

A że jest to najzwyklejszy kolektor do GA16, to Ci przyznaję rację.
Może urwę 0,01 sekundy do pierwszej 100, bo przód będzie ciut lżejszy

Pozdro
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
No niestety miałeś rację.Coobcio pisze:Też ciekawa opcja z uturbieniem 1,6 ale nie wiem czy wiesz że montaż strojenie, jakaś kustomowa listwa paliwowowa i wtyrski przynajmniej z 2.0 to jedna sprawa a druga to to że doładowanie silnika w KJS, rally sprintach i wszsytkich tego typu pojeżdżawkach przenosi cię do klasy sporo wyższej tzn. przelicznik razy 1,7 jak masz 1,6 pod maską to latasz w najwyższej klasie
To już nie to samoCoobcio pisze: Hehe chyba żeby zrobić to po cichiu, tzn. wydech, DV seryjna z 200SX, i seryjna puszka powietrza wraz z tłumikiem szmerków - żeby nie było słychać że tam turbo pod maską jest...
Raczej 4-2-1 i 73c na wiele ci się przy turbolocie nie zda;)NadiR pisze:No niestety miałeś rację.Coobcio pisze:Też ciekawa opcja z uturbieniem 1,6 ale nie wiem czy wiesz że montaż strojenie, jakaś kustomowa listwa paliwowowa i wtyrski przynajmniej z 2.0 to jedna sprawa a druga to to że doładowanie silnika w KJS, rally sprintach i wszsytkich tego typu pojeżdżawkach przenosi cię do klasy sporo wyższej tzn. przelicznik razy 1,7 jak masz 1,6 pod maską to latasz w najwyższej klasie
cyt."Wg regulaminu dla aut z turbodoładowaniem stosuje się przelicznik pojemnościowy x1.7 (z zapłonem ZI) lub x1.5 (z zapłonem ZS), więc bez względu na rodzaj zapłonu auto o tej pojemności będzie klasyfikowane w klasie piątej" czyli 4łapy, Evo i inne
Więc trzeba się zastanowić, czy torowe sprinty czy uliczne i nie tylko (bo na1/4 pewnie też turbo to turbo i nie ma jaka pojemność?)
Jak bym na turbo się zdecydował to w sumie i tak: wałki DS, 4-2-1+73c i wydech bym zrobił + turbo oczywiście.
W portinigi inne juz bym odpuścił na starcie.
To już nie to samoCoobcio pisze: Hehe chyba żeby zrobić to po cichiu, tzn. wydech, DV seryjna z 200SX, i seryjna puszka powietrza wraz z tłumikiem szmerków - żeby nie było słychać że tam turbo pod maską jest...![]()
[ Dodano: 2010-03-25, 09:21 ]
Pytanie wtryski od 2.0, którego brać? De p10, p11 - bez różnicy ? razem z listwą i czy dużo trzeba rzeźbić?
SiwoL pisze:A czy my rozmawiamy o silniku z tylu czy o GA16DE????
rz pisze:Czy ja wiem... mysle, ze tak optymistycznie nie bedzieNadiR pisze:rz pisze: czekamy czekamy i nic
Jeszcze się zawstydzisz![]()
To mnie uspokoiłeściapek pisze:Na pewno ten.
1 zdjęcie ostatnia krzywka to takie okrągłe napęd pompki paliwa: Jest
2 zdjęcie zielony pasek: Jest
w ga14ds ów pasek na 50Y jest żółty
w ga16ds jest zielony
PS. ile płaciłeś za jeden wałek?
Coobcio pisze:
A co do encyklopedii wiedzy co do podniesienia mocy w GA16DE do 128KM i 160Nm to zapraszam tu:
http://sumo.boo.pl/?p=410