Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Primera P11.144 SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-24, 07:36

NO spodziewałem się, że będzie ok 270 KM przy 0,8 bara, ale i tak miażdżąca przewaga. Hamowałeś Kuba na 0,5 bara by porównac nasze wykresy??

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-24, 22:29

bombel pisze:NO spodziewałem się, że będzie ok 270 KM przy 0,8 bara, ale i tak miażdżąca przewaga. Hamowałeś Kuba na 0,5 bara by porównac nasze wykresy??
No jak kolego Bomblu 270 KM, jak przecie wcześniej co kiedyś hamowaliśmy to też w sumie dmuchało 0.8 opadające mocno na 0.75 (jak byla nieszczelnosc mocniejsza to juz bylo 0.75 stałe, lekko opadajace) i wyszlo 248 KM. Wiec mamy prawie te same dmuchania, a jeszcze do tego kolektor zeliwmny - szczelny, ale Coobcio mowil ze moze moc lekko spasc. Wiec mysle ze i tak nie wyszlo zle....przebieg wykresu lepszy, a to wazne. Ma byc bezpiecznie, to jest....moze u Ciebie wyjdzie wiecej Kunia. Podciagnijcie tego bara i sprawdzicie ile hamownia pokaze :D


p.s
u mnie jak na razie w......o znowu wezyk od dodatkowego wtrysku i po c...u fest. albo te weze sa za slabe, albo za bardzo cos tam pręży :(
Ostatnio zmieniony 2010-04-25, 02:30 przez zuru82, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-25, 06:12

Pytałem o te 0,5 bara czy teraz shamowaliście, bo mnie interesuje czy wydech naprawde coś daje.
zuru82 pisze:u mnie jak na razie w......o znowu wezyk od dodatkowego wtrysku i po c...u fest. albo te weze sa za slabe, albo za bardzo cos tam pręży :(
MOże ciśnienie za duże. Co do wydajności to chyba coś te Twoje wtryski nie tak. Ja mam ciągle auto przelane :(

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-25, 16:18

U Ciebie Bomblu wachy starcza do bezpiecznego AFR do maks 0,55 bara... chwilowego np. by pojechać ćwiartkę ale nic nie dalej to absolutnie maks 0,65 i modlić się by pod koniec czwórki nie wytopiło dziury w tłoku :P

PS. Zuru swoim wozem dzisiaj najszybciej pojechał 15,3 :P
Po czym powierzym mnie maszynę i udało mi się wykręcić wpierw 14,9 a następnie 14,513 :D
Bardzo fajny był pierwszy przejazd Zura - 15,6 i komnetarz do tego to chyba nie jest seryjna priemra, ona musi mieć pod maską jakiegoś silnie grzebanego SR20DE :D

W sumie to sporo jeszcze w niej drzemie, przede wsyztkim trzeba wymienić świece na platynówki bo wypada zapłon a wiadomo nie chcemy go bardziej przyspieszać...
Trzeba ogarnąć szczelności no i zrobić patent na ograniczanie momentu obrotowego na 1 biegu myślę że po tych zabiegach auto to spokojnie by było w stanie wykręcić wysokie 13...

Tak więc jest co robić po weekendzie, od ogarnięcia zapięcia dodatkowego wtrysku trzeba zacząć :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-25, 16:29

Coobcio pisze:U Ciebie Bomblu wachy starcza do bezpiecznego AFR do maks 0,55 bara... chwilowego np. by pojechać ćwiartkę ale nic nie dalej to absolutnie maks 0,65 i modlić się by pod koniec czwórki nie wytopiło dziury w tłoku :P

PS. Zuru swoim wozem dzisiaj najszybciej pojechał 15,3 :P
Po czym powierzym mnie maszynę i udało mi się wykręcić wpierw 14,9 a następnie 14,513 :D
Bardzo fajny był pierwszy przejazd Zura - 15,6 i komnetarz do tego to chyba nie jest seryjna priemra, ona musi mieć pod maską jakiegoś silnie grzebanego SR20DE :D

W sumie to sporo jeszcze w niej drzemie, przede wsyztkim trzeba wymienić świece na platynówki bo wypada zapłon a wiadomo nie chcemy go bardziej przyspieszać...
Trzeba ogarnąć szczelności no i zrobić patent na ograniczanie momentu obrotowego na 1 biegu myślę że po tych zabiegach auto to spokojnie by było w stanie wykręcić wysokie 13...

Tak więc jest co robić po weekendzie, od ogarnięcia zapięcia dodatkowego wtrysku trzeba zacząć :D
Dzięki za wspólną imprezę i pomoc....było miło i sympatycznie :) Gdyby nie wypadający zapłon i slizgające się sprzęgło, to może wykrzesało by się coś więcej ;)

Ja osobiście pierwszy raz na takiej imprezie, więc się dopiero uczę :-/ Czasem ruszę jak "wstrętny pedał" :D ale pierwsze koty za płoty.

P.S
No musimy Coobciu po weekendzie zamknąć temat tego wtrysku i przejrzeć te rurki i całą kosmetykę, a może w piątek uda się poprawić downpipa i wspornik.
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-04-25, 17:18

Mnie niestety niebylo na bemowie, ale kumpel byl i napisal mi smsa: "Ta primera co tak zapie**ala 14,5 wykrecila" hehehehe i o Coobciu tez dostalem info wysokie 13 to niezly wynik, gratki dla obu kierownikow
Ostatnio zmieniony 2010-04-26, 08:50 przez ROKI, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-26, 07:37

Zuru jak twój wóz ogarniemy w piątek to się wybierzemy na jakieś odosobnione miejsce od Bombla weźmiemy G-techa i potrenujemy starty :D
Najlepiej żeby nawierzchnia była tak chu..owa jak na bemowie :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-26, 15:20

Pojade z Wami :P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-26, 22:35

hehe zapodam coś z innego forum na którym także opisane mam swoje auto, a więc właściciel Fiata Tempry niejaki Raku napisał między innymi:
"Zszokowała mnie primera którą też jeździłeś. Jakoś wyjątkowo dobrze sobie radziła, wyglądała mega seryjnie. Wszedłem na stronę i wsio jasne :P"

Hehe wyglądała mega seryjnie hehe to pasuje dla określenia tego wozu :)

Żeby to troszkę odmienić to jeśli się panie Zuru zgodzisz podmienię ci podkładki rejestracyjne na takie z Logo Coobcio Garage :P

Ps. w ostatnim przejeździe w primie jakoś wyjątkowo dobrze sprzęgło skleiło - jak tam się ma sytuacja z jego układaniem ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-04-26, 22:39

Ja tez chce takie podkladki :) Bo mam "niestety" NK jeszcze :/

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-27, 06:39

Coobcio pisze:hehe zapodam coś z innego forum na którym także opisane mam swoje auto, a więc właściciel Fiata Tempry niejaki Raku napisał między innymi:
"Zszokowała mnie primera którą też jeździłeś. Jakoś wyjątkowo dobrze sobie radziła, wyglądała mega seryjnie. Wszedłem na stronę i wsio jasne :P"

Hehe wyglądała mega seryjnie hehe to pasuje dla określenia tego wozu :)

Żeby to troszkę odmienić to jeśli się panie Zuru zgodzisz podmienię ci podkładki rejestracyjne na takie z Logo Coobcio Garage :P

Ps. w ostatnim przejeździe w primie jakoś wyjątkowo dobrze sprzęgło skleiło - jak tam się ma sytuacja z jego układaniem ??
Hehe, to mnie Coobciu zszokowałeś i podniosłeś na duchu ;) Bo myślałem, że nikt nie zwróci uwagi na moje auto, bo na tle tych "potworków" wyglądało jak by w ogóle nie przyspieszała na tym pasie :D

Oczywiście, że się zgodzę....akurat mam popękane i tak i miałem zmieniać, więc jeśli masz już te swoje to bardzo chętnie. Jeśli będą jakieś fajne naklejki "by Coobcio Garage" to również trzeba podmienić tę Nissan Klubu :D

P.S
Zdecydowanie lepiej zaczyna kleić, ale czasem potrafi przy przerzucaniu z 1 na 2 przy pałowaniu się poślizgnąć, ale jak minimalnie się ujmie gazu i doda to już klei do samego końca na wypasie. Na razie autko w garażu stoi, bo czekam na termin u p.Kontancina, aby porobić te nieszczelności, bo jest tragedyja w chwili obecnej ;)

P.S2
Może wezmę w czwartek urlop jakiś w robocie i będe próbował ogarnąć Motowydech wtedy, to tak sobie pomyślałem, że bym do Ciebie odrazu pojechał i ten wtrysk ogarniemy etc..? :) Tokarza ogarniałeś może coś już?
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2010-04-27, 06:53

i to jest piękne....auto cichociemne - czego chcieć więcej?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Kenet
fanatyk nissana
Posty: 369
Rejestracja: 2009-12-09, 22:00
Lokalizacja: Warszawa / Węgrów

Post autor: Kenet » 2010-04-27, 07:58

W czwartek ja mam termin w Motowydechu :-P

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-04-27, 15:20

A ja z MAsem jutro :D :D :D

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-04-27, 15:41

bombel pisze:A ja z MAsem jutro :D :D :D
True :D

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-28, 08:17

Jak nie wyda w Kontancinie, to najwyżej do Grabowskiego z Coobciem jutro może pojedziem ;)

Udało mi się zeskanować wykres z ostatniego hamowania, po zmianie kolektora etc.

WYKRESIK:
Obrazek


Regulator i wtrysk:
Obrazek

Obrazek


Kilka fotek z ostatniej imprezy na Bemowie:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


I wynik najlepszego przejazdu na 1/4 mili Primerki:
Obrazek
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-28, 08:25

No jakby na 4 biegu nie wypadał zapłon to myślę że 0,3-0,4 sek spokojnie by było do poprawienia i sporo by się zwiększyła prędkość na mecie :D

Hehe ja swoim sunnym ćwiartkę pokonałem o te 0,6 sek szybciej ale miałem identyczną prędkość na mecie jak twoja prima co potwierdza tezę że z Turbo im szybciej jedziesz tym szybciej przyspieszasz :D

Masz te dwa ECU mastery na pokładzie trzeba dodać jeszcze jeden pstryczek którego będziesz trzymać na starcie - coby trochę mocy ograniczyć w momencie kiedy będzie jej za dużo :D

Hehe Trzymaj się tam cichociemniaczu !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-04-28, 08:49

Zajebiście to wygląda, w seryjnym opakowaniu.. Jakby tak powtykać takie coś pod machę mojego kombiaczka .... :cool:
A z ciekawości -skąd się biorą tak duże czasy reakcji? 1sek ? Musieliście dobiec do samochodu? :-P

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-28, 09:26

Choinka była źle skonfigurowana normalnie jest tak że 3 zólte lampy kolejno po sobie się zapalają i na zielonej się rusza, na Bemowie bylo tak że wszystkie 3 zółte naraz się zapalały ale już uplywało 0,6 sek, zielona zapalała się przy 1 sek...

Przykładowo mając czas RT na papierku 1,041 to realny wynosił 0,441...
No jutro poprawiamy ostetecznie wóz Zura, wchodzą platynowe świeczki i będziem dmuchać na maksa do ilu tylko starczy paliwa i puki zapłon nie będzie wypadał :evil:
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

grzesbboy

Post autor: grzesbboy » 2010-04-28, 14:57

zuru82 pisze:Hehe, to mnie Coobciu zszokowałeś i podniosłeś na duchu Bo myślałem, że nikt nie zwróci uwagi na moje auto, bo na tle tych "potworków" wyglądało jak by w ogóle nie przyspieszała na tym pasie
będąc na widowni słyszałem wiele komentarz typu: ale zap...... ta "seryjna" primera :mrgreen:
mało kto kapnął się że siedzi u Ciebie turbo i naprawdę wiele osób było pod wrażeniem :lol:

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-28, 15:29

grzesbboy pisze:
zuru82 pisze:Hehe, to mnie Coobciu zszokowałeś i podniosłeś na duchu Bo myślałem, że nikt nie zwróci uwagi na moje auto, bo na tle tych "potworków" wyglądało jak by w ogóle nie przyspieszała na tym pasie
będąc na widowni słyszałem wiele komentarz typu: ale zap...... ta "seryjna" primera :mrgreen:
mało kto kapnął się że siedzi u Ciebie turbo i naprawdę wiele osób było pod wrażeniem :lol:
hehe to bardzo mi miło słyszeć ;) Ja jak raz stałem i kręciłem Coobcia jak startował (gdzieś mam filmiki nawet) moją Primą to słyszałem kolesi za mną, którzy mówili "to chyba też Primera tego Coobcia jest" hehe. Widać nasz Coobcio znany w całej PL, albo i dalej :D

P.S
Specjalnie nawet felgi są seryjne ;)
Miejmy nadzieje, że po jutrzejszym dniu będzie tylko lepiej podawać :)
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
Andrzej
fanatyk nissana
Posty: 478
Rejestracja: 2009-12-09, 06:55
Lokalizacja: Bolechowo k/Poznania

Post autor: Andrzej » 2010-04-28, 16:22

Szczerze gratuluje :!:
Za dawnych czasów chciałem zrobić sobie cichociemnego malucha -przełożyć jesienią silniczek z CBR 1000 :->
p.s.
Na następne zawodu przyklej sobie imitację wlewu LPG i moze jakiś hak z tyłu :mrgreen:

Awatar użytkownika
DiLGT
fanatyk nissana
Posty: 670
Rejestracja: 2009-12-09, 20:14
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: DiLGT » 2010-04-28, 17:10

Andrzej pisze: p.s.
Na następne zawodu przyklej sobie imitację wlewu LPG i moze jakiś hak z tyłu :mrgreen:
A na glowe załóż kapelusz ;P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-28, 19:06

Nawet na 60 ft Twoja już jest lepsza od czerwonej. 2,436 versus 2,360
i na 1/4 ET 14,831 versus 14,513 . Wyniki mówią same za siebie. Pozdrówka. Rywalizacja, to przecież jest to, o co nam chodzi. Do zobaczyska :-D
p.s
Miejmy nadzieje, że po jutrzejszym dniu będzie tylko lepiej podawać :)
Będzie :mrgreen: Jestem pewien, że Coobcio się postara.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
zuru82
fanatyk nissana
Posty: 453
Rejestracja: 2010-01-02, 13:06
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Post autor: zuru82 » 2010-04-29, 20:02

xtomek pisze:Nawet na 60 ft Twoja już jest lepsza od czerwonej. 2,436 versus 2,360
i na 1/4 ET 14,831 versus 14,513 . Wyniki mówią same za siebie. Pozdrówka. Rywalizacja, to przecież jest to, o co nam chodzi. Do zobaczyska :-D
p.s
Miejmy nadzieje, że po jutrzejszym dniu będzie tylko lepiej podawać :)
Będzie :mrgreen: Jestem pewien, że Coobcio się postara.
Nie duże różnice, więc jest męsko i w jednym i drugim aucie :) Zdrowa rywalizacja jest jak najbardziej symapatyczna :) Ja również trzymam kciuki za Rudą i oby oba auta latały jak najlepiej :)

P.S
Jutro będzie info z ostatnich poprawek, na razie auto zostało u Coobcia i jutro będzie grany Konstancin etc....więc czekamy do jutra i zobaczymy jak to wszystko wyjdzie :D
Kupię auto z SR20VE na pokładzie :)

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-29, 20:24

Jak na 1/4, to bardzo duże. Setne sekundy się liczą. Mnie zajęło prawie rok, żeby z 15,8 zejśc do 14,8. Tobie udało się w pierwszym starcie. sam jestem ciekaw rywalizacjiw Rykach. Tam się gumy kleją.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-04-29, 21:13

Primera żura objeżdżała przed modami mojego Sunnego jak taczke z gnojem wiec każdy następny progres bedzie w strone 350Z kill'a.
Co do Bemowa: u mnie na wsi lepiej kleją gumy. Jeżeli chodzi o choinke startową to sprzęt niby niezły ale wymagający dużego doświadczenia. Obsługuje ją min. 2 gości z Wołomina i oni na to nic nie poradzą. Oziębło tłumaczy się że takiego samego sprzętu używają na KoE
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży

Awatar użytkownika
MlodyZuru
stały bywalec
Posty: 136
Rejestracja: 2010-01-30, 13:35
Lokalizacja: Żulin

Post autor: MlodyZuru » 2010-04-29, 21:34

yapko pisze:Primera żura objeżdżała przed modami mojego Sunnego jak taczke z gnojem
:] Widze ze mamy tu konkurenta dla Coobcia z komentarzami :D Hmm nie kojarze zeby byly sprawdzane autka na kresce przed modami ale jak uwazasz :)

p.s.

Nie widziałem Cie na Bemowie :/ a szkdoa objechal bys mnie jak taczke pewno tez ;p

p.s.2

Co to jest KoE? :D

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2010-04-29, 21:51

MlodyZuru pisze: :] Widze ze mamy tu konkurenta dla Coobcia z komentarzami :D Hmm nie kojarze zeby byly sprawdzane autka na kresce przed modami ale jak uwazasz :)
no w sumie w kwietniu tego roku,w drodze na hamownie razem z 300 konnym saabem
MlodyZuru pisze: Nie widziałem Cie na Bemowie :/ a szkdoa objechal bys mnie jak taczke pewno tez ;p
bemowo znam z kilku kajtków i mnogo ćwiartek, wiec nie wydaje mi sie żeby coś sie poprawiło... w 2008 był pomysł z klejem ale coś upadła ta idea... ogolnie to jak stare podłogówy zjechali ich za nieumiejętne położenie i eksploatacje w czasie imprezy
MlodyZuru pisze: Co to jest KoE? :D
King of Europe

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-30, 17:26

Siedzimy z Zurem u mnie w chacie, wóz ogarnięty, wszytko szczelne nic nie pierdzi i dmuchamy na mapie 1 - 1,1 bara :)
Zapłon bardzo bezpiecznie nie ma wodotrysków ale na II i III biegu kierownice z rąk wyrywa, wieczorem jakiegoś filma się nagra bo teraz jest widno i słabo zegary widać :P

Po długim weekendzie czas by w końcu finalnie odwiedzić hamownię i jeszcze trochę pobawić się zapłonem :D

Aaa dodam że praktycznie cały czas seria wydech siedzi od plecionki do końcowego tłumika - taka sraczka w sumie z rur o średnicy 54mm przewęzające się miejscami do 48mm...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”