[D22] Pickup
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
[D22] Pickup
SILNIK:
YD25DDTi - 2,5 Turbo Diesel wymieniony 4 lata temu - totalna seria ok 130-140hp
UKŁAD DOLOTOWY:
Seria
TURBOSPRĘŻARKA:
Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
Seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Seria
UKŁAD PALIWOWY:
Seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU:
Skrzynia + reduktor (napęd na tył + 4x4 + 4x4 przez reduktor)
Kompletne sprzęgło zmieniane w zeszłym roku
Przedni most + półosie wymieniane 2 lata temu
Sztywny tylny most lsd 25%
ZAWIESZENIE:
amory seria
przód drążki skrętne seria
tył resory piórowe seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
Wentylowane tarcze + klocki seria
Tył:
bęben seria
KOŁA:
Felgi przód: jakieś 17' + opony Goodyear WRANGLER Duratrac 245/65 R17
Felgi tył: jakieś 17' + opony Goodyear WRANGLER Duratrac 245/65 R17
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak polift + orurowanie "kangur" + 2 halogeny
Progi stopnie w chromie
Poszerzki seria
Tylny zderzak stopień poliftowy w chromie + Hak
Orurownaie na pace "rollbar" + 3 halogeny
WNĘTRZE:
Seria z niedziałającym podświetlaniem zegarów i niedziałającym podświetleniem panelu klimatronik
Trafiona fajna wersja Pickup elektryczne lusterka, elektryczne szyby x4, klimatronik, podgrzewana tylna szyba, osłona z abs przestrzeni ładunkowej, 1020kg ładowności na pakę + 3t uciągu na haku, relingi dachowe
Rocznik 2004 pierwsza rejestracja luty 2005 , przelotu licznikowego 380 000 km, Pickup kupony w polskim salonie przez nadleśnictwo i był w ich posiadaniu przez 10 lat, potem trafił do gospodarstwa agro-turystcznego i teraz do mnie, trochę zaniedbany i do ogarnięcia ale wydaje się być dość dobrym stanie technicznym i blacharskim - pomijając lakier
Kierownica z nową skórą
Brakujące fabryczne śmieciuchy ze środka
Delikatnie wybebeszenie środka
Wywalony niedziałający alarm i zestaw głośnomówiący ze stacją dokującą pod jakąś starą Nokie
Systematycznie coś będę robił ale bez fajerwerków bo Pickup ma generalnie jeździć i wozić przeróżne graty
Ostatnio zmieniony 2020-03-06, 11:56 przez MEFisto087, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [D22] Pickup
9 lat jeździłem takim samochodem , kupiłem praktycznie nowy , i sprzedałem tylko dlatego że już mi się opatrzył a zamieniłem na D40. Ogólnie wszyscy mi mówili że tylko patrzyć jak wyjdzie korba bokiem, bo te silniki to cykająca bomba ble ble ble, a auto pod samą laweta zrobiło ze 90 tys, do tego prędkości autostradowe, jakieś tam nieduże tereny tez były, i nic nie wybuchło.Olej lałem tylko Shell według instrukcji, i filtry oryginalne z ASO.
Ogólnie fajny samochód,u mnie był praktycznie bezawaryjny, dosyć dzielny w terenie, zużycie paliwa znośne, na pewno Ci posłuży.
Ogólnie fajny samochód,u mnie był praktycznie bezawaryjny, dosyć dzielny w terenie, zużycie paliwa znośne, na pewno Ci posłuży.
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [D22] Pickup
Taki szybki wpis który nic nie wnosi ;P
Pickup żyje jeździ, pracuje,
Wpadła kierownica świeżo obszyta skórą, gałka reduktora z terrano II gałka zmiany biegów z partola y61
z rzeczy czekających na montaż
pełny zestaw poli do zawieszenia z Deutera
Amory ironman nitrogas hd i drążki skrętne efs hd pod lift 2' i obciążenie stałe +150-200kg
Ostatnio udało się dopaś w dobrej $ koła
felgi stalowe DOTZ 17/7 et 20 opony Federal Couragia MT 265/70 r17 auto na samych kołach poszło 3cm do góry i 3cm w szerokości na stronę
Pickup żyje jeździ, pracuje,
Wpadła kierownica świeżo obszyta skórą, gałka reduktora z terrano II gałka zmiany biegów z partola y61
z rzeczy czekających na montaż
pełny zestaw poli do zawieszenia z Deutera
Amory ironman nitrogas hd i drążki skrętne efs hd pod lift 2' i obciążenie stałe +150-200kg
Ostatnio udało się dopaś w dobrej $ koła
felgi stalowe DOTZ 17/7 et 20 opony Federal Couragia MT 265/70 r17 auto na samych kołach poszło 3cm do góry i 3cm w szerokości na stronę
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [D22] Pickup
W między czasie trafiła się zabudowa w bardzo dobrym $, więc rollbar i kuweta zrobiły out z paki
Z ciekawostek, po założeniu zabudowy spalanie spadło o ok. 2l/100km
Z ciekawostek, po założeniu zabudowy spalanie spadło o ok. 2l/100km
Re: [D22] Pickup
Podkręć go od razu na drążkach a nawet przełóż je o ząbek na frezie, ,bo wygląda jak klapnięty tarpan, te rurki błyszczące to wywal ,one tylko maskę pogniotą jak gdzieś przytkniesz, ja od razu założyłem zderzak UP
Budę też miałem ARB ,
Później jeszcze zrobiłem sporo modyfikacji pod teren , ale nie mam już zdjęć. Ogólnie fajne auto, miało minus że z pusta przyczepą skakało, i w zasadzie trochę za mało mocy mi się zrobiło, i puściłem dalej.
Budę też miałem ARB ,
Później jeszcze zrobiłem sporo modyfikacji pod teren , ale nie mam już zdjęć. Ogólnie fajne auto, miało minus że z pusta przyczepą skakało, i w zasadzie trochę za mało mocy mi się zrobiło, i puściłem dalej.
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [D22] Pickup
PIckup żyje ma się dobrze, do pracy latam codziennie, turystyka offroadowa nie jest problemem jeżeli uwzględnia się wielkość i masę auta , lawetę z Suczą ciąga idealnie i najśmieszniejsze jest to że lecąc z lawetą po trasie w okolicach 100km/h spala dokładnie tyle samo co bez lawety XD. Na pace zmieściłem 12 kół (8x16 i 4x17) narzędzia i biwakowe pierdoły i jeszcze nie było zapakowane na chama. Pickup idealnie odnalazł się w rodzinie.
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [D22] Pickup
SPEC 2023
SILNIK:
YD25DDTi - 2,5 Turbo Diesel
UKŁAD DOLOTOWY:
Seria + snorkel
TURBOSPRĘŻARKA:
Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
Seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Seria
UKŁAD PALIWOWY:
Seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU:
Skrzynia + reduktor (napęd na tył + 4x4 + 4x4 przez reduktor)
Kompletne sprzęgło zmieniane w 2019
Przedni most + półosie wymieniane w 2018
Sztywny tylny most lsd 25%
ZAWIESZENIE:
amory Ironman 4x4 Nitrogas (pod lift 2 cale)
przód drążki skrętne EFS4wd (pod stałe obciążenie + 150kg)
Customowe przednie górne wahacze + poliuretany
oem przednie dolne wahacze + poliuretany
customowe wzmocnienie wsparcia środkowego drążka kierowniczego
tył resory piórowe EFS4wd (pod stałe obciążenie + 150kg) + poliuretany w mocowaniach resora (przód, tył + wieszaki), customowe tylne wieszaki
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
Wentylowane tarcze + klocki seria
Tył:
bęben seria
KOŁA:
przód: felgi Japan Racing Jrx8 17'/9' et 0 + opony Federal Couragia MT 265/70 r17
tył: felgi Japan Racing Jrx8 17'/9' et 0 + opony Federal Couragia MT 265/70 r17
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak polift wycięty pod płytę pod wciągarkę + wciągarka
Customowa atrapa chłodnicy
Poszerzki seria + guma 2cm
Tylny zderzak/stopień poliftowy + Hak
Customowa zabudowa paki z bagażnikiem dachowym w trakcie prac
WNĘTRZE:
Seria
Kierownica obszyta na nowo (skóra + skóra perforowana)
Dołożone 2dinowe radio na androidzie
Srebrne dekory przemalowane na czarno
kosmetyczne zmiany względem 2022 ale to tylko daily
________________________________________________________
Spec 2019 strona 1
Spec 2020 strona 2
Spec 2021 strona 2
Spec 2022 strona 3
Spec 2023 strona 3
SILNIK:
YD25DDTi - 2,5 Turbo Diesel
UKŁAD DOLOTOWY:
Seria + snorkel
TURBOSPRĘŻARKA:
Seria
UKŁAD WYDECHOWY:
Seria
ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Seria
UKŁAD PALIWOWY:
Seria
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU:
Skrzynia + reduktor (napęd na tył + 4x4 + 4x4 przez reduktor)
Kompletne sprzęgło zmieniane w 2019
Przedni most + półosie wymieniane w 2018
Sztywny tylny most lsd 25%
ZAWIESZENIE:
amory Ironman 4x4 Nitrogas (pod lift 2 cale)
przód drążki skrętne EFS4wd (pod stałe obciążenie + 150kg)
Customowe przednie górne wahacze + poliuretany
oem przednie dolne wahacze + poliuretany
customowe wzmocnienie wsparcia środkowego drążka kierowniczego
tył resory piórowe EFS4wd (pod stałe obciążenie + 150kg) + poliuretany w mocowaniach resora (przód, tył + wieszaki), customowe tylne wieszaki
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód:
Wentylowane tarcze + klocki seria
Tył:
bęben seria
KOŁA:
przód: felgi Japan Racing Jrx8 17'/9' et 0 + opony Federal Couragia MT 265/70 r17
tył: felgi Japan Racing Jrx8 17'/9' et 0 + opony Federal Couragia MT 265/70 r17
NA ZEWNĄTRZ:
Przedni zderzak polift wycięty pod płytę pod wciągarkę + wciągarka
Customowa atrapa chłodnicy
Poszerzki seria + guma 2cm
Tylny zderzak/stopień poliftowy + Hak
Customowa zabudowa paki z bagażnikiem dachowym w trakcie prac
WNĘTRZE:
Seria
Kierownica obszyta na nowo (skóra + skóra perforowana)
Dołożone 2dinowe radio na androidzie
Srebrne dekory przemalowane na czarno
kosmetyczne zmiany względem 2022 ale to tylko daily
________________________________________________________
Spec 2019 strona 1
Spec 2020 strona 2
Spec 2021 strona 2
Spec 2022 strona 3
Spec 2023 strona 3