
[Sunny] Czarne Sunny N14 GTi 2.0 Neo VVL, GTi-R Look
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Poczekajmy na wyniki, ale niektóre Hondy nawet 12-ki robią. Ciężki rudzielec ma zrobić 13,... Zobaczymy.
To nie będzie łatwe.

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nom Audi zostało w tyle ale powiedzmy że równo było bowiem moje sunny nie ma turbo dziury a wyścig był z rolki... 
Tak podam w skrócie dane tego potforka jakim jest nowe RS6 w budzie C6:
Silnik V10 na podwójnej zmiennej fazie rozrządu (dla wałków ssących i wydechowych), podwójnie doładowany, dysponujący mocą 579KM dostępną w przedziale 6,250 do 6,700 oraz 650Nm od 1500 do 6250 no i waga 2048kg... Hehe ale strasznie miło mnie ten pojedynek zmotywował do dalszego usprawniania auta jeśli chodzi o przyspieszanie - bo tego zawsze mi brakuje

Tak podam w skrócie dane tego potforka jakim jest nowe RS6 w budzie C6:
Silnik V10 na podwójnej zmiennej fazie rozrządu (dla wałków ssących i wydechowych), podwójnie doładowany, dysponujący mocą 579KM dostępną w przedziale 6,250 do 6,700 oraz 650Nm od 1500 do 6250 no i waga 2048kg... Hehe ale strasznie miło mnie ten pojedynek zmotywował do dalszego usprawniania auta jeśli chodzi o przyspieszanie - bo tego zawsze mi brakuje

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No dziś była męska jazda, sunny bardzo miło mnie zaskakiwał i dowiózł mnie bezawaryjnie na jakiejś 5-6 pozycji w generalce 
Konkurencja była męska, mój wóz nieprzygotowany jeśli chodzi o ogumienie, bowiem przed imprezą zapodałem mu komplet nowych Continetali SportContact 2, które ładnie lepią - chyba ciut lepiej jak T1R ale daleko im do pół slików o slikach juz nie wspominająć - a auta wyposażone głownie w takie opony dominowały
Jestem mega dumny ze swojego Sunniaczka i sporo się nauczyłem na tej pojeżdżawce.
Przykładowe czasy podam:
+++ Mój najlpeszy to 3:11 min
- EVO 6 ok 470km na półslikach i oszperowane 3:06
- 700Konny Viper SRT10 ACR na slikach michelin 3:01
- 280konny CTR na slikach bf goodrich 3:07
- EVO 7 ponad 400KM na pół slikach 3:10
Myślę że na pół sliku czas poprawił bym o dobrze 3-4 sekundy
Po dzisiejszym dniu już wiem na pewno że muszę poza oponami w Nissanie zrobić:
- doprowadzić powietrze do przednich hamulcy
- zamontować fotel kubełkowy i pasy szelkowe - hehe odciski na palcach mam od trzymania się kierwonicy
- kupić wreszcie te pół sliki najchętniej R888
Po głowie chodzi mi jeszcze dolna rozpórka oraz mocniejsza szpera do skrzyni którą zresztą zakupiłem firmy Cusco... no i powoli nadchodzi czas na zrobienie wydmuszki z tego sunnego ale takiej ze smakiem z karbonowymi dodatkami itd...

Konkurencja była męska, mój wóz nieprzygotowany jeśli chodzi o ogumienie, bowiem przed imprezą zapodałem mu komplet nowych Continetali SportContact 2, które ładnie lepią - chyba ciut lepiej jak T1R ale daleko im do pół slików o slikach juz nie wspominająć - a auta wyposażone głownie w takie opony dominowały

Jestem mega dumny ze swojego Sunniaczka i sporo się nauczyłem na tej pojeżdżawce.
Przykładowe czasy podam:
+++ Mój najlpeszy to 3:11 min
- EVO 6 ok 470km na półslikach i oszperowane 3:06
- 700Konny Viper SRT10 ACR na slikach michelin 3:01
- 280konny CTR na slikach bf goodrich 3:07
- EVO 7 ponad 400KM na pół slikach 3:10
Myślę że na pół sliku czas poprawił bym o dobrze 3-4 sekundy

Po dzisiejszym dniu już wiem na pewno że muszę poza oponami w Nissanie zrobić:
- doprowadzić powietrze do przednich hamulcy
- zamontować fotel kubełkowy i pasy szelkowe - hehe odciski na palcach mam od trzymania się kierwonicy

- kupić wreszcie te pół sliki najchętniej R888
Po głowie chodzi mi jeszcze dolna rozpórka oraz mocniejsza szpera do skrzyni którą zresztą zakupiłem firmy Cusco... no i powoli nadchodzi czas na zrobienie wydmuszki z tego sunnego ale takiej ze smakiem z karbonowymi dodatkami itd...

Ostatnio zmieniony 2010-04-11, 15:34 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A tak wyglądają heble u mnie po zrobieniu 11 kułek 



WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Będzie się działo...... mam nadzieję, że mój nowy BTCC w przyszłym roku dołączy.no i powoli nadchodzi czas na zrobienie wydmuszki z tego sunnego ale takiej ze smakiem z karbonowymi dodatkami itd...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto warzyłem z pełnym wnętrzem poza tylną półką, boczkami, bez pasów z tyłu na kole 16" z ok 20 litrami paliwa i wyszło na wadze złomowej 1090-1100kg - wynik się wachał...
Na chwilę obecną usunąłem kompletną klimatyzację oraz ABS, dalej pozbyłem się odwarznika spod wzmocnienia zdrzerzaka oraz pod przednim dolnym pasem a tekże ołowianego odważnika nad maglownicą, wsadzony jest lżejszy akumulator, usunięty filtr węglowy, lżejsze koło pasowe.
Wydaje mi się że łącznie wyszło z auta na tą chwilę ok. 30kg, następnym krokiem będzie wycięcie niepotrzebnej części wiązki, usunięcie zamka maski i zastąpienie tego Aerocatchem, wspornika od pasa przedniego, dość ciężkiego wygłuszenia grodzi, usunięcie masy bitumicznej no i zastąpienie foteli kubełkami, także usunę tylną kanapę bo i tak już nikt na nią się nie wdrapie jak będą fotele nie składane.
Myślę że dzięki temu z auta wyleci kolejne 40-45kg...
Zastanawiam się czy czarnych dość masywnych speedlinów nie zastąpić ATSem DTC, dzięki temu zabiegowi oszczędził bym ok 5,5 kg na masie jednego koła tak więc kolejne 20kg do przodu i to z bardzo warznej masy - masy napędowej
Z masą ok 1000kg i mocą pod 250KM - bowiem tyle pragnę osiągnąć auto ganiało by już całkiem przyjemnie, ponadto znacznie poprawiło by się spowalnianie co z pewnością wpłynęło by na poprawienie wyników na torze
Na chwilę obecną usunąłem kompletną klimatyzację oraz ABS, dalej pozbyłem się odwarznika spod wzmocnienia zdrzerzaka oraz pod przednim dolnym pasem a tekże ołowianego odważnika nad maglownicą, wsadzony jest lżejszy akumulator, usunięty filtr węglowy, lżejsze koło pasowe.
Wydaje mi się że łącznie wyszło z auta na tą chwilę ok. 30kg, następnym krokiem będzie wycięcie niepotrzebnej części wiązki, usunięcie zamka maski i zastąpienie tego Aerocatchem, wspornika od pasa przedniego, dość ciężkiego wygłuszenia grodzi, usunięcie masy bitumicznej no i zastąpienie foteli kubełkami, także usunę tylną kanapę bo i tak już nikt na nią się nie wdrapie jak będą fotele nie składane.
Myślę że dzięki temu z auta wyleci kolejne 40-45kg...
Zastanawiam się czy czarnych dość masywnych speedlinów nie zastąpić ATSem DTC, dzięki temu zabiegowi oszczędził bym ok 5,5 kg na masie jednego koła tak więc kolejne 20kg do przodu i to z bardzo warznej masy - masy napędowej

Z masą ok 1000kg i mocą pod 250KM - bowiem tyle pragnę osiągnąć auto ganiało by już całkiem przyjemnie, ponadto znacznie poprawiło by się spowalnianie co z pewnością wpłynęło by na poprawienie wyników na torze

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Oj tak, przy tej masie Twoje 229 KM mnie powala.
Ale VE dało radę. Misiów nie spotkaliśmy 
Coś wiem na ten temat, jechałem kiedyś czerwoną za Coobciem w chrupku do LublinaDzisiaj miałem okazje być nawieziony na prawym w ułęży i powiem ze zapier... ten wóz
Coobcio też ogarnia


P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to przesyłam parę zdjątek z ostatniej imprezie która odbyła się na Ułęzy 10.04.2010 - szkoda że tylko dwa Sunny były, ja i kolega swoim niemcem 1,6 SR któremu całkiem nieźle i tak szło 


Więcej foto mojej kobitki z tej pojeżdżawki w której zająłem dumne 7 miejsce jadąc na normalnych oponach
znajdziecie tutaj:
http://picasaweb.google.com/RenataSamor ... zy10042010#
I taki filmik ukazujący magię VE:
http://www.youtube.com/watch?v=uJTR7m4ixiQ
No i dorwałem ciekawe oponki na następną tego typu imprezę:

Mam nadzieję że dzięki tym oponą będę wyżej w klasyfikacji generalnej o te 3-4 miejsca coby się na pudło załapać, jak nie to zgłoszę pisemną skargę do dystrybutora
No i z dolocikiem będę chciał coś pokąbinować na razie adapter pod przepustnice + na maksa porting seryjnej górnej połówki kolektora ssącego no i dolot z nadkola jakiś... w oparciu o poniższe podzespoły:

Może te 230KM przełamię



Więcej foto mojej kobitki z tej pojeżdżawki w której zająłem dumne 7 miejsce jadąc na normalnych oponach

http://picasaweb.google.com/RenataSamor ... zy10042010#
I taki filmik ukazujący magię VE:
http://www.youtube.com/watch?v=uJTR7m4ixiQ
No i dorwałem ciekawe oponki na następną tego typu imprezę:

Mam nadzieję że dzięki tym oponą będę wyżej w klasyfikacji generalnej o te 3-4 miejsca coby się na pudło załapać, jak nie to zgłoszę pisemną skargę do dystrybutora

No i z dolocikiem będę chciał coś pokąbinować na razie adapter pod przepustnice + na maksa porting seryjnej górnej połówki kolektora ssącego no i dolot z nadkola jakiś... w oparciu o poniższe podzespoły:

Może te 230KM przełamię

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dolot to przereklamowany produkt firmy BMC bardzo starannie wykonany, no i miałem okazję go testować na łamach GT w Altei XXL - test wyszedł bardzo przyjemnie a potem go dostałem w ramach dobrej współpracy z nimi, sugerowana Cena na polskim rynku to 1250zł tak więc ładny prezent mi zrobili, wyjscie ma fi 90mm a wejscie fi 80mm.
Co do przepustnicy to ma ona średnicę 85mm - listek...
Co do przepustnicy to ma ona średnicę 85mm - listek...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM