
[ Primera] P10 LUKASA N/A**SR20DEH
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Fabryczne turbo lub nówka pewex graty dają gwarancję sukcesu. W przeciwnym wypadku to loteria. Powodzenia od rudzielca 

P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
pisze o dlszych postępach-czy też planowanych sprawach--byłem dziś u pana co jużw 2 poprzednich p10 tkach dokonywał regeneracji amortyzatorów tylnych--podbiłem tam bo kosztów za dużo mi sięporobiło[nowe na tył lepsze gazowe monroe czy kyb to co najmniej 260pln szt.]
pan popatrzył,posprawdzał i za 200 pln za obie szt. zrobi mi regenerację i usztywni o jakieś 30%-czyli tak jak chcę--do tego nowe gumy amorków i auto powinno wreszczie prowadzić się porządnie jak na p10 przystało--zas na przód założe jakieś gazowe tokico lub monroe sensa track/refleks--twarde i dobre
pan popatrzył,posprawdzał i za 200 pln za obie szt. zrobi mi regenerację i usztywni o jakieś 30%-czyli tak jak chcę--do tego nowe gumy amorków i auto powinno wreszczie prowadzić się porządnie jak na p10 przystało--zas na przód założe jakieś gazowe tokico lub monroe sensa track/refleks--twarde i dobre
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Lukasz do Ciebie na przód proponował bym Właśnie REFLEX albo KYB Ultra SR nic innego...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Czy taka regeneracja jest bezpieczna? Po czy można poznać że amorki można zregenerować?
Ostatnio zmieniony 2010-03-31, 09:09 przez Ryba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak nie mają porysywanych goleni to można je śmiało regnerować...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
lukasgt pisze:dobry i rok NADIR,mi poprzednio wytrzymało ok 45 tys km więc warto było--pan z grochowa cieszy sięzaufaniem bo w branży chyba 33lata robi
SZUKAM WALLBRO POMPY TERAZ I SPRZĘGŁO EXEDY WJEŻDZA
Spoko, jak kumaty i da się jeszcze je uratować to oczywista sprawa.
A jak Exedy i T to już tylko Stage 1 bo zwykły organic nie podoła

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Organic do ok 330-340Nm wyda spokojnie, jak chce sie duża moc trzeba będzie moment redukować po przez cofanie zapłonu coby go wypłaszczyć i nie pozwolić by przekraczał wspomniane wcześniej wartości...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio pisze:Organic do ok 330-340Nm wyda spokojnie, jak chce sie duża moc trzeba będzie moment redukować po przez cofanie zapłonu coby go wypłaszczyć i nie pozwolić by przekraczał wspomniane wcześniej wartości...
Hmmm...a PMW miał Organic i ost. pisał kolega co kupił jego GT goago, że sprzęgło klękło.
Więc ile zrobiło z 20-25k km?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To jak exedy wytrzymało 20-25tyś km pod nogą PMW to ksżde inne połowy tego by nie wytrzymało a Valeo zapewne przy pierwszym sprincie by już puszczało...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hmmmm strzelałemCoobcio pisze:To jak exedy wytrzymało 20-25tyś km pod nogą PMW to ksżde inne połowy tego by nie wytrzymało a Valeo zapewne przy pierwszym sprincie by już puszczało...

A Valeo to nieee, nie daj Boże jeszcze PHC jak ktoś się skusi to będzie miał czego żałować

korzystając z pięknego dnia przeczyściłem przepływke,przepustnice która była cała zasyfiona,zrobiłem alu rurkę doprowadzającą zimne powietrze zpod zderzaka do stożka
i co??i tyle że nyska dużo gorzej zaczęła sie zbierac
miało być lepiej a tu zonk--jak sądzicie bez REMAPU ECUMASTERA się pewnie nie obejdzie??
i co??i tyle że nyska dużo gorzej zaczęła sie zbierac

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
no niestety i w dalszym ciągu bedę próbował uprosic COOBCIA o zdiagnozowanie problemów z napięciem w tym aucie[sa spadki co rejestruje cały czas komp od LPG]--jużjak roki miał tąnyskęto kłopoty z masą powodowały że zapłon cały czas jeździł sobie między -15 stopni a + 15 stopni i auto nie jeździło tak jak powinno--NA 99%jestem pewien że to ta sama sprawa
ps. prawie zakupiłem felunek od xkarola zdaje sięże ALUETT 15CALI--większych puki co mi nie potrzeba ,a i niezłe gumy z rantem mam jeszcze właśnie na 15
ps. prawie zakupiłem felunek od xkarola zdaje sięże ALUETT 15CALI--większych puki co mi nie potrzeba ,a i niezłe gumy z rantem mam jeszcze właśnie na 15
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Jakie to spadki są i na jakich czujnikach rejestrowane? U mnie swego czasu też były spadki napięcia, wymierzyłem je na przepływce. Auto delikatnie przerywało. W zasadzie nie zrobiłem niczego konkretnego oprócz rozmontowania przekaźnika głównego od kompa. Po sprawdzeniu jego styków i zamontowaniu go spowrotem napięcie się ustaliło.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
no właśnie był czas że przez słabe połączenie masowe auto miało ogromny spadek osiągów--jestem pewien że po pierwszym strojeniu w coobciowym garażu było znacznie lepiej no i spalanie mam teraz o 2 litry wyższe...chciałbym ogarnąć to jescze przed SWAPEM,żeby problemy z tego dodatkowe nie wynikły
[ Dodano: 2010-04-27, 22:31 ]
Ha ha-auto było dziś u mojego lekarza--DR.NISMO--zabieg się udał
tak jak myślałem-jedna z mas była zbyt luźno podłączona i auto nie miało prawa jeździć poprostu--dodatkowo primka dostała małego bonusa WAŁEK ROZRZĄDU SSĄCY Z p11.144 ,od razu oczywiście coobcio odpowiednio rozrządzik ustawił!!
na jeżdzie próbnej na 3 biegu momentami trakcji nie było bo lał deszcz a ja mamjeszcze zimowe kapciochy--RADOŚC JEST BO AUTKO ZNOWU PODAJE ODPOWIEDNIO-na dniach tylko trzeba dostroic AFR na ECU MASTERZE
ps. z powodu braku funduszy na razie dalej N/A

[ Dodano: 2010-04-27, 22:31 ]
Ha ha-auto było dziś u mojego lekarza--DR.NISMO--zabieg się udał

tak jak myślałem-jedna z mas była zbyt luźno podłączona i auto nie miało prawa jeździć poprostu--dodatkowo primka dostała małego bonusa WAŁEK ROZRZĄDU SSĄCY Z p11.144 ,od razu oczywiście coobcio odpowiednio rozrządzik ustawił!!
na jeżdzie próbnej na 3 biegu momentami trakcji nie było bo lał deszcz a ja mamjeszcze zimowe kapciochy--RADOŚC JEST BO AUTKO ZNOWU PODAJE ODPOWIEDNIO-na dniach tylko trzeba dostroic AFR na ECU MASTERZE
ps. z powodu braku funduszy na razie dalej N/A

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ciesze się że mogłem poprawić Ci humor po powrocie do kraju 
Troszkę podstroimy i coś tam pewno jeszcze się poprawi
Jak wolnossak to obowiązkowo krótka skrzynia np. Almera Gti lub P11 GT a jak turbo to zostaw tą co masz

Troszkę podstroimy i coś tam pewno jeszcze się poprawi

Jak wolnossak to obowiązkowo krótka skrzynia np. Almera Gti lub P11 GT a jak turbo to zostaw tą co masz

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Nie wolnossak nie bedzie bo już mi nie daje radochy-albo TURBO,albo inny wóz--poprostu musze uporac sie z kilkoma ważniejszymi sprawami
ps. dziś miałem potyczke z gruzowatym z wyglądu probe 2.5 GT-- niestety start miałem od 2000 obrotów i zjadł mnie ...choć dziwną miał skrzynie-tak szybko wbijał koleś biegi że aż jestem w szoku--mam nadzieje że to nie był seryjny probe bo juz taki bez problemów robiłem...TRZEBA PODSTROIĆ bo auto słabnie od 5500 obr-a przecie zodcinkę dopiero mam na 7400
ps. dziś miałem potyczke z gruzowatym z wyglądu probe 2.5 GT-- niestety start miałem od 2000 obrotów i zjadł mnie ...choć dziwną miał skrzynie-tak szybko wbijał koleś biegi że aż jestem w szoku--mam nadzieje że to nie był seryjny probe bo juz taki bez problemów robiłem...TRZEBA PODSTROIĆ bo auto słabnie od 5500 obr-a przecie zodcinkę dopiero mam na 7400
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Oj Bombel i wielkie g*wnoz tego VE i również z DET-nie bedzie żadnych modów tego typu...
BRAKUJE MI PIENIĘDZY I MOTYWACJI--za rok i tak znowu bedę chciał pogonić do żyda to auto więc po co iwestycje które się nie zwrócą??jak zmienię kiedyś kobiete to io GRUBE mody beda na porządku dziennym-a teraz klops
Auto na dodatek zaczeło strajkować- na LPG od 5500 obr mam spalanie stukowe[nie mam pojecia czemu],nie gania to tak jak trzeba nawet po ostatnich modach u COOBY-znakiem tego silnik jużdogorywa do kresu swego istnienia
więc na kolejny rok który musze pomęczycsie tym autkiem ,zostanie zakupiony silnik SR20DEH o przelocie 90 tyś km z P11GT,do tego dwa wałki ssące z GT,PAKIET MODYFIKACJI które jużi tak są w aucie czyli ECUmaster,duża przepływka,modyfikacja dolotu z fi70 na fi 80mm,poprawienie układu wydechowego,przy zejściu dwururki kolektora ssącego
,aaaaaa i chyba najważniejsze SKRZYNIA Z P11 GT wjedzie--koszty dużo niższe niż VE czy DET,moc również .ale pierniczyć to...
BRAKUJE MI PIENIĘDZY I MOTYWACJI--za rok i tak znowu bedę chciał pogonić do żyda to auto więc po co iwestycje które się nie zwrócą??jak zmienię kiedyś kobiete to io GRUBE mody beda na porządku dziennym-a teraz klops
Auto na dodatek zaczeło strajkować- na LPG od 5500 obr mam spalanie stukowe[nie mam pojecia czemu],nie gania to tak jak trzeba nawet po ostatnich modach u COOBY-znakiem tego silnik jużdogorywa do kresu swego istnienia
więc na kolejny rok który musze pomęczycsie tym autkiem ,zostanie zakupiony silnik SR20DEH o przelocie 90 tyś km z P11GT,do tego dwa wałki ssące z GT,PAKIET MODYFIKACJI które jużi tak są w aucie czyli ECUmaster,duża przepływka,modyfikacja dolotu z fi70 na fi 80mm,poprawienie układu wydechowego,przy zejściu dwururki kolektora ssącego
,aaaaaa i chyba najważniejsze SKRZYNIA Z P11 GT wjedzie--koszty dużo niższe niż VE czy DET,moc również .ale pierniczyć to...

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
wałek ssący jako wydechowy jeszcze nie został przetestowany dokładnie przez GOAGO tak więc wstrzymał bym się z tym...
CO do stuku to pewno na tłokach masz już tyle nagaru od przepalonego oleju że trudno by go nie było
Niech żyją nasze turbowozy
CO do stuku to pewno na tłokach masz już tyle nagaru od przepalonego oleju że trudno by go nie było

Niech żyją nasze turbowozy

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
i wolnossące też niech ŻYJĄ--CHYBA W ŻYCIU NIE DANE MI BEDZIE JEŻDZIĆ TURBO NISSANEM--rodzina,dwa samochody i firma POCHŁANIAJĄ FULL KASY
ps.już jutro jad aobgadac sprawę nowego motoru,a no i nowe felgi powinienem odebrać--STANDARDOWE Z P11 GT -15 cali
ps.już jutro jad aobgadac sprawę nowego motoru,a no i nowe felgi powinienem odebrać--STANDARDOWE Z P11 GT -15 cali
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Neptune-nic nie stoi na przeszkodzie żebyś walczył o jak największe moce[no prócz kasy]
mnie się udało uzyskac 171km196nm na tym silniku co mam obecnie--ale jest już tak zmęczony że czas na zmianę--z nowym SR20DEH postaram się dobić do 175km 200nm,chociaz nie wiem czy bez ssac kolektora dam radę-poprzedni sprzedałem,ale na autku mam bardzo dobry kolektor 4-2-1 z sunny gti po porządnym portingu
tęsknię aby G-TECH znowu pokazał mi 6.79 do 60mph
mnie się udało uzyskac 171km196nm na tym silniku co mam obecnie--ale jest już tak zmęczony że czas na zmianę--z nowym SR20DEH postaram się dobić do 175km 200nm,chociaz nie wiem czy bez ssac kolektora dam radę-poprzedni sprzedałem,ale na autku mam bardzo dobry kolektor 4-2-1 z sunny gti po porządnym portingu
tęsknię aby G-TECH znowu pokazał mi 6.79 do 60mph

Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
No no ładnie Ci chodziła Primerkalukasgt pisze:
tęsknię aby G-TECH znowu pokazał mi 6.79 do 60mph

Nie miałem nigdy g-techa ale wg filmików i klatek do 60mph mam koło 7,5. Moment powyzej 200 musi być wtedy powyżej 4,5 tysia ładnie wciska w fotel.
Zostało mi pare możliwości m.in sciecie łba, skrzynia GT, strojenie ecu, ew. płaskie tłoki, szerszy dolot i wieksze wtryski no i lepsze kółka


Nissan Primera SR20DE+T
Racja wszystko jest od ogarnięcia 
Ja sądze że 175 koni to nie jest problem.
Mówiąc szczerze, Neptun tego jest swiadomoy bo widział, że przy prawie seryjnym silniku 151 kucy 187 Nm dało rade.
A tu jeszcze wałek, modzik, dolot, ECU master, wydech sadzicie zę te podyfikacje w sumie nie wyrobią 175 kucy.. Bo ja bym się zastanawiał
Lukas nie patrz w tył do przodu i rura
Musimy sie koniecznie sprawdzic....
Chyba założymy koło wzajemnej adoracji Lukas Neptun Ryba
Zarcik of corse

Ja sądze że 175 koni to nie jest problem.
Mówiąc szczerze, Neptun tego jest swiadomoy bo widział, że przy prawie seryjnym silniku 151 kucy 187 Nm dało rade.
A tu jeszcze wałek, modzik, dolot, ECU master, wydech sadzicie zę te podyfikacje w sumie nie wyrobią 175 kucy.. Bo ja bym się zastanawiał

Lukas nie patrz w tył do przodu i rura


Chyba założymy koło wzajemnej adoracji Lukas Neptun Ryba

Zarcik of corse
