Witam. Mam problem z moją primerą. Jest to P11.144 z silnikiem CD20T, 2001 rok. Auto nie ma mocy oraz ciągle świeci się kontrolka Check Engine. Sprawdziłem przepływomierz według porad znalezionych tutaj i napięcie miedzy przewodem nr 5 (skrajnie lewy) a masą na akumulatorze wynosi 2.1V. Próbowałem sprawdzić błędy metodą "na zworkę" lecz mimo usilnych starań po włączeniu zapłonu kontrolka Check Engine świeciła ciągle (złącze OBD 2). Niżej kilka filmów z przyśpieszeniem auta. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny?
Od 0 do 100km/h. Pomiar zaczęty od toczenia się auta na 1 biegu na obrotach jałowych: https://www.youtube.com/watch?v=Vmg8bgF ... =youtu.be
Od 50 do 100km/h na 3 i 4 biegu:
https://www.youtube.com/watch?v=R6s2FN1 ... e=youtu.be
Od 50 do 100km/h tylko na 4 biegu:
https://www.youtube.com/watch?v=9YvBqGv ... e=youtu.be
[P11.144] CD20T Brak mocy oraz świecący check
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Re: [P11.144] CD20T Brak mocy oraz świecący check
Chcesz żeby tu ktoś Ci powróżył? Świeci check, więc chyba logiczne że trzeba podłączyć jakieś urządzenie diagnostyczne i odczytać błędy.
Re: [P11.144] CD20T Brak mocy oraz świecący check
Nie mówię tutaj o wróżeniu z fusów tylko o ewentualne nakierowanie mnie na przyczynę tego problemu. W poniedziałek po pracy jadę do mechanika by mi zczytał błędy. Więc proszę o wyluzowanie
Re: [P11.144] CD20T Brak mocy oraz świecący check
Byłem u mechanika sprawdzić błędy, przy okazji zakupiłem też interfejs, który łączy się z telefonem i wyświetlił mi błąd P02b2. Jemu wywalił błąd wzniosu iglicy na wtrysku oraz pompy wtryskowej. Z tego, co mi powiedział to ten błąd może wystąpić przez wtrysk sterujący, który może być winowajcą. Teraz jak pomierzyć ten wtrysk i czy jest napisane na nim jakiej firmy on jest?