Nie wierzę'faza sie zalacza szalu chyba nie ma'
[Sunny] MRC Sunny N14 GTi SR20VE NEO VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
nooooo pogratulowac i pozadroscic kurcze idealne połaczenie i teraz powiedzenie lekka buda czyni cuda nabiera mocy
N16 2,2 Di, P11 TD, P11 2,0 (131KM), P11 GT to było teraz seat TDI
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
Moj GT- viewtopic.php?p=14895&sid=c07e0d0248d18 ... 8bd1#14895
no tak
dzisiaj auto zostało wystrojone na ECU M II przez Coobcia temat ogarnięty sprawnie i szybko ! 
póki co tak jak Kuba pisał dolot to seryjna guma + przepływka z p11 + jakiś stożek z casem coś się wyspawa w AutoR.
co do odczuć z jazdy to różnica między DE jest odczuwana ale czy robi konkretny przeciąg to na razie się nie wypowiem trzeba shamować auto albo stanąć na jakąś kreskę za to dźwięk po załączeniu VVL to poezja
pięknie to brzmi 
póki co tak jak Kuba pisał dolot to seryjna guma + przepływka z p11 + jakiś stożek z casem coś się wyspawa w AutoR.
co do odczuć z jazdy to różnica między DE jest odczuwana ale czy robi konkretny przeciąg to na razie się nie wypowiem trzeba shamować auto albo stanąć na jakąś kreskę za to dźwięk po załączeniu VVL to poezja
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja to strasznie się przyzwyczaiłem do swojego VE na N1 wałkach u ciebie praktycznie w ogóle nie słychać momentu przełączania faz tak więc musiałem sprawdzić na postoju czy wszytko gra - wtedy w Bochotnicy 
Auto jedzie sprawnie ale jakoś za specjalnie się nie odpycha, obstawiam jakieś 195KM i 200Nm... Nm nie wiele więcej jak w DE stąd szału nie robi ten niezwykle piękny wóz...
Dodam że moja dupohamownia może się mylić na +/- 3
Na rolki to wpadajcie obaj do Kreatora mocy, może coś tam się poprawi w dziedzinie zapłonu w czerwonym Sunnym a w Almerze zeswapowanej na GTi-R to wręcz obowiązek
Auto jedzie sprawnie ale jakoś za specjalnie się nie odpycha, obstawiam jakieś 195KM i 200Nm... Nm nie wiele więcej jak w DE stąd szału nie robi ten niezwykle piękny wóz...
Dodam że moja dupohamownia może się mylić na +/- 3
Na rolki to wpadajcie obaj do Kreatora mocy, może coś tam się poprawi w dziedzinie zapłonu w czerwonym Sunnym a w Almerze zeswapowanej na GTi-R to wręcz obowiązek
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
U nas nawet na starych wałkach fazę było słychać. Tylko hamownia pokaże, co naprwdę jest grane. Czerwona też zaczynała od 190KM i 214 Nm. Diabeł tkwi w szczegółach.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
nie no jakiejś mega tragedii to chyba nie ma
wóz jako tako się odpycha
na pewno nie pomaga dolot który jest bardzo krótki nie osłonięty i dodatkowo kolektor nie jest owinięty także pod maską gorąc, właśnie wracałem z Lbn wieczór powietrze chłodniejsze i jakby lepiej się zbierał nieco także pewnie jeszcze sporo rzeczy jest do poprawki może coś z niego będzie
a co do fazy to może faktycznie granicę załączenia tak wyraźnie nie słychać no ale jak już się załączy to dźwięk jak dla mnie wymiata
przy gazie w podłodze ryczy jak wściekły
coś tam poprawimy auto się shamuje i powoli trzeba będzie coś działać dalej

pewnie w piątek się zobaczymySnepooN pisze:no to kiedy sie ustawiamy żeby sprawdzić jak to VE podaje w porównaniu do poczciwego DE ?:D
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ps. najwyższy czas zmienić opis tego topica tzn. dodać dumny dopisek SR20VE onboard 
Z dalszej drogi rozwoju to proponuję przejście na większą przepustnice gazu oraz można trochę pokręcić wałkami...
Z dalszej drogi rozwoju to proponuję przejście na większą przepustnice gazu oraz można trochę pokręcić wałkami...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
dzień wcześniej też jest Ułęż 
Tak więc kręć jakieś opony do zdarcia i dawaj na tor
Nie będziesz sam, będzie z nami Sunny 1,6SR 90Km+ Adama, SR20VE 200KM+ Adama 2 no i moje SR20VE pewno juz 230KM+
Tak więc kręć jakieś opony do zdarcia i dawaj na tor
Nie będziesz sam, będzie z nami Sunny 1,6SR 90Km+ Adama, SR20VE 200KM+ Adama 2 no i moje SR20VE pewno juz 230KM+
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
w zasadzie tak, trochę jeszcze wolne obroty pozostawiają do życzenia, na zimnym po odpaleniu idzie do 2 tys i spada na 1400 rpm trochę inaczej niż było w DE z tego co przeglądałem zagraniczne fora to problem tkwi chyba w ECU... no ale tragedii nie maprtp'06 pisze:Jak tam? ogarniete dalej ?wybierasz sie moze na Ulez 16stego? co by przetestowac wozidlo w boju
no a co do testowania to ciągle bujam się na zimówkach
[ Dodano: 2010-05-31, 21:46 ]


Dzisiaj wymieniłem stożek na wszystkim znaną Fujitę 3' dźwięk zmienił się nie znacznie. Trzeba się w końcu zabrać za doprowadzenie powietrza to filtra w zderzaku siedzi jeszcze rezonator stożek nie ma żadnego nawiewu i zasysa ukrop z pod machy...
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gruby dolot i Fujita = gwarancja power UP 
Nagraj jakiegoś klipa ze środka jaki masz sound, o i mile widziane uwidocznione zegary
Nagraj jakiegoś klipa ze środka jaki masz sound, o i mile widziane uwidocznione zegary
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Chłopaki dawać jakiegoś firma ze sparingu VE Vs. nieco cięższe DET 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
auto ma potencjal ale nie przesadzajmy, na obecnym setupie nie jest to jeszcze jakis rasowy objezdzacz, 0-100 nie ma szalu jakos ale powyzej to auto pieknie ciagnieKTR pisze:no może jutro coś sie bedzie działo i da rade cos nakrecicheeh swoja droga prtp'06 powinieneś ładnie pozamiatać towarzystwo i mam nadzieje ze zobacze almere w akcji
sory za OT Ziomek
Sunny pieknie Śmiga
pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Niestety tak jest w turbo ośce że 0-100km/h tak sobie ale powyżej to już zupełnie co innego 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
a no jakoś tak wychodzi że ostatnio wcale się nie pokazuje na mieście no ale możemy to nadrobić i ustawić się dzisiaj późnym wieczoremprtp'06 pisze:kolego dawno nic sie nie odzywales, w temacie zagladam tez nic sie nie dzieje, moze w piatek jakies upalanko ? maly sparing no i hundy by sie troche poganialo![]()
Coobcio pisze:Chłopaki dawać jakiegoś firma ze sparingu VE Vs. nieco cięższe DET
no może jutro coś sie bedzie działo i da rade cos nakrecic
można spróbować ale u nas dzisiaj może być z tym ciężko
[ Dodano: 2010-06-11, 13:27 ]
Swoją drogą to pewnie ciekawszy byłby pojedynek Coobcia saniacza z turbo almerką
no a co do auta to chciałbym się teraz zając stroną wizualną i przy okazji poprawić własności jezdne tzn zaczynam się powoli rozglądać za jakimś kołem 15' jak już będą jakieś felgi to zapodam jakąś minimalną glebę
Nagrałem jakiś tam Filmik jak auto słychać z boku
http://www.youtube.com/watch?v=4tvUoippsRA
http://www.youtube.com/watch?v=uBf8A4FQfyQ
http://www.youtube.com/watch?v=4tvUoippsRA
http://www.youtube.com/watch?v=uBf8A4FQfyQ
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Brzmi ciekawie no i sprzęgło prze pięknie CI lepi, ale w porownaniu z tym co ma prtp'06 to lajcik 
Niebawem zjawię się w Lublinie to może jakaś wspólna ustawka

Niebawem zjawię się w Lublinie to może jakaś wspólna ustawka
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nagrał byś jakiegoś onboarda z zegarami to byśmy porównali do mojego VE
Ja u siebie obstawiam okolice 190KM. Po 3 dniach jazdy na VVL już mam mega niedosyt... 
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!