
[ Micra] [K11] Mała Czarna = Turbo Micra 1.3 - juz nie turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wczoraj znalazłem kawałek pustej drogi i zaczołem nagrywać 0-100... Niezbyt się to odpycha ale na 1.0 chyba wystarczy
.
No i sprzęgło mi kuca
http://www.youtube.com/watch?v=aXagpAhGOe4
http://www.youtube.com/watch?v=B9AC6h-l3Ps

No i sprzęgło mi kuca

http://www.youtube.com/watch?v=aXagpAhGOe4
http://www.youtube.com/watch?v=B9AC6h-l3Ps
Z nissanem od 2005 roku

Mam troszkę czasu więc opiszę swapa z CG10 na CG13 o przebiegu 43 tyś mil = ok 85 tys km i na tyle wyglądał .... wyjmujemy silnik-> odpinamy skrzynię ( jak mamy ja wyjęta to zmieniamy sprzęgło wg katalogu IC 1.0 i 1.3 się różnią ) -> zapinamy skrzynię do silnika -> wkładamy całość z powrotem.
Moje CG13 pochodziło z anglika z automatem więc nie mogłem porównać kół zamachowych. Zamieniłem mocowanie od klimy ze swojego.
Wyjęcie silnika i włożenie to 8 h we dwie osoby. Przy okazji pozbyłem się kata.
W moim CG13 jest koło zamachowe, skrzynia, wtrysk, kolektor wydechowy, aparat zapłonowy od 1.0. Wg mnie różnica jest jedynie pojemności i nic więcej. fotorelacja w poniedziałek jak dorwę kabelek. Aha i udało się silnik wyjąć bez rozpinania układu wspomagania oraz klimatyzacji. Przy okazji wymienione paski i olej.
Polecam

Moje CG13 pochodziło z anglika z automatem więc nie mogłem porównać kół zamachowych. Zamieniłem mocowanie od klimy ze swojego.
Wyjęcie silnika i włożenie to 8 h we dwie osoby. Przy okazji pozbyłem się kata.
W moim CG13 jest koło zamachowe, skrzynia, wtrysk, kolektor wydechowy, aparat zapłonowy od 1.0. Wg mnie różnica jest jedynie pojemności i nic więcej. fotorelacja w poniedziałek jak dorwę kabelek. Aha i udało się silnik wyjąć bez rozpinania układu wspomagania oraz klimatyzacji. Przy okazji wymienione paski i olej.
Polecam

Ostatnio zmieniony 2010-05-04, 15:22 przez Szymeq, łącznie zmieniany 1 raz.
Z nissanem od 2005 roku

I jaka roznica? Przepasc miedzy jednym i drugim silnikiem?
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No pieknie pieknie, kiedy wjazd na hamownię

Skrzynia kruciutka z 1.0 została tak więc 1,3 będzie dawać radę
W przypadku Micry 1.0 to właśnie najbardziej opłacalny tuning to swap na 1,3, podejrzewam że cenowo wyjdzie jak Ecu master z podłączeniem i wystrojeniem, nie wspominając już o np. wydechu z El-teca


Skrzynia kruciutka z 1.0 została tak więc 1,3 będzie dawać radę

W przypadku Micry 1.0 to właśnie najbardziej opłacalny tuning to swap na 1,3, podejrzewam że cenowo wyjdzie jak Ecu master z podłączeniem i wystrojeniem, nie wspominając już o np. wydechu z El-teca

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Kurde mam banana na gębie jak Bombel co odebrał primęEnDrIu pisze:Przepasc miedzy jednym i drugim silnikiem?


Czuć, że auto żywsze i teraz wiem co oznacza, że sprzęgło klei

[ Dodano: 2010-04-30, 22:44 ]
Przeca silnik zmieniałem a nie nadwoziebombel pisze:A chłodnice sa takie same??

daj znaka to pobawimy się zapłonemCoobcio pisze:kiedy wjazd na hamownię

Z nissanem od 2005 roku

Pojemność układu chłodzenia jest taka sama z tego wnioskuję, że chłodnice są takie same .. patrzyłem na zdjęciach i ta od 1.3 wygląda tak samo .. ale to jak to ze zdjęcia..bombel pisze:Chodzi mi o to, żebys nie ugotował silnika jak chłodnica jest za mała
[ Dodano: 2010-05-01, 22:47 ]
Pozostała sprawa wałków ... oglądałem te od 1.0 i oznaczenia pomiędzy ssącym i wydechowym są identyczne nawet wysokość krzywki jest taka sama więc muszą być inaczej podcięte. Pytanie który podmienić z 1.0 do 1.3 ?

Z nissanem od 2005 roku

Tak jak pisałem wcześniej porcja fotek
Nowy nabytek

Jak widac na zdjęciu silnik latał w automacie

Nowe sprzęgło AISIN

Na chwile przed wyjęciem starego CG10

No i stary na stole

Przy okazji pobawiłem się z pokrywą zaworów
Nowy kolorek

W trakcie polerowania napisów

I efekt końcowy

Pierwszy test
http://www.youtube.com/watch?v=sW29ZNKCPPs
Nowy nabytek

Jak widac na zdjęciu silnik latał w automacie

Nowe sprzęgło AISIN

Na chwile przed wyjęciem starego CG10

No i stary na stole

Przy okazji pobawiłem się z pokrywą zaworów
Nowy kolorek


W trakcie polerowania napisów

I efekt końcowy


Pierwszy test

http://www.youtube.com/watch?v=sW29ZNKCPPs
Z nissanem od 2005 roku

Szymeq a osprzęt silnika pozostał z 1.0 czy wszystko trzeba było przekładać?
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
Szymeq, czytać czytałem... ale trudno uwierzyć że wszystko P&P bez rzeźby
pozostaje pogratulować i czekać co tam dalej wymyślisz
Może jakieś fotele bardziej wyczynowe? 
pozostaje pogratulować i czekać co tam dalej wymyślisz


169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005