2,3LPT Powered by Coobcio - moja kolejna przygoda z Saabem
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
2,3LPT Powered by Coobcio - moja kolejna przygoda z Saabem
Hej hej witajcie po dłuższej przerwie, za dużo przesiadywałem w Nissanach i już zapomniałem co to znaczy wygodny dupowóz
Oto moje najnowsze dziecko a wiec kupiłem 9-5 2,3LPT MY98 z zarżniętą turbiną, pompą paliwa, przepustnicą gazu, niedziałającym Sidem, wgniotką na tylnej klapie i urwanym przewodem od AIR bag ze strony pasażera za to wszystko wynagradza LPG - landi Renzo OMEGAS, auto już trochę ogarnąłem, poza benzyną...
W chwili zakupu prezentował się następująco:
Po przyciągnięciu go na linie spod Szczecina (wyszło licznikowe 543Km) po odespaniu odrazu zabrałem się za wymianę turbosprężarki która została mi po moim dawnym srebrnym 2.0LPT, przy okazji katalizator musiałem wyciąć bowiem cały wypełniony był olejem, który lał się ciurkiem ze starej turbiny.
Przepustnicę gazu przełożyłem z angola co stoi u babci jako dawca części, ponadto dokonałem typowych czynności serwisowych, jak zmiana olejów, płynów, filtrów łącznie z mega zasyfionym kabinowym no i wszystko zaczęło śmigać - choć na benzynie ma ubogo, nie pomogła wymiana filterka... Trzeba będzie do baku wsadzić sprawdzoną w Nissanach wysokowydajną pompę Wallbro GS341 albo GS342.
Do sterowania LPG zakupiłem stosowny interfejs i udało mi się zestroić maszynę by w całym zakresie obrotów przy maksymalnym obciążeniu AFR nie ubożało poniżej 12...
Dalej zastosowałem sprawdzone rozwiązanie i poprawiłem dolot w oparciu o rurę ssącą z AERO (inletpipe) oraz duży stożek K&N:
Trochę polatałem ale jakoś mi tak za miękko było w stosunku do Nissana tak więc zapodałem kompletne zawieszenie z AERO oraz wrzuciłem 17" Borbeta + 235/45 SportContact2:
To tak w skrócie, następnie zaczęły się zabawy z flashowaniem kompa - wczoraj o 2 w nocy robiłem ostatnią chyba 20 czy 21 korektę w której to ograniczyłem doładowanie w zakresie 2000 - 3200 obr.min do 1 bara a wcześniej mi dmuchało pod 1,5 - troszkę sprzęgło miało ciężko i seryjna malutka Garrecina GT17 też Przy okazji dodałem do SID-a dodatkowe opcje w postaci odczytów z 33 czujników silnika, w tym przydatne do strojenia:
- Boost
- czas otwarcia wtrsyku
- zapłon
- Obroty
- wymagany przepły powietrza/realny
I Parę filmików jak to się odpychało przed dzisejszo-nocną korektą softu:
80-135: http://www.youtube.com/watch?v=gLK6vQ3YgTc
100-145: http://www.youtube.com/watch?v=Xoe5xBEikXE
SID BOOST: http://www.youtube.com/watch?v=mkNgB2R1bwU - już go przestawiłem by na górze były obroty a poniżej wartość doładowania
Na chwilę obecną auto stoi w Motowydechu gdzie się robi do niego DP 70mm, w niedalekiej przyszłości reszta wydechu także fi 70mm, następnym krokiem będzie wymiana wałków rozrzadu na T5 pochodzące z 9000 2,3 FPT - ok 0,3mm wyższe jak nasze seryjne.
A jak już turbinka TD04-15t będzie leżała u mnie w pokoju pod telewizorem to zrobię softa z którego wycisnę maks z seryjnej turbiny - chodzi mi o KM bo wiem że Nm można ok. 430 zrobić spokojnie ale w piku i to przy ok 2200-2300obr.min wiec bez sensu...
Celuję w ok 250KM i do tego absolutny brak turbo dziury który gwarantuje seryjny Garrett GT17
Aha no i dodam że na LPG przy sofcie moim chyba z 6 z kolegi wyszło mi 228KM i 408Nm... Wówczas doładowanie wynosiło 1,4 - 2100-2700 a potem non stop spadek, przy odcince 0,65... A i zapłon był bardzo delikatny seryjny czyli na dole 0* a przy odcince 8...
Oto moje najnowsze dziecko a wiec kupiłem 9-5 2,3LPT MY98 z zarżniętą turbiną, pompą paliwa, przepustnicą gazu, niedziałającym Sidem, wgniotką na tylnej klapie i urwanym przewodem od AIR bag ze strony pasażera za to wszystko wynagradza LPG - landi Renzo OMEGAS, auto już trochę ogarnąłem, poza benzyną...
W chwili zakupu prezentował się następująco:
Po przyciągnięciu go na linie spod Szczecina (wyszło licznikowe 543Km) po odespaniu odrazu zabrałem się za wymianę turbosprężarki która została mi po moim dawnym srebrnym 2.0LPT, przy okazji katalizator musiałem wyciąć bowiem cały wypełniony był olejem, który lał się ciurkiem ze starej turbiny.
Przepustnicę gazu przełożyłem z angola co stoi u babci jako dawca części, ponadto dokonałem typowych czynności serwisowych, jak zmiana olejów, płynów, filtrów łącznie z mega zasyfionym kabinowym no i wszystko zaczęło śmigać - choć na benzynie ma ubogo, nie pomogła wymiana filterka... Trzeba będzie do baku wsadzić sprawdzoną w Nissanach wysokowydajną pompę Wallbro GS341 albo GS342.
Do sterowania LPG zakupiłem stosowny interfejs i udało mi się zestroić maszynę by w całym zakresie obrotów przy maksymalnym obciążeniu AFR nie ubożało poniżej 12...
Dalej zastosowałem sprawdzone rozwiązanie i poprawiłem dolot w oparciu o rurę ssącą z AERO (inletpipe) oraz duży stożek K&N:
Trochę polatałem ale jakoś mi tak za miękko było w stosunku do Nissana tak więc zapodałem kompletne zawieszenie z AERO oraz wrzuciłem 17" Borbeta + 235/45 SportContact2:
To tak w skrócie, następnie zaczęły się zabawy z flashowaniem kompa - wczoraj o 2 w nocy robiłem ostatnią chyba 20 czy 21 korektę w której to ograniczyłem doładowanie w zakresie 2000 - 3200 obr.min do 1 bara a wcześniej mi dmuchało pod 1,5 - troszkę sprzęgło miało ciężko i seryjna malutka Garrecina GT17 też Przy okazji dodałem do SID-a dodatkowe opcje w postaci odczytów z 33 czujników silnika, w tym przydatne do strojenia:
- Boost
- czas otwarcia wtrsyku
- zapłon
- Obroty
- wymagany przepły powietrza/realny
I Parę filmików jak to się odpychało przed dzisejszo-nocną korektą softu:
80-135: http://www.youtube.com/watch?v=gLK6vQ3YgTc
100-145: http://www.youtube.com/watch?v=Xoe5xBEikXE
SID BOOST: http://www.youtube.com/watch?v=mkNgB2R1bwU - już go przestawiłem by na górze były obroty a poniżej wartość doładowania
Na chwilę obecną auto stoi w Motowydechu gdzie się robi do niego DP 70mm, w niedalekiej przyszłości reszta wydechu także fi 70mm, następnym krokiem będzie wymiana wałków rozrzadu na T5 pochodzące z 9000 2,3 FPT - ok 0,3mm wyższe jak nasze seryjne.
A jak już turbinka TD04-15t będzie leżała u mnie w pokoju pod telewizorem to zrobię softa z którego wycisnę maks z seryjnej turbiny - chodzi mi o KM bo wiem że Nm można ok. 430 zrobić spokojnie ale w piku i to przy ok 2200-2300obr.min wiec bez sensu...
Celuję w ok 250KM i do tego absolutny brak turbo dziury który gwarantuje seryjny Garrett GT17
Aha no i dodam że na LPG przy sofcie moim chyba z 6 z kolegi wyszło mi 228KM i 408Nm... Wówczas doładowanie wynosiło 1,4 - 2100-2700 a potem non stop spadek, przy odcince 0,65... A i zapłon był bardzo delikatny seryjny czyli na dole 0* a przy odcince 8...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe płytka znana co do pracy silnika to jest teraz o wiele lepiej, bowiem wczesniej bazowałem na sofcie z 2.0... Teraz dorwałem soft z seri 2,3 i go odpowiednio przerobiłem - maszyna wreszcie ultra płynnie chodzi - bez szarpnięć przy małych uchyleniach gazu...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
9-3 jest na Tronic7, myślę że bez problemu mogłbym to ogarnąć
Choć wiadomo odrazu coś silnikowe sprawy poprawić też warto, bo jak wiadomo seria odrażająco nie jedzie....
Choć wiadomo odrazu coś silnikowe sprawy poprawić też warto, bo jak wiadomo seria odrażająco nie jedzie....
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe komfort nie porównywalnie wyższy jak w BMW 5 i Maximie
Co do LPG to w mieście ok 14 i na trasie z drobnymi testami te 2L mniej...
Ma cholernie długą skrzynię biegów na V przy 2000obr. jest 100km/h a przy 3000obr. już 140km/h.
Elastycznością to moje skromne 2,3 low presure turbo zaskakuje mnie niesamowicie, jak na trasie wyprzedzam pojedyńcze auta to z reguły bez redukcji jest na tyle mocy by odrazu całe sznurki po 8-10 aut łykać, jeszcze jak się zredukuje to już w ogóle jest fajnie.
A to w końcu taka ciężka krowa, z LPG na pokładzie pewno 1600kg to lekko warzy
Co do LPG to w mieście ok 14 i na trasie z drobnymi testami te 2L mniej...
Ma cholernie długą skrzynię biegów na V przy 2000obr. jest 100km/h a przy 3000obr. już 140km/h.
Elastycznością to moje skromne 2,3 low presure turbo zaskakuje mnie niesamowicie, jak na trasie wyprzedzam pojedyńcze auta to z reguły bez redukcji jest na tyle mocy by odrazu całe sznurki po 8-10 aut łykać, jeszcze jak się zredukuje to już w ogóle jest fajnie.
A to w końcu taka ciężka krowa, z LPG na pokładzie pewno 1600kg to lekko warzy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No pełen szacun z taka wiedza masz juz zycie ulozone Tylko lapac okazje robic i sprzedawac... a sam Sabik mmm marzenie mialem przyjemnosc siedziec ach te fotele lotnicze nie wacham sie powiedziec ze duzo wygodniejsze niz w BMW serii 7 ktora tez kiedys jezdzilem.
Moze jakis francuz, odmienisz te awaryjne auto w pozadny woz Albo subaraka troche zmodowac jeszczeMarciN15 pisze:ajne autko brak mi słów po prostu.... jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy nt. silników pozazdrościć co następne będzie?
Saaby maja pazur i komfort w sobie. Jest opinia obiegowa że albo się wsiądzie do saab'a i się niespodoba jego styl albo już nigdy się innymi markami jeździć nie będzie;)Coobcio pisze:Hehe komfort nie porównywalnie wyższy jak w BMW 5 i Maximie
Co do LPG to w mieście ok 14 i na trasie z drobnymi testami te 2L mniej...
Ma cholernie długą skrzynię biegów na V przy 2000obr. jest 100km/h a przy 3000obr. już 140km/h.
Elastycznością to moje skromne 2,3 low presure turbo zaskakuje mnie niesamowicie, jak na trasie wyprzedzam pojedyńcze auta to z reguły bez redukcji jest na tyle mocy by odrazu całe sznurki po 8-10 aut łykać, jeszcze jak się zredukuje to już w ogóle jest fajnie.
A to w końcu taka ciężka krowa, z LPG na pokładzie pewno 1600kg to lekko warzy
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj stroiłem MAximę Szalonego 3.0 V6 bardzo fajnie zrobiona, audio, wnętrze + pod maską, bardzo pozytywne wrażenie na mnie zrobiła no i na hamowni wyszło 237KM i prawie 300Nm - też super bryka ale chyba z Saaba chyba raczej bym się nie przesiadł
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
A ja jezdziłem Saabem co prawda jeszcze 9000 i za zadne skarby bym go nie chciał wolałbym Maximę. Już sam pomysł ze stacyjką po srodku mnie się nie podobał Fakt że ten co jezdziłem miał tylko 130 KM. A maxima to Maxima jeszcze z taką mocą
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
Wszystko fajnie tylko 9000 to jeden z jedynych saabów który ma stacyjke "normalnie" a nie po miedzy fotelami. No i inna sprawa że 2.0 130km to umieralnia... Ślimak no i w dodatku żłopie więcej jak 2.0 Turbo 185km ( lepszy też od 2.0 jest 2.3 150km )Michalllo pisze:A ja jezdziłem Saabem co prawda jeszcze 9000 i za zadne skarby bym go nie chciał wolałbym Maximę. Już sam pomysł ze stacyjką po srodku mnie się nie podobał Fakt że ten co jezdziłem miał tylko 130 KM. A maxima to Maxima jeszcze z taką mocą
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Hmm to moze to była 900 nie pamietam to było w 2006 roku i jezdziłem tym jako autem słuzbowym po francji przez 3 tygodnie
Mimo wszystko mi nie podeszło
Mimo wszystko mi nie podeszło
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj można, z tyłu belka i wozi...SiwoL pisze:No to pewnie 900:) 9000 jest dużo wieksze:)) Wygodniejsze chodź w 900 i 9-3 też nie można na żekac na brak miejsca i brak komfortu.
Nie ma to jak zawieszenie niezależne na tylnej osi, np. mi Almerką jeździło się fatalnie w porównaniu z sunnym - woziło dupą po nierównościach, to samo jak przesiadłem się z Primery P10 na P11...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dlatego moja stara J30 jest wygodniejsza od nowszych
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nagrałem filmika jak to moje toczydełko przyspiesza na LPG przy doładowaniu 0,95 bara spadającym na 0,6:
http://www.youtube.com/watch?v=qytfAuIyABI
Na chwilę obecną na maksa dociągnąłem WG, co widać na fotce poniżej:
Oraz wleciał aluminiowy BOV FORGE:
Na dniach powinienem mieć już zamontowaną pompę paliwa wallbro no i będą testy na benzynce... Docelowo na seryjnej turbince ze zmienionym wydechem chciałbym osiągnąć 250KM i 400Nm które będą dostępne już od 2000obr.min
http://www.youtube.com/watch?v=qytfAuIyABI
Na chwilę obecną na maksa dociągnąłem WG, co widać na fotce poniżej:
Oraz wleciał aluminiowy BOV FORGE:
Na dniach powinienem mieć już zamontowaną pompę paliwa wallbro no i będą testy na benzynce... Docelowo na seryjnej turbince ze zmienionym wydechem chciałbym osiągnąć 250KM i 400Nm które będą dostępne już od 2000obr.min
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wallbro już na pokładzie, chociaż na razie oryginalne sprawne z Angola
W międzyczasie dorwałem większe turbo z wersji AERO rocznik 2007, oraz występującą tylko w rocznikach 2006-2009 jeszcze grubszą rurę ssącą:
A Także z tego samego AERO rocznik 2007, sprzęgło które jest w stanie przenieść 500Nm, jutro wchodzi na pokład:
A puki co chciałbym sprawdzić ile na maksa idzie wycisnąć z seryjnej suszarki a pomóc w tym mi mają takie mody:
- Przelot wydech 3"
- Downpipe 3"
- Rura ssąca z AERO MY07
- Agresywniejsze wałki rozrządu T5 tzn. pochodzące z modelu 9000 AERO
- Hehe no i strzele moda rozrządu...
Tak po cichu liczę na ok 260KM i 420Nm, sprawdzianu dokonam na hamowni obciążeniowej...
[ Dodano: 2010-05-14, 19:25 ]
A i aktualne foto na kole 17" + zawieszenie Sachs Sport przejęte z modelu AERO -15mm
W międzyczasie dorwałem większe turbo z wersji AERO rocznik 2007, oraz występującą tylko w rocznikach 2006-2009 jeszcze grubszą rurę ssącą:
A Także z tego samego AERO rocznik 2007, sprzęgło które jest w stanie przenieść 500Nm, jutro wchodzi na pokład:
A puki co chciałbym sprawdzić ile na maksa idzie wycisnąć z seryjnej suszarki a pomóc w tym mi mają takie mody:
- Przelot wydech 3"
- Downpipe 3"
- Rura ssąca z AERO MY07
- Agresywniejsze wałki rozrządu T5 tzn. pochodzące z modelu 9000 AERO
- Hehe no i strzele moda rozrządu...
Tak po cichu liczę na ok 260KM i 420Nm, sprawdzianu dokonam na hamowni obciążeniowej...
[ Dodano: 2010-05-14, 19:25 ]
A i aktualne foto na kole 17" + zawieszenie Sachs Sport przejęte z modelu AERO -15mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mam już fotki 3 calowego Downpipe do mojego komfortowoza
Oto i one:
Najprawdopodobniej w środę - po ogarnięciu Zura wozu montuje ten element i biję na testing na obciążeniową Hamownie, dobrze nam znaną tą z ul. Mineralnej
Oto i one:
Najprawdopodobniej w środę - po ogarnięciu Zura wozu montuje ten element i biję na testing na obciążeniową Hamownie, dobrze nam znaną tą z ul. Mineralnej
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM