mam pytanie nurtujace mnie od pewnego czasu
czy potrzebne sa jakies modyfikacje przy zmianie seryjnego filtra powietrza na stozkowy (powiedzmy K&N)?
nie chodzi mi tutaj o totalny tuning ale o wymiane zwyklego na stozkowy...
i ile mocy mozna sie spodziewac?
jesli taki temat byl to prosze o linka...
dzieki
[N16] Filtr powietrza
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
- hordagoga78
- stały bywalec
- Posty: 128
- Rejestracja: 2010-01-30, 23:31
- Lokalizacja: london
[N16] Filtr powietrza
Ostatnio zmieniony 2010-05-08, 21:37 przez hordagoga78, łącznie zmieniany 1 raz.
n16 / 1.8 16v / 2005 / automat
Re: n16 filtr powietrza
U mnie po dolocie na stożku doszło 4KM i 3Nm.
Zerknij sobie w mój projekt to zobaczysz jak poprowadzone.
Generalnie największą różnicą jest to, że max Nm przesuwa się w górne obroty - ok. 4500RPM, a nie jest jak w serii na 2800RPM.
I przy gazie w podłodze poczujesz tam największą różnicę
Oprócz filtra potrzebne będą (do takiego dolotu jak u mnie):
-adapter do przepływomierza
-łącznik elastyczny
-kolanko 120 stopni
-rura 20cm
Zerknij sobie w mój projekt to zobaczysz jak poprowadzone.
Generalnie największą różnicą jest to, że max Nm przesuwa się w górne obroty - ok. 4500RPM, a nie jest jak w serii na 2800RPM.
I przy gazie w podłodze poczujesz tam największą różnicę

Oprócz filtra potrzebne będą (do takiego dolotu jak u mnie):
-adapter do przepływomierza
-łącznik elastyczny
-kolanko 120 stopni
-rura 20cm