1. Jest to ustawienie nasilenia głośności/mocy na przód (ch1 i ch2) lub tył (ch3 i ch4).
Jeżeli napędzasz tym wzmacniaczem system przedni i tylne głośniki, to 2/3 na przód 1/3 na tył. Jeżeli system przedni i subwoofer to 1/2.
2. Jeżeli używasz ch3 i ch4 w mostku na suba to na słuch możesz podkręcać podbicie basu (dB). (Czyli przełącznik Rear X-over mode w pozycje LP).
3. Wybierasz tu rodzaj sygnału dostarczanego do wzmacniacza.
4. Wybierasz tu tryb pracy wzmacniacza. Mostek (czyli suma sygnałów pod subwoofer, lub stereo dynamiczne).
5. Rodzaj dostarczanego sygnału, czy wysokonapięciowy czy nisko.
6. To jest odwracanie fazy sygnału, przydaje się w sedanach. np. Pomaga to uwydatnić subwoofer zza kanapy
7. To jest "zwrotnica" , 3 pozycje do wyboru całe pasmo, niskie, wysokie. Na system przedni jak masz na pasywnej zwrotnicy warto podać całe pasmo, do suba włącz LP.
8. Nie jestem pewien, możliwe że nachylenie zbocza charakterystyki cięcia.
Zamieść dokładniejsze fotki panelu z tymi sterowaniami.
Swoją drogą trafiłeś na dobry sprzęt. U nas mało znana marka. Wzmacniacz konkretny.
[ Dodano: 2010-04-25, 17:32 ]
Jest jedna zasada w kręceniu potencjometrami wzmocnienia/siły/poziomu sygnału. Nie przekraczamy 3/4 zakresu. Powyżej pojawiają się zabójcze dla przetworników zniekształcenia. Spowodowane najczęściej słabą wydajnością przetwornicy wzmacniacza.
UWAGA!
- Sprzedam silver/red tarcze do zegarów P10 Diesel
- Alufelgi ALUTEC made in germany
- Komplet nakrętek + 4szt. nietypowe z kluczem
- popielniczkę do P10
- słupki SLX do P10
- TASHKI, panele drzwiowe do P10
>>> 8.10.2011
<<<
Nissan Primera P10 2.0 Diesel SLX Hot_Red
VW Polo 9n 1.4 TDI Hell_Red
BMW 118d E87 Devil_Havana
