cosik mnie coobcio namawia na remont a nie inny silnik-remont połączony z doprężeniem męskim motoru,skróceniem prowadnic zaworowych i tp...ciężki temat do przemyśleń
[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Fakt temat no no do przemyśleń... Choć jak byś dorwał świeżą jednostkę nie styraną ze zwykłej 2 litrowej P11 która była jako auto rodzinne, i miała to 130 kucy z jakiegoś 2000r koku to było by super.
Z drugiej strony, doprężenie było by męskie, Coobcio by się pewnie postarał żeby to wszystko na grubasa wyszło.
Tak wiec decyzja należy do Ciebie
Z drugiej strony, doprężenie było by męskie, Coobcio by się pewnie postarał żeby to wszystko na grubasa wyszło.
Tak wiec decyzja należy do Ciebie
decyzja niezwykle trudna tym bardziej że MELO który ma ten silnik napewno da mi jakies GRATISY do silnika w razie co,no i gwarancję...
od MELO również-zanabyłem alusy z p11 GT,wymagają troche dopieszczenia ale wreszcie je mam
wróciłem też ze sprawdzenia amortyzatorów- prawy tył pokazał 26% choć to i tak zbyt optymistyczny wynik--trzeba zrobić z tym porządek szybciutko
od MELO również-zanabyłem alusy z p11 GT,wymagają troche dopieszczenia ale wreszcie je mam
wróciłem też ze sprawdzenia amortyzatorów- prawy tył pokazał 26% choć to i tak zbyt optymistyczny wynik--trzeba zrobić z tym porządek szybciutko
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
tak roki,tam jest silnik z almery ale zawsze był jakiś oporny...tzn przy dobrej mocy jeździł gorzej niż moje poprzednie auta--coobcio to świetny fachowiec ale zdecyduję się jednak na SR20DEH Z P11GT od kolegi melo--auto ma 90 tyskm i przyjechało z UK,poza tyym brałem u niego już 2 silniki i zawsze były naprawdę dobre
policzmy-150seryjnych koni + CAI,ecumaster,kolektor po portingu z sunny GTi,zabawy z zapłonem, duża przepływka,mody rozrządu--oba kółka regulowane ,nieseryjny wydzior--te 170km powinienem na LPG na razie ugrać bez planowania głowicy
idziemy w tą stronę
policzmy-150seryjnych koni + CAI,ecumaster,kolektor po portingu z sunny GTi,zabawy z zapłonem, duża przepływka,mody rozrządu--oba kółka regulowane ,nieseryjny wydzior--te 170km powinienem na LPG na razie ugrać bez planowania głowicy
idziemy w tą stronę
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
no no trzeba się podtrzymywać na duchuRyba pisze: Chyba założymy koło wzajemnej adoracji Lukas Neptun Ryba![]()
nie wiem czy wam dotrzymam kroku, prędzej przęsiądę się na Maxi 3.0
PS. z sekwencyjnym gazem macie fajnie. U mnie trzeba blosa wsadzic a i tak auto na gazie jedzie gorzej niz seryjne na benie chyba
Nissan Primera SR20DE+T
coż na tym silniku jużnie ma takiego powera,no i martwii mnie spalanie stukowe od 5500obr--a to dziwne na LPG
ryba ja mam naprawde mocarną sekwencję,strojoną przez COOBCIA sonda AFR--na lpg jest dużo lepszy skład mieszanki niż na benzynie u mnie-więc kręcę do końca-na zlocie też bede jedził na LPG
ryba ja mam naprawde mocarną sekwencję,strojoną przez COOBCIA sonda AFR--na lpg jest dużo lepszy skład mieszanki niż na benzynie u mnie-więc kręcę do końca-na zlocie też bede jedził na LPG
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Bez przesady Panowie, ruda się jeszcze nie sprawdzila. Może uda się podjechać na zlot i wtedy zobaczymy. Niespodzianki bywają miłe.Bo do xtomka zadyszki dostane
Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Póki co to możemy jedynie oglądać Twój zderzakxtomek pisze:Bez przesady Panowie, ruda się jeszcze nie sprawdzila. Może uda się podjechać na zlot i wtedy zobaczymy. Niespodzianki bywają miłe.Bo do xtomka zadyszki dostane![]()
Pozdro
Lukasgt możliwe że przy problemach ze stukowym Prima Ci może lepiej na gazie zapodawać
U mnie między benzyną bez blosa w dolocie a gazem z blosem wychodzi chyba ze 20 koni różnicy
Nissan Primera SR20DE+T
a no tak-dzis odwiedziłem zakład w ZĄBKACH, --dostałem 2 mocne amortyzatory po regeneracji i wzmocnieniu o jakies30% względem serii-oczywiście sa tez nowe gumy i osłony
wrażenia z jazdy bardzo pozytywne--świetnie trzyma sie w zakręcie i jest przyjemnie sztywne auto-świetnie wybiera nierówności,a no i wreszcie przy przejeżdzaniu poo nierównościach nie rzuca mi całym samochodem
pan z zakładu ma dla mnie jeszcze komplet sprężyn chyba WEITEC -40mm na przód,za 100pln...tyłu nie ruszam bo prima i tak z tyłu jakoś jest niższa niż z przodu,o ok 2 cm na oko moje-ma ktoś pomysł dlaczego?kazda p10 tak ma czy tylko moja??
a i pochwalę sięwam dodatkowo zdobyłem fartownie progi z p10 GT
wrażenia z jazdy bardzo pozytywne--świetnie trzyma sie w zakręcie i jest przyjemnie sztywne auto-świetnie wybiera nierówności,a no i wreszcie przy przejeżdzaniu poo nierównościach nie rzuca mi całym samochodem
pan z zakładu ma dla mnie jeszcze komplet sprężyn chyba WEITEC -40mm na przód,za 100pln...tyłu nie ruszam bo prima i tak z tyłu jakoś jest niższa niż z przodu,o ok 2 cm na oko moje-ma ktoś pomysł dlaczego?kazda p10 tak ma czy tylko moja??
a i pochwalę sięwam dodatkowo zdobyłem fartownie progi z p10 GT
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
czerwona tą przypadłość miała, ale po wymianie zawieszenia na coobciowe z rekordowej srebrnej, jej przeszłotyłu nie ruszam bo prima i tak z tyłu jakoś jest niższa niż z przodu,o ok 2 cm na oko moje-ma ktoś pomysł dlaczego?kazda p10 tak ma czy tylko moja??
Ostatnio zmieniony 2010-05-14, 20:32 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
zarzucę tylko na przód sprężyny--masa przesunie sie nieco na przód więc ostre starty powinny być łatwiejsze
CIEKAWOSTKA-pan od zawieszeń regeneruje na teflonie nasze niesczęsne wachacze i twierdzi że wytrzymują 100tyś km! nieźle jak na 120pln z wymianą za szt,co?
CIEKAWOSTKA-pan od zawieszeń regeneruje na teflonie nasze niesczęsne wachacze i twierdzi że wytrzymują 100tyś km! nieźle jak na 120pln z wymianą za szt,co?
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
555 i lemfoldery też są na teflonie a wtyrzmują od 5 do 40 tyś km 
PS. bierz od niego koniecznie niebieskie Weiteci - nie ma lepszego kompromisu miedzy wygodą a performance oraz wyglądem
PS. bierz od niego koniecznie niebieskie Weiteci - nie ma lepszego kompromisu miedzy wygodą a performance oraz wyglądem
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To wcale tak różowo nie wygląda. Zwłaszcza, jak kasę włożyłeś w brykę. Dostaniesz ochłap i dołożysz parę razy tyle, by chociaż wrócić, do tego, co miałeś.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
nie wygląda to źle tylne lewe drzwii ,klapka paliwa i mocno wgnieciony i zarysowany tylny błotnik
teraz wszystko uzależniam od odszkodowania--jak bedzie w porzo to sprzedaje auto i dokładam do drugiego,a jeśli dostanę mniej to kupię drzwii poprawię błotnik i bede ganiał dalej
teraz wszystko uzależniam od odszkodowania--jak bedzie w porzo to sprzedaje auto i dokładam do drugiego,a jeśli dostanę mniej to kupię drzwii poprawię błotnik i bede ganiał dalej
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw