Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!      
        
        
        Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.
Dziękujemy!
    
 
 
    
 
	Moderatorzy:  Seba WWA , Ryba , Sajmooon , janusz , Zielkq 
			
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-18, 21:42
			
			
			
			
			SR20VE nieeee..... 
 Za dużo 
xtomek  rzeźby 
 Mam wklęsłe tłoki, uszczelką nawet tego nie skoryguje. Będzie
 SR20DEH-C        ( planowo przyszły sezon )
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								bombel 							 
						Administrator 			
		Posty:  13188  		Rejestracja:  2009-12-07, 12:43 		
		
											Lokalizacja:  Warszawa 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bombel   »  2010-04-19, 05:58
			
			
			
			
			Ryba pisze: Będzie SR20DEH-C 
A od czego to skrót?? 
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
																			
								koziro 							 
						stały bywalec 			
		Posty:  113  		Rejestracja:  2009-12-09, 21:57 		
		
											Lokalizacja:  Oborniki Wlkp. 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: koziro   »  2010-04-19, 07:40
			
			
			
			
			Ryba pisze: Mam wklęsłe tłoki
podobno wszystkie silniki w p11 mają płaskie??to mnie zmartwiłeś bo myślałem,że po wałkach i kolektorze do gt dobije 
 
			
									
									nissan.. i wszystko jasne..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Neptune 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  1004  		Rejestracja:  2009-12-10, 16:06 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Neptune   »  2010-04-19, 08:03
			
			
			
			
			bombel pisze: Ryba pisze: Będzie SR20DEH-C 
A od czego to skrót?? 
Hmmmm Kompresor?! 
  
[ Dodano : 2010-04-19, 09:08  ] 
koziro pisze: Ryba pisze: Mam wklęsłe tłoki
podobno wszystkie silniki w p11 mają płaskie??to mnie zmartwiłeś bo myślałem,że po wałkach i kolektorze do gt dobije 
Do tego mod rozrządu, zapłon, zimny dolot i uwolnienie wydechu i powinienes się równać z GT. P11 GT ma spoko skrzynie, dzięki której mimo podobnej mocy poleci szybciej i przerzuci tą moc na koła.
 
			
									
									Nissan Primera SR20DE+T
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-19, 09:21
			
			
			
			
			Pewnie że kompresor, dlatego SR20DEH-C 
   
Troche zaskoczyłeś mnie tym twierdzeniem ze wszytskie P11 maja płaskie tłoki 
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
																			
								koziro 							 
						stały bywalec 			
		Posty:  113  		Rejestracja:  2009-12-09, 21:57 		
		
											Lokalizacja:  Oborniki Wlkp. 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: koziro   »  2010-04-19, 10:02
			
			
			
			
			Ryba pisze: Troche zaskoczyłeś mnie tym twierdzeniem ze wszytskie P11 maja płaskie tłoki 
tak było na forum gadane więc tak przekazywałem dalej..
p.s. jak sprawdzić jakie się ma tłoki?idzie to zrobić bez zdejmowania głowy?
 
			
									
									nissan.. i wszystko jasne..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								MacGayver 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  3624  		Rejestracja:  2009-12-09, 00:13 		
		
											Lokalizacja:  ŁÓDŹ 
												
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: MacGayver   »  2010-04-19, 10:35
			
			
			
			
			koziro pisze: 
p.s. jak sprawdzić jakie się ma tłoki?idzie to zrobić bez zdejmowania głowy?
przez wykręcenie świecy i albo zobaczysz albo włożyć wziernik  
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
	 
				
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-19, 12:29
			
			
			
			
			spoko nikt za takiego Cie nie uważa. Sądzę że masz tą samo wersje silnikową co ja 
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
																			
								koziro 							 
						stały bywalec 			
		Posty:  113  		Rejestracja:  2009-12-09, 21:57 		
		
											Lokalizacja:  Oborniki Wlkp. 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: koziro   »  2010-04-19, 14:12
			
			
			
			
			ale jesteś pewien na 100%,że ten Twój motor pochodzi z p11?
			
									
									nissan.. i wszystko jasne..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-19, 14:58
			
			
			
			
			Tak 
 to jest pewne
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								bombel 							 
						Administrator 			
		Posty:  13188  		Rejestracja:  2009-12-07, 12:43 		
		
											Lokalizacja:  Warszawa 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: bombel   »  2010-04-19, 17:48
			
			
			
			
			P11 maja płaskie tłoki. Tylko SR20Di w P10 miały wklęsłe
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-20, 22:44
			
			
			
			
			Bombel ... no co Ty gadasz.. Dla mnie to nowość  
 Od zawsze sądziłem że tylko wersje GT mają płaskie tłoki.
Dziś w samochodzie została wymieniona długo oczekiwana zwrotnica lewego koła oraz łożysko. Cicho w samochodzie sie zrobiło aż miło.. 
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Coobcio 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  3074  		Rejestracja:  2009-12-09, 10:29 		
		
											Lokalizacja:  Warszawa - Grochów 
												
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Coobcio   »  2010-04-21, 00:09
			
			
			
			
			bombel pisze: P11 maja płaskie tłoki. Tylko SR20Di w P10 miały wklęsłe
Nie siej zamentu SR20De też miały wklesłe 
Poza tym SR20DEH na japoński rynek występowały w wersji ECONO - silnik cały czas pracował na Lambdzie = 1 nawet przy gazie w podlogę i też te silniki miały wklesłe tłoki 
 
A to co w Europie to każda P11 płaskie i sprężania 10:1 
 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL 
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-21, 14:14
			
			
			
			
			No to teraz wszystko jasne 
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
																			
								koziro 							 
						stały bywalec 			
		Posty:  113  		Rejestracja:  2009-12-09, 21:57 		
		
											Lokalizacja:  Oborniki Wlkp. 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: koziro   »  2010-04-22, 07:56
			
			
			
			
			
			
									
									nissan.. i wszystko jasne..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Ryba 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2862  		Rejestracja:  2009-12-13, 09:18 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Ryba   »  2010-04-22, 17:46
			
			
			
			
			Dzisiejsza hamownia wszytsko wyjaśniła.. 
 
Na pokładzie:
- SR20DEH 
- Skrzynia GT 
- Kolektor by MacGayver 
- Koła 205/45/16 
Reszta seria 
Wynik szokujący  
  
 
			
													
					Ostatnio zmieniony 2010-04-22, 18:02 przez 
Ryba , łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								szulczyk 							 
						wiem o czym pisze 			
		Posty:  63  		Rejestracja:  2009-12-09, 12:29 		
		
											Lokalizacja:  okolice Łasku/Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szulczyk   »  2010-04-22, 17:59
			
			
			
			
			No pochwal sie jaki wynik??Bo ciekaw jestem bardzo 
 
			
									
									Primera p10 SLX 2,0 16v  116.7 KM  
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
																			
								ainkaa  							 
									
						
		
						
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: ainkaa   »  2010-04-22, 18:06
			
			
			
			
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								szulczyk 							 
						wiem o czym pisze 			
		Posty:  63  		Rejestracja:  2009-12-09, 12:29 		
		
											Lokalizacja:  okolice Łasku/Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szulczyk   »  2010-04-22, 18:12
			
			
			
			
			No ładnie Ryba...Wynik zacny..Dobra robota...O Macu nie wspomne
			
									
									Primera p10 SLX 2,0 16v  116.7 KM  
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Coobcio 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  3074  		Rejestracja:  2009-12-09, 10:29 		
		
											Lokalizacja:  Warszawa - Grochów 
												
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Coobcio   »  2010-04-22, 21:34
			
			
			
			
			Pięknie pieknie, jakby zapodać wałek z GT i strzelić moda rozrądu to sądze że pod 159KM i 193Nm będzie - bez ruszania reszty wydechu...
Masz jakiegoś stałego rywala z którym mogłbyś się ustawić i porównać 
 
			
									
									WWW.COOBCIO.PL 
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								szulczyk 							 
						wiem o czym pisze 			
		Posty:  63  		Rejestracja:  2009-12-09, 12:29 		
		
											Lokalizacja:  okolice Łasku/Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: szulczyk   »  2010-04-22, 21:38
			
			
			
			
			Jest primera Neptune'a...161 KM...Wyżej w postach Neptune ma opisane swoje mody
			
									
									Primera p10 SLX 2,0 16v  116.7 KM  
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Neptune 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  1004  		Rejestracja:  2009-12-10, 16:06 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Neptune   »  2010-04-22, 22:03
			
			
			
			
			Byłem, widziałem sam byłem w szoku 
 Respekt.
Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje. Ale nadejdą czasy, kiedy będziemy do Ryby mówić MISTRZU 
 
			
									
									Nissan Primera SR20DE+T
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								KTR 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  695  		Rejestracja:  2009-12-11, 13:12 		
		
											Lokalizacja:  lubelskie piaski 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: KTR   »  2010-04-22, 22:39
			
			
			
			
			czego Ryba mówisz, że wynik szokujacy?? serie z małym bonusem juz masz 
 ciekawe co wykombinujesz dalej  
  a Prima Neptuna też po podpiscie wydaje sie dosyć ciekawa, ganialiście sie może?
pozdro
 
			
									
									P10eGT->N14GTi 5d 
OCTAVIA 1RS oem+
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
																			
								koziro 							 
						stały bywalec 			
		Posty:  113  		Rejestracja:  2009-12-09, 21:57 		
		
											Lokalizacja:  Oborniki Wlkp. 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: koziro   »  2010-04-23, 07:46
			
			
			
			
			nie no wynik kozak 
.czyli komp od gt daje w 131-konnym silniku aż 20 km 
?bo chyba nic w nim nie dłubałeś??
p.s. no tak kolektor od MAC-a
 
			
													
					Ostatnio zmieniony 2010-04-23, 07:53 przez 
koziro , łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									nissan.. i wszystko jasne..
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								dylson 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  2123  		Rejestracja:  2009-11-29, 13:53 		
		
											Lokalizacja:  Radomsko 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: dylson   »  2010-04-23, 07:48
			
			
			
			
			Neptune pisze: Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje.
151km 187nm vs 161 KM 193 NM cyferki tak bardzo sie nie roznia ale moim zdaniem moment u Ryby ma slaby przebieg. To prawie 190nm jest dostepne w bardzo waskim zakresie i tutaj bym sie doszukiwal tak duzej roznicy.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								Neptune 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  1004  		Rejestracja:  2009-12-10, 16:06 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Neptune   »  2010-04-23, 09:05
			
			
			
			
			KTR pisze: czego Ryba mówisz, że wynik szokujacy?? serie z małym bonusem juz masz 
  
Tylko że Ryba nie ma GT wiec wynik bardzo ładny 
 Nie mylcie czerwonej pokrywy z silnikiem od GT 
 Sam chce taka, będzie pasować do koloru auta 
  
[ Dodano : 2010-04-23, 10:11  ] 
dylson pisze: Neptune pisze: Co do sparing partnera to nie wiedzieć czemu Rybie sporo brakuje.
151km 187nm vs 161 KM 193 NM cyferki tak bardzo sie nie roznia ale moim zdaniem moment u Ryby ma slaby przebieg. To prawie 190nm jest dostepne w bardzo waskim zakresie i tutaj bym sie doszukiwal tak duzej roznicy.
Dylson bardzo trafna uwaga. Jak oglądam ten moj najlepszy wykres to zakres momentu znacznie się różni. Góra trzyma niuty zdecydowanie dłużej. Chociaż ostatnio na hamce było pare niepowodzeń 
 
			
									
									Nissan Primera SR20DE+T
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								KTR 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  695  		Rejestracja:  2009-12-11, 13:12 		
		
											Lokalizacja:  lubelskie piaski 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: KTR   »  2010-04-23, 17:22
			
			
			
			
			Neptune pisze: 
Tylko że Ryba nie ma GT wiec wynik bardzo ładny 
  
a to nie jest przypadkiem silnik z P11GT?? 
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								MacGayver 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  3624  		Rejestracja:  2009-12-09, 00:13 		
		
											Lokalizacja:  ŁÓDŹ 
												
							
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: MacGayver   »  2010-04-23, 18:46
			
			
			
			
			KTR pisze: a to nie jest przypadkiem silnik z P11GT?? 
no właśnie to jest najciekawsze że nie  
, podstawowo 130, ale żeby była pewność będzie hamowany w przyszłym tygodniu na oryginalnym kolektorze który był wcześniej  
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	 
				
		
		
			
				
								wronek 							 
						fanatyk nissana 			
		Posty:  938  		Rejestracja:  2009-12-09, 18:43 		
		
											Lokalizacja:  Łódź 
							
						
		 
		
						
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: wronek   »  2010-04-23, 19:50
			
			
			
			
			DEH nie ma 150 KM  
 
			
									
									K10 GA16DE + Madzia  323