Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-05-30, 17:42

no no, to już za 4 dni 8-) zobaczymy jak pójdziesz z Almera Osy :-)
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-30, 18:36

oj z almera OSY nie mam większych szans-różnica w masie i skrzyni biegów jest zbyt duża chyba-chociaż napewno spróbuję :]
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-31, 10:18

Almerki szybkie są. Ja mam porównanie z jedną prawie seryjną Almą i kręci się ona rewelacyjnie. Skrzynia bajka do tego trochę lżejsza i efekt jest.

Lukas Twoja P10 bardzo podobnie chodzi do mojej :-P od 145 km/h łapie muła ale na 1/4 mili to nie jest wielki problem bo raczej i tak do odciny 3-ki Prima nie da rady się rozpędzić na takim odcinku :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-31, 21:27

wsio się okaże na kresce-mam nadzieję że obiecane profesionalne pomiary będą robione-wrescie poznam swój czas na 1/4 mili

a dziś robiliśmy ostatnie poprawki przed PIĄTKIEM[bo tylko na jeden dzień jadę na ZLOTA]
wyrównaliśmy trochę tył autka po bumie ostatnim,domontowaliśmy nadkole z lewej strony,bo poprzednie w zimę się urwało,BARYŁA wreszcie dokończył ręczny hamulec[tylko słabiutko na razie bierze]
wypiorę jutro filterek ,doleję oliwy i trza :cool: myśleć jak na CHARZYKOWY uderzyć
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-02, 21:15

Gazik dziś został dopieczony i wóz na zlot gotowy :D
Szkoda że nie ogarnąłeś od kolegi tej mocnej pompy paliwa to odrazu by się podniosło ciśnienie paliwa i wystroiło :)

A tak to na Gazie będziesz się w piątek zmagać :P

[ Dodano: 2010-06-02, 22:16 ]
Filtr dopierz :D

Ps. Gratki dla Baryły - bardzo ładnie ci ten tyłek podciągnął :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-02, 22:34

Hehe no wielkie dzięki za pomoc BARYŁY i jego kolegi EMILA--mam teraz bardzo ładnie spasowaną tylna klapę, :mrgreen:

no i COOBCIU dobrze sie spisałeś ze strojeniem LPG dnia dzisiejszego-ale to jednak dziwne że mapa jest na sztywno a tak się rozjechała...może winny ten zapierniczony filtr stożkowy-dzisiaj juz zaliczył kąpiel pod bierzącą wodą-jutro się wysuszy i naoliwi :D

POWER IS BACK- P10 RULEZZZZ
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xkarol
wiem o czym pisze
Posty: 63
Rejestracja: 2009-12-19, 22:47
Lokalizacja: WWA - Wawer

Post autor: xkarol » 2010-06-06, 11:30

Obiecany delikatnie spozniony :) Bardzo ladnie na filmiku jedzie autko, mimo iz jestem przeciwny LPG to jest elegancko :) czekam na relacje jak wyniki na zolcie, a jezli chopdzi o ubezpieczalnie to musisz walczyc, bgo ta kwota jest kwota tzw. Bezsporna ktora musza ci wyplacic do 14 dni chyba ... jest to jakies 50% kwoty ktora klocac sie mozesz uzyskac ... wiec warto :) pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-06, 22:40

Lukas otrzymałem wiadomość od Ciebie. Dzieki :) Ciesze sie ze dojechałeś bez wiekszych niespodzianek.

Nasza konfrontacja na kresce wyjaśniła i rozwiała wszelkie kwestie :D

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-06, 23:09

piszcie co tam jak tam :) jakie czasy pokreciliscie, jak tam konfrontacja z Almera Osy?
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-06, 23:13

hmm.. Lukas na kresce został za mną róznica jakieś 1,5 długości. Jednak to były wolne przejazdy i nie znam swojego czasu.

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-08, 21:55

no tak i juz po ZLOCIE-było świetnie bawiłem się rewelacyjnie-primka dała radę,nic się nie zapsuło
wyniki na1/4 raczej kiepawe bo nieco ponad 16,7 ale za to OES pokazał na co mnie stać-najlepszy czas 1min 12sek trzeba uznac za świetny jak na tak długie auto jak p10 -toż to tylko 7 sekund wolniej od coobciovego sunny VE!!

poniewaźż wypłacono mi odszkodowanie w dużo niższej kwocie niż liczyłem zastanawiam siędalej co z autem zrobić-jest już mocno zmęczone życiem i chyba czas na zmianę
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-08, 22:37

Myślałem, że primy na papierku dużo szybsze sa :oops: , ciekawe jaki miał byś czas za czasów świetnosci autka i 171KM jesli dobrze pamietam :-) hehe ale nie ma zle jak objeżdżasz cvc type-r :-P
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-09, 07:20

KTR to taki żarcik w podpisie-dawne czasy jak ujeżdżałem p10 na 4 gaźnikach dellorto 40DHLA..
ale i teraz nie ma się czego wstydzić-oliwa znika z bagnetu strasznie szybko a i tak jakoś to jeździ--gdyby skrzynka z p11 GT wleciała to i czasy uległy by poprawie

oddaję pole RYBIE i NEPTUNOWI--są poprostu szybsi-choć rzeczywiście jakby prima miała tamte stare 171km,to ojojoj działoby się ,hihi
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-09, 07:46

Skrzynia od GT ok 0,2 sek poprawia czasy na ćwiartkę, sprawdzone przez moją srebrną dawną piękność...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-09, 09:34

171 kucy :mrgreen: To już sporo jak na Prime ale bez zmiany wałków chyba nie da rady tyle osiągnąć. Poza tym musze sobie chyba zrobić rachunek kosztów/modyfikacji/osiągów czy nie lepiej iść w inna stronę ;-)
Poza tym chyba wywale ten mój gaz :/ wczoraj ledwo jakieś starsze mondeo 2.0 objechałem na ulicy jak z moją jechałem :mrgreen: hehe aż mi się po głowie dostało że tak żyłuję :P
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-09, 14:05

hehe... Neptun ma racje...

Remontuj i odśwież Primę a znów bedzię cieszyć :)

goago
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2009-12-10, 12:48
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: goago » 2010-06-09, 16:46

Neptune pisze:171 kucy :mrgreen: To już sporo jak na Prime ale bez zmiany wałków chyba nie da rady tyle osiągnąć.
dlaczego nie?

Awatar użytkownika
Szalony
fanatyk nissana
Posty: 1017
Rejestracja: 2009-12-08, 13:05
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Szalony » 2010-06-09, 18:47

lukasgt.... jak podobała Ci się przejażdżka Maxima ? Szkoda tylko, że nie miałeś okazji przejechać się wtedy jak byłem w Warszawie, kiedy Maxi miała 30-35Nm więcej :-/
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-06-09, 20:41

mysle ze 171KM spokojnie bez wałeczków da sie ogarnać ;-) a jak wtedy miałeś taka moc to latałeś z primera Rossiego?? bo ciekawy jestem jak dużo by dostawała
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-09, 22:01

hmm-rossi za szybko pozbył się primery -nie staneliśmy na kresce
co do przekroczenia 170km na wałkach z GT da radę ale nie na takim wydeszku co mam[maxi 3.0]-171km196nm miałem na wałkach PIPERCAMS 268/268-za to do 4000 obrotów było jak w silniku 1.4...a potem łep urywało

chyba już nie dam sięnamówic na kolejne odgruzowanie primery -chyba mi sięmocno znudziła,chociaz to bardzo dobre autko

a co do jazdy MAXI szalonego to naprawdę świetne autko--nie było możliwości przycisnąć na zlocie zbytnio ale może kiedyś się stykniemy jeszcze-mam nadzieję że pod 260km bedziesz już wtedy miał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-16, 22:31

Remontuj fureksa albo wrzucaj new fresh DE albo VE ;-) co by p10 odżyło bo ostatnio same sunny widze :-|

7,58 pozytywny czas jak na tą moc ;-)
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-17, 00:09

Mój rekord na seryjnych wałkach w P10 czerwonej dawnej KOSY:
Obrazek

Do tego czas na ćwiartkę ale gdy było 170KM i 208Nm to 15,63sek z butlą od LPG i na ciężkich ALUTECACH z oponami 195.60R15 no i dociążona bryka AUDIO + seria miękki zawias :P
Myślę że na 175KM i 220Nm spokojnie zeszła by poniżej 15,5 sek :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-06-17, 15:19

No tak Coobcio ale ingerencja w łeb była gruba :P

Na seryjnej głowicy takiego wyniku nie da się osiągnąć bez wałków..

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-18, 20:33

podaje wam wynik jaki roki osiągnoł w mojej primie bez robienia głowicy i na wałkach GT-165km203nm-ale tojest silnik z almery gti czyli już nieco doprężony i na wydeszku 2.25 cala TOMALI

dziś odebrałem wóz od BARYŁY -zamontowali mi ładne przednie drzwii pod kolor,bez rdzy,naprawili cieknący tylny zacisk i jeszcze kilka innych pierdól-tearaz robie wszystkow kierunku sprzedaży auta-zaprawki,polerka mycie silnika takie tam kosmetyczne sprawy
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-06-18, 21:19

lukasgt pisze:podaje wam wynik jaki roki osiągnoł w mojej primie bez robienia głowicy i na wałkach GT-165km203nm-ale tojest silnik z almery gti czyli już nieco doprężony i na wydeszku 2.25 cala TOMALI
Kurcze to już niewiele mi brakuje :P Niestety nie mam silnika DE i zawsze będę do tyłu ale splanowanie coś by tam podbiło niutki ;-)

Lukasgt to jakie plany?? Zdradzisz cos??
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-18, 21:32

ano zdradzę-czemu by nie-jak zawsze maxima na pierwszym miejscu lub cos z zupełnie innej beczki--VOLVO V40 T4[seryjnie 1.9 turbo silnik na 0.9 bara 200km]--tylko i wyłącznie kombi
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-06-18, 21:59

Hoho jeździ u mnie takie volvo dokładnie v40 TURBO i tsst robi niesamowity jak z kompresora jakiego z butlą:P Sorki za OT ;-)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-06-19, 01:24

lukasgt kup lepiej saaba w kombi na gaziku :-?

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-06-19, 07:47

saabem się kiepsko jeżdzi-jest naprawde jak samolot--nie lubię tego-ostatnio troche z coobciem pojeździłem jego 9-5 i niecierpię aut w których przy 180km/h jedzie się bez żadnych emocji-bez wyczucia
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-06-19, 08:11

Wystarczy z niego usunąć 250 kg wygłuszeń i już jakieś tam wrażenia mogą się pojawić...
Fakt maszyna jest dość zdradliwa jedziesz sobie ponad 200km/h i jedyne po czym poznaje się tą prędkość to moment hamowania :D
Tak więc jak chcesz szaleć taką maszyną to obowiązkowo trzeba przeszczepić Heble z AERO...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”