[J30] Zestawy ksenonowe
Moderator: janusz
[J30] Zestawy ksenonowe
Co myslicie o tych wynalazkach warto to stosować ?
http://moto.allegro.pl/item995340290_ks ... owosc.html
http://moto.allegro.pl/item995340290_ks ... owosc.html
Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

-
- stały bywalec
- Posty: 99
- Rejestracja: 2009-12-09, 19:19
- Lokalizacja: gdańsk
Trwałość nie odgrywa najważniejszej roli ciekawe tylko jak to się ma do przepisów i czy żeczywiście swiatło jest lepsze 
Ale pewnie tak jak w nazwie jest to ksenonowy "kit"


Ale pewnie tak jak w nazwie jest to ksenonowy "kit"



Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Nie posiadają również poziomowania, więc najlepiej do reflektorów z regulacją w kabinie bo jednak takie światła potrafią nieźle porazić jadących z naprzeciwka.
Jeździłem na takich żarówkach w Audi i świeciło to całkiem fajnie i nawet przeszły ze mną kilka kontroli drogowych, tylko gorzej z przeglądami chociaż demontaż jest dosyć prosty.
Jeździłem na takich żarówkach w Audi i świeciło to całkiem fajnie i nawet przeszły ze mną kilka kontroli drogowych, tylko gorzej z przeglądami chociaż demontaż jest dosyć prosty.
Własnie ten problem że nie mam regulacji (wersja US) 
Z przeglądami nie mam problemów nawet jak auto jest na złomie

Z przeglądami nie mam problemów nawet jak auto jest na złomie

Nasze Nisma
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nissan/Sunny/60133
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Nis ... ima/105105
Pozdrawiamy Wszystkich.
MICHAŁ Z ZOSIĄ oraz KAMILKIEM i MARCINKIEM

Ja kiedys sprzedawalem zestawy AutoGauge H4. Zestawy byly super.
Niestety na ryflach w maximie nie zdawalo te egzaminu. Fatalne rozprowadzenie wiazki swiatla.
Co do wplywu takiego zestawu na reflektor, to nie ma praktycznie zadnego, moi znajomi jezdza z tymi zestawami juz ponad 5 lat i nic sie nie dzieje.
Niestety na ryflach w maximie nie zdawalo te egzaminu. Fatalne rozprowadzenie wiazki swiatla.
Co do wplywu takiego zestawu na reflektor, to nie ma praktycznie zadnego, moi znajomi jezdza z tymi zestawami juz ponad 5 lat i nic sie nie dzieje.
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 64
- Rejestracja: 2009-12-15, 19:29
- Lokalizacja: Margonin
Koledzy, nie zakładajcie do Maximy xenonów! To nie może dobrze świecić! Z ryflowanym kloszem i z dużą powierzchnią reflektora H4 wygląda to fatalnie, a sprawuje się dobrze dla właściciela, ale już nie dla innych użytkowników drogi. Taki zestaw po prostu musi oślepiać! W każdym reflektorze konstrukcyjnie jest zagwarantowana powyżej granicy światłocienia pewna niewielka ilość światła odbitego, służąca do oświetlania znaków drogowych. Palnik xenonowy emituje w przybliżeniu trzykrotnie większą światłość (mierzoną w kandelach) w porównaniu do żarówki H4, tym samym więc trzykrotnie wzrasta ta właśnie ilość światła odbitego, które wzmocnione w sposób niezamierzony przez konstruktora MUSI OŚLEPIAĆ innych! Pomijając diagnostów, którzy przymykają oko na pseudoxenony, zobaczcie sobie rozkład wiązki światła na przyrządzie do ustawiania reflektorów na stacji kontroli pojazdów. Miałem xenony w poprzednim aucie i po kupieniu Maximy powiedziałem: dziękuję, nie! Jedyne, do czego nie można się przyczepić, to xenony w wykonaniu Szalonego (soczewki wstawione za klosz nieryflowany); dużo pracy i koszty niemałe, ale takie światła to już warto mieć!
Potwierdzam, użytkownik chwali światła.ejaskulska pisze:Koledzy, nie zakładajcie do Maximy xenonów! To nie może dobrze świecić! Z ryflowanym kloszem i z dużą powierzchnią reflektora H4 wygląda to fatalnie, a sprawuje się dobrze dla właściciela, ale już nie dla innych użytkowników drogi. Taki zestaw po prostu musi oślepiać! W każdym reflektorze konstrukcyjnie jest zagwarantowana powyżej granicy światłocienia pewna niewielka ilość światła odbitego, służąca do oświetlania znaków drogowych. Palnik xenonowy emituje w przybliżeniu trzykrotnie większą światłość (mierzoną w kandelach) w porównaniu do żarówki H4, tym samym więc trzykrotnie wzrasta ta właśnie ilość światła odbitego, które wzmocnione w sposób niezamierzony przez konstruktora MUSI OŚLEPIAĆ innych! Pomijając diagnostów, którzy przymykają oko na pseudoxenony, zobaczcie sobie rozkład wiązki światła na przyrządzie do ustawiania reflektorów na stacji kontroli pojazdów. Miałem xenony w poprzednim aucie i po kupieniu Maximy powiedziałem: dziękuję, nie! Jedyne, do czego nie można się przyczepić, to xenony w wykonaniu Szalonego (soczewki wstawione za klosz nieryflowany); dużo pracy i koszty niemałe, ale takie światła to już warto mieć!
Diagnosta mówi: "tylko soczewki".
Ktoś kiedyś powiedział, że dawniej auta naprawdę budowano z blachy i stali, drewno było dodatkiem a plastiku używano do wysadzania mostów ...