[P10/WP10] zła praca silnika
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
-
- nowy na forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2010-02-02, 16:21
- Lokalizacja: koluszki
[P10/WP10] zła praca silnika
mam problem a mianowicie na gazie silnik chodzi ok.lecz na bezynie szarpie w czasie jazdy a na postoju falujaobroty od 1500 do jakis ponizej 500obr i nie raz gasnie..jak delikatnie wciskam gaz to jako tako jedzie jak walne np na 3 bieg i wcisne gaz do oporu to ciagnie jak głupi ..strzelam na przepływomierz lub silniczek krokowy..auto 2.0 na MONO WTRYSKU..WLAŁEM OSTATNIO DO BAKU STP ALE NIC NIE POMOGŁO..od czego zaczasc ?sugestie..podpowiedż..mam rownież pytanie przy tych panujacych temperaturach na ile w skali na liczniku podnosi sie wskazówka temperatury silnika pozdro..
Ostatnio zmieniony 2010-02-07, 11:56 przez daniel33650, łącznie zmieniany 1 raz.
- waichwaich
- fanatyk nissana
- Posty: 308
- Rejestracja: 2009-12-22, 10:19
- Lokalizacja: Kamionka/Swindon UK
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
sprawdz tą sonde bo faktycznie kiepsko jest zainstalowana.. pózniej krokowiec czyszczenie przepustnicy i zawór ciśnienia paliwa. warto jeszcze zaślepić egr jeżeli tego nie robiłeś... wskazówka ma leżeć poziomo .. u mnie tak jest czy zima czy lato najwyzej dłuzej mu zajmuje osiągnięcie tej temp.. co nie znaczy ze mam ciepło w aucie ale to już inna bajka..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
jaka sonda od innego auta pasuje jeszcze do p10 2.0 115Km?
Panowie ja tez mam problem z wolnymi obrotami, wymienial moze ktos te sonde juz?Widzialem pod spodem ze chyba jest poobrywana, jaki jest koszt takiej sondy, a mzoe komus udalo sie dopasowac od innego autka?
Drifting Nissanem Silvia s14 350HP
Z sondą do P10 2.0 jest dość ciężko. Nową się kupi , ale za kosmiczne pieniądze. Też mam padniętą i nowa kosztuje ponad 400 ze zniżkami. Jest nie typowa bo na gwint 12 x 1,25.
BYŁA - PRAWDOPODOBNIE NAJSTARSZA P10 W POLSCE
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej
Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
JEST - Saab 9-5 , 2.0t , 1997 rok , na wypasie , wydech 2,75 " na razie tylko , będzie więcej

Z Klubem Nissana od czerwca 2005 i tak zostanie
-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-30, 00:37
- Lokalizacja: Łask
tak jak napisał Maniek-ol, z sondą jest o tyle ciężko gdyż jest droga. pasuje np od opli z silnikiem x20xev ma inny gwint ale jak to mówia zawsze mozna wspawać uchwyt z oplowckiej rury.. pisze ci to tylko dla tego ze tych opli jest więcej na szrotach jak nissanów i mozna wychaczyć sprawną .. bo na to ze kupisz nową od opla w sklepie taniej nie masz co liczyć.. to 5v tytanowe gówno jest drogie i tyle... posprawdzaj sobie na początek to co wyzej podałem .. sonde możesz tez sprawdzic zanim zdecydujesz się na wymiena.osobiście jezdziłem bez ponad rok i nie było problemu z obrotami a ni z niczym fakt ze auto chodziło na gazie ale awaryjna jazda gdy zabrakło lpg nie sprawiała zadnych problemów..
Nissan Primera p10 2.0 pb+lpg..... BMW E90 2.0 td .....VW T4 2.5TDI
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach
nowe p10 sedan 2.0 95r GT ma juz silnik
p10 2.0 pb+Lpg 90r. 530 tyśi niestety od 25-02-2010 już tylko na 4 biegach