Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-28, 20:49

Ciśnienie to podstawa :P

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-28, 21:14

Fabryczne turbo lub nówka pewex graty dają gwarancję sukcesu. W przeciwnym wypadku to loteria. Powodzenia od rudzielca :-D
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-30, 21:29

pisze o dlszych postępach-czy też planowanych sprawach--byłem dziś u pana co jużw 2 poprzednich p10 tkach dokonywał regeneracji amortyzatorów tylnych--podbiłem tam bo kosztów za dużo mi sięporobiło[nowe na tył lepsze gazowe monroe czy kyb to co najmniej 260pln szt.]

pan popatrzył,posprawdzał i za 200 pln za obie szt. zrobi mi regenerację i usztywni o jakieś 30%-czyli tak jak chcę--do tego nowe gumy amorków i auto powinno wreszczie prowadzić się porządnie jak na p10 przystało--zas na przód założe jakieś gazowe tokico lub monroe sensa track/refleks--twarde i dobre
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-30, 23:34

Lukasz do Ciebie na przód proponował bym Właśnie REFLEX albo KYB Ultra SR nic innego...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-03-30, 23:44

Czy taka regeneracja jest bezpieczna? Po czy można poznać że amorki można zregenerować?
Ostatnio zmieniony 2010-03-31, 09:09 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 00:22

Jak nie mają porysywanych goleni to można je śmiało regnerować...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-31, 09:38

Przerabiałem temat już kiedyś - dobry rok to wytrzymało. Czyli co się odwlecze to nie uciecze ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-31, 20:35

dobry i rok NADIR,mi poprzednio wytrzymało ok 45 tys km więc warto było--pan z grochowa cieszy sięzaufaniem bo w branży chyba 33 :cool: lata robi

SZUKAM WALLBRO POMPY TERAZ I SPRZĘGŁO EXEDY WJEŻDZA
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-31, 20:44

lukasgt pisze:dobry i rok NADIR,mi poprzednio wytrzymało ok 45 tys km więc warto było--pan z grochowa cieszy sięzaufaniem bo w branży chyba 33 :cool: lata robi

SZUKAM WALLBRO POMPY TERAZ I SPRZĘGŁO EXEDY WJEŻDZA

Spoko, jak kumaty i da się jeszcze je uratować to oczywista sprawa.

A jak Exedy i T to już tylko Stage 1 bo zwykły organic nie podoła ;)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-31, 22:24

Organic do ok 330-340Nm wyda spokojnie, jak chce sie duża moc trzeba będzie moment redukować po przez cofanie zapłonu coby go wypłaszczyć i nie pozwolić by przekraczał wspomniane wcześniej wartości...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-01, 07:20

Coobcio pisze:Organic do ok 330-340Nm wyda spokojnie, jak chce sie duża moc trzeba będzie moment redukować po przez cofanie zapłonu coby go wypłaszczyć i nie pozwolić by przekraczał wspomniane wcześniej wartości...

Hmmm...a PMW miał Organic i ost. pisał kolega co kupił jego GT goago, że sprzęgło klękło.
Więc ile zrobiło z 20-25k km?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-01, 15:02

To jak exedy wytrzymało 20-25tyś km pod nogą PMW to ksżde inne połowy tego by nie wytrzymało a Valeo zapewne przy pierwszym sprincie by już puszczało...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-04-02, 21:01

Coobcio pisze:To jak exedy wytrzymało 20-25tyś km pod nogą PMW to ksżde inne połowy tego by nie wytrzymało a Valeo zapewne przy pierwszym sprincie by już puszczało...
Hmmmm strzelałem :D że tyle. Bo po jaiś kilku miechach goago pisał, że jest do wym. a PMW tez na nim trochę jeździł i o ile kojarzyłem dobrze przy jakim przebiegu je wym. to by wyszło chyba ok. 20k km.

A Valeo to nieee, nie daj Boże jeszcze PHC jak ktoś się skusi to będzie miał czego żałować ;)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-04-04, 19:40

korzystając z pięknego dnia przeczyściłem przepływke,przepustnice która była cała zasyfiona,zrobiłem alu rurkę doprowadzającą zimne powietrze zpod zderzaka do stożka

i co??i tyle że nyska dużo gorzej zaczęła sie zbierac :razz: miało być lepiej a tu zonk--jak sądzicie bez REMAPU ECUMASTERA się pewnie nie obejdzie??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-05, 03:34

Parametry się zmieniły i do Coobcia musisz uderzyć. Mapa, zapłon i hamownia obowiązkowo.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-04-05, 19:05

no niestety i w dalszym ciągu bedę próbował uprosic COOBCIA o zdiagnozowanie problemów z napięciem w tym aucie[sa spadki co rejestruje cały czas komp od LPG]--jużjak roki miał tąnyskęto kłopoty z masą powodowały że zapłon cały czas jeździł sobie między -15 stopni a + 15 stopni i auto nie jeździło tak jak powinno--NA 99%jestem pewien że to ta sama sprawa

ps. prawie zakupiłem felunek od xkarola zdaje sięże ALUETT 15CALI--większych puki co mi nie potrzeba ,a i niezłe gumy z rantem mam jeszcze właśnie na 15
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-04-05, 19:31

Jakie to spadki są i na jakich czujnikach rejestrowane? U mnie swego czasu też były spadki napięcia, wymierzyłem je na przepływce. Auto delikatnie przerywało. W zasadzie nie zrobiłem niczego konkretnego oprócz rozmontowania przekaźnika głównego od kompa. Po sprawdzeniu jego styków i zamontowaniu go spowrotem napięcie się ustaliło.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2010-04-05, 21:21

Mi komp gazowy tez rejestruje spadki napiecia ale nie czuje pogorszenia osiagow z tym zwiazanych. Ktos mi powiedzial, ze zima wplyw na to mogl miec trudniejszy rozruch w niskich temperaturach :roll:

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-04-05, 21:22

Ja w moim sunny miałem problem z masa główną silnika rzutowało to nawet na pompę paliwa
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-04-06, 06:46

no właśnie był czas że przez słabe połączenie masowe auto miało ogromny spadek osiągów--jestem pewien że po pierwszym strojeniu w coobciowym garażu było znacznie lepiej no i spalanie mam teraz o 2 litry wyższe...chciałbym ogarnąć to jescze przed SWAPEM,żeby problemy z tego dodatkowe nie wynikły :sad:

[ Dodano: 2010-04-27, 22:31 ]
Ha ha-auto było dziś u mojego lekarza--DR.NISMO--zabieg się udał :)

tak jak myślałem-jedna z mas była zbyt luźno podłączona i auto nie miało prawa jeździć poprostu--dodatkowo primka dostała małego bonusa WAŁEK ROZRZĄDU SSĄCY Z p11.144 ,od razu oczywiście coobcio odpowiednio rozrządzik ustawił!!

na jeżdzie próbnej na 3 biegu momentami trakcji nie było bo lał deszcz a ja mamjeszcze zimowe kapciochy--RADOŚC JEST BO AUTKO ZNOWU PODAJE ODPOWIEDNIO-na dniach tylko trzeba dostroic AFR na ECU MASTERZE
ps. z powodu braku funduszy na razie dalej N/A ;(
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-28, 09:31

Ciesze się że mogłem poprawić Ci humor po powrocie do kraju :D
Troszkę podstroimy i coś tam pewno jeszcze się poprawi :)
Jak wolnossak to obowiązkowo krótka skrzynia np. Almera Gti lub P11 GT a jak turbo to zostaw tą co masz :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-04-28, 21:26

Nie wolnossak nie bedzie bo już mi nie daje radochy-albo TURBO,albo inny wóz--poprostu musze uporac sie z kilkoma ważniejszymi sprawami

ps. dziś miałem potyczke z gruzowatym z wyglądu probe 2.5 GT-- niestety start miałem od 2000 obrotów i zjadł mnie ...choć dziwną miał skrzynie-tak szybko wbijał koleś biegi że aż jestem w szoku--mam nadzieje że to nie był seryjny probe bo juz taki bez problemów robiłem...TRZEBA PODSTROIĆ bo auto słabnie od 5500 obr-a przecie zodcinkę dopiero mam na 7400
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-05-10, 20:59

Slyszqalem ze komus VE sie zamarzyło :)

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-10, 21:38

Oj Bombel i wielkie g*wnoz tego VE i również z DET-nie bedzie żadnych modów tego typu...
BRAKUJE MI PIENIĘDZY I MOTYWACJI--za rok i tak znowu bedę chciał pogonić do żyda to auto więc po co iwestycje które się nie zwrócą??jak zmienię kiedyś kobiete to io GRUBE mody beda na porządku dziennym-a teraz klops

Auto na dodatek zaczeło strajkować- na LPG od 5500 obr mam spalanie stukowe[nie mam pojecia czemu],nie gania to tak jak trzeba nawet po ostatnich modach u COOBY-znakiem tego silnik jużdogorywa do kresu swego istnienia
więc na kolejny rok który musze pomęczycsie tym autkiem ,zostanie zakupiony silnik SR20DEH o przelocie 90 tyś km z P11GT,do tego dwa wałki ssące z GT,PAKIET MODYFIKACJI które jużi tak są w aucie czyli ECUmaster,duża przepływka,modyfikacja dolotu z fi70 na fi 80mm,poprawienie układu wydechowego,przy zejściu dwururki kolektora ssącego
,aaaaaa i chyba najważniejsze SKRZYNIA Z P11 GT wjedzie--koszty dużo niższe niż VE czy DET,moc również .ale pierniczyć to... :razz:
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-10, 22:48

wałek ssący jako wydechowy jeszcze nie został przetestowany dokładnie przez GOAGO tak więc wstrzymał bym się z tym...

CO do stuku to pewno na tłokach masz już tyle nagaru od przepalonego oleju że trudno by go nie było :P

Niech żyją nasze turbowozy :>
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-11, 19:35

i wolnossące też niech ŻYJĄ--CHYBA W ŻYCIU NIE DANE MI BEDZIE JEŻDZIĆ TURBO NISSANEM--rodzina,dwa samochody i firma POCHŁANIAJĄ FULL KASY

ps.już jutro jad aobgadac sprawę nowego motoru,a no i nowe felgi powinienem odebrać--STANDARDOWE Z P11 GT -15 cali
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-11, 20:35

No no masz racje gdyby nie kasa to też bym leciał mocno w kierunku mocy. Primerka fajny dupowóz, niejeden dostaje baty szkoda tylko że tak szybko się starzeje- i spore inwestycje idą poza modami.

Fajnie by było mieć najszybsze sr20de :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-05-11, 20:48

Neptune-nic nie stoi na przeszkodzie żebyś walczył o jak największe moce[no prócz kasy]
mnie się udało uzyskac 171km196nm na tym silniku co mam obecnie--ale jest już tak zmęczony że czas na zmianę--z nowym SR20DEH postaram się dobić do 175km 200nm,chociaz nie wiem czy bez ssac kolektora dam radę-poprzedni sprzedałem,ale na autku mam bardzo dobry kolektor 4-2-1 z sunny gti po porządnym portingu

tęsknię aby G-TECH znowu pokazał mi 6.79 do 60mph :)
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-05-11, 21:12

lukasgt pisze:
tęsknię aby G-TECH znowu pokazał mi 6.79 do 60mph :)
No no ładnie Ci chodziła Primerka ;-)
Nie miałem nigdy g-techa ale wg filmików i klatek do 60mph mam koło 7,5. Moment powyzej 200 musi być wtedy powyżej 4,5 tysia ładnie wciska w fotel.
Zostało mi pare możliwości m.in sciecie łba, skrzynia GT, strojenie ecu, ew. płaskie tłoki, szerszy dolot i wieksze wtryski no i lepsze kółka :D jest szansa bo silnik zdrowiutki :-D
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-05-11, 22:19

Racja wszystko jest od ogarnięcia :P

Ja sądze że 175 koni to nie jest problem.

Mówiąc szczerze, Neptun tego jest swiadomoy bo widział, że przy prawie seryjnym silniku 151 kucy 187 Nm dało rade.

A tu jeszcze wałek, modzik, dolot, ECU master, wydech sadzicie zę te podyfikacje w sumie nie wyrobią 175 kucy.. Bo ja bym się zastanawiał :P

Lukas nie patrz w tył do przodu i rura :) Musimy sie koniecznie sprawdzic.... :)
Chyba założymy koło wzajemnej adoracji Lukas Neptun Ryba :P

Zarcik of corse :D

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”