecany delikatnie spozniony Bardzo ladnie na filmiku jedzie autko, mimo iz jestem przeciwny LPG to jest elegancko czekam na relacje jak wyniki na zolcie, a jezli chopdzi o ubezpieczalnie to musisz walczyc, bgo ta kwota jest kwota tzw. Bezsporna ktora musza ci wyplacic do 14 dni chyba ... jest to jakies 50% kwoty ktora klocac sie mozesz uzyskac ... wiec warto pozdrawiam
no tak i juz po ZLOCIE-było świetnie bawiłem się rewelacyjnie-primka dała radę,nic się nie zapsuło
wyniki na1/4 raczej kiepawe bo nieco ponad 16,7 ale za to OES pokazał na co mnie stać-najlepszy czas 1min 12sek trzeba uznac za świetny jak na tak długie auto jak p10 -toż to tylko 7 sekund wolniej od coobciovego sunny VE!!
poniewaźż wypłacono mi odszkodowanie w dużo niższej kwocie niż liczyłem zastanawiam siędalej co z autem zrobić-jest już mocno zmęczone życiem i chyba czas na zmianę
Myślałem, że primy na papierku dużo szybsze sa , ciekawe jaki miał byś czas za czasów świetnosci autka i 171KM jesli dobrze pamietam hehe ale nie ma zle jak objeżdżasz cvc type-r
pozdro
KTR to taki żarcik w podpisie-dawne czasy jak ujeżdżałem p10 na 4 gaźnikach dellorto 40DHLA..
ale i teraz nie ma się czego wstydzić-oliwa znika z bagnetu strasznie szybko a i tak jakoś to jeździ--gdyby skrzynka z p11 GT wleciała to i czasy uległy by poprawie
oddaję pole RYBIE i NEPTUNOWI--są poprostu szybsi-choć rzeczywiście jakby prima miała tamte stare 171km,to ojojoj działoby się ,hihi
171 kucy To już sporo jak na Prime ale bez zmiany wałków chyba nie da rady tyle osiągnąć. Poza tym musze sobie chyba zrobić rachunek kosztów/modyfikacji/osiągów czy nie lepiej iść w inna stronę
Poza tym chyba wywale ten mój gaz wczoraj ledwo jakieś starsze mondeo 2.0 objechałem na ulicy jak z moją jechałem hehe aż mi się po głowie dostało że tak żyłuję
lukasgt.... jak podobała Ci się przejażdżka Maxima ? Szkoda tylko, że nie miałeś okazji przejechać się wtedy jak byłem w Warszawie, kiedy Maxi miała 30-35Nm więcej
mysle ze 171KM spokojnie bez wałeczków da sie ogarnać a jak wtedy miałeś taka moc to latałeś z primera Rossiego?? bo ciekawy jestem jak dużo by dostawała
pozdro
hmm-rossi za szybko pozbył się primery -nie staneliśmy na kresce
co do przekroczenia 170km na wałkach z GT da radę ale nie na takim wydeszku co mam[maxi 3.0]-171km196nm miałem na wałkach PIPERCAMS 268/268-za to do 4000 obrotów było jak w silniku 1.4...a potem łep urywało
chyba już nie dam sięnamówic na kolejne odgruzowanie primery -chyba mi sięmocno znudziła,chociaz to bardzo dobre autko
a co do jazdy MAXI szalonego to naprawdę świetne autko--nie było możliwości przycisnąć na zlocie zbytnio ale może kiedyś się stykniemy jeszcze-mam nadzieję że pod 260km bedziesz już wtedy miał
Mój rekord na seryjnych wałkach w P10 czerwonej dawnej KOSY:
Do tego czas na ćwiartkę ale gdy było 170KM i 208Nm to 15,63sek z butlą od LPG i na ciężkich ALUTECACH z oponami 195.60R15 no i dociążona bryka AUDIO + seria miękki zawias
Myślę że na 175KM i 220Nm spokojnie zeszła by poniżej 15,5 sek
podaje wam wynik jaki roki osiągnoł w mojej primie bez robienia głowicy i na wałkach GT-165km203nm-ale tojest silnik z almery gti czyli już nieco doprężony i na wydeszku 2.25 cala TOMALI
dziś odebrałem wóz od BARYŁY -zamontowali mi ładne przednie drzwii pod kolor,bez rdzy,naprawili cieknący tylny zacisk i jeszcze kilka innych pierdól-tearaz robie wszystkow kierunku sprzedaży auta-zaprawki,polerka mycie silnika takie tam kosmetyczne sprawy
lukasgt pisze:podaje wam wynik jaki roki osiągnoł w mojej primie bez robienia głowicy i na wałkach GT-165km203nm-ale tojest silnik z almery gti czyli już nieco doprężony i na wydeszku 2.25 cala TOMALI
Kurcze to już niewiele mi brakuje Niestety nie mam silnika DE i zawsze będę do tyłu ale splanowanie coś by tam podbiło niutki
ano zdradzę-czemu by nie-jak zawsze maxima na pierwszym miejscu lub cos z zupełnie innej beczki--VOLVO V40 T4[seryjnie 1.9 turbo silnik na 0.9 bara 200km]--tylko i wyłącznie kombi
saabem się kiepsko jeżdzi-jest naprawde jak samolot--nie lubię tego-ostatnio troche z coobciem pojeździłem jego 9-5 i niecierpię aut w których przy 180km/h jedzie się bez żadnych emocji-bez wyczucia
Wystarczy z niego usunąć 250 kg wygłuszeń i już jakieś tam wrażenia mogą się pojawić...
Fakt maszyna jest dość zdradliwa jedziesz sobie ponad 200km/h i jedyne po czym poznaje się tą prędkość to moment hamowania
Tak więc jak chcesz szaleć taką maszyną to obowiązkowo trzeba przeszczepić Heble z AERO...