[ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Cześć wszystkim forumowiczom
Być może część z was pewnie interesuje co się dzieje z byłym samochodem od Piotrka z forum, więc postanowiłem że założę własny temat, gdzie po kroczkach będę opisywał to co dzieje się z samochodem. Na starcie powiem, że Primcia ma się świetnie, jeździ i jest dziennie eksploatowana wywołując przy tym dziennie u mnie mega uśmiech na twarzy.
Właścicielem samochodu jestem od Września tamtego roku.
Jakoś tydzień później doszedłem do wniosku że wymienię olej, tak po prostu profilaktycznie wraz z filtrem, Primerka zalana oczywiście 5W50 firmy Eni, którą polecił mi Piotrek
Jako że zbliżała się zima malutkimi kroczkami, a stalówki przygotowane na zimę trochę zarosły rdzą stwierdziłem, że złapię się ich „odnowienia” domowymi sposobami, a dostęp do kompresora i pistoletu lakierniczego znacznie ułatwił mi pracę.
A tak wyglądały już po malowaniu(jedyne zdjęcie jakie znalazłem w telefonie)
No i przyszedł czas na zimówki, letnie razem z felgami poszły do garażu pod kocyk i się śmigało całą zimę bez zarzutu.
Jakoś w styczniu zaczęły dochodzić mnie dźwięki postukiwania, a więc stwierdziłem że pewnie gumy na wahaczu, ale pojechałem na diagnostyczną i się okazało że moje końcówki drążków kierowniczych były oba w opłakanym stanie, a jakby tego było mało wszystkie tuleje z przodu do wymiany wraz z sworzniami. Być może to przez nasze drogi w Rybniku haha ale mniejsza o to. Pozbierałem trochę części, między innymi poli na cały przód, nowe sworznie i drążki które zmuszony byłem wymienić jeszcze tego samego dnia co byłem na stacji. Niestety jako, że jestem młodziakiem i przygotowuję się do matury to niestety nie mam tyle wolnego czasu ile chciałbym mieć dla autka. Ale już po maju się to zmieni!
W tamtym tygodniu stwierdziłem, że zrobię sobie wolne od nauki i weekend spędzę przy autku, a więc primerka wjechała na kanał i zaczęło się rozbieranie całego zawiasu z przodu. Z racji, że lubię jak coś jest zadbane to stwierdziłem, że wszystkie elementy przed włożeniem poliuretanu przejdą etap piaskowania i pomaluję je na czerwono tak aby ładnie pasowały do czerwonych gum z poli
Na początku wszystko szło super do momentu kiedy stare gumy musiałem wypalać acetylenem z domieszką tlenu bo naprawdę nie chciały się poddać na prasie, ale jakoś sobie poradziłem. Niestety okazało się, że jeden z górnych wahaczy jest łożyskowany(tuleje poli pasują tylko do OEM wahaczy) a drugi ma zbyt małą średnicę i poli nie wejdzie to stwierdziłem, że skoczę szybko do sklepu i kupię dwa wahacze górne bo nie miałem wyjścia, gdyż potrzebowałem autka na poniedziałek. Wszystko poszło w kolor, tuleje poli firmy STRONGFLEX na swoim miejscu i zaczęło się składanie które do najłatwiejszych powiem, że nie należało
Wszystko śmiga ładnie
Planów na autko jest bardzo dużo. A to niektóre z nich:
-porobić blacharkę w samochodzie bo kolorowo to nie jest(zima dała się chyba w znaki). Na pewno mam do wymiany klapę bagażnika jednak nie jest łatwo znaleźć zdrowy egzemplarz z GT niezależnie od koloru
-odmówić lakier na zderzakach przednim i tylnym
-kupić jakieś ładne felgi 17 calowe, z tym mi się nie spieszy akurat
-odnowić fotele z przodu(tapicera już mam i to za dobre pieniądze bo znajomy, czekam tylko na czas po maturach)
-obniżyć jeszcze troszkę auto i albo eibachy 40mm i amortyzator Bilstein B6 Sport albo Gwint od ISC bo coś tam słyszałem, że robią dedykowany do P11
-I na koniec co mi się przypomniało to marzy mi się lotka IMPUL bodajże albo z HP11, teraz nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć z którego to ale chodzi mi o tą większą z zakrzywionym rogami
-Przede wszystkim dbać o autko najlepiej jak potrafię
A tak Primerka prezentuje się na dzień dzisiejszy!
Być może część z was pewnie interesuje co się dzieje z byłym samochodem od Piotrka z forum, więc postanowiłem że założę własny temat, gdzie po kroczkach będę opisywał to co dzieje się z samochodem. Na starcie powiem, że Primcia ma się świetnie, jeździ i jest dziennie eksploatowana wywołując przy tym dziennie u mnie mega uśmiech na twarzy.
Właścicielem samochodu jestem od Września tamtego roku.
Jakoś tydzień później doszedłem do wniosku że wymienię olej, tak po prostu profilaktycznie wraz z filtrem, Primerka zalana oczywiście 5W50 firmy Eni, którą polecił mi Piotrek
Jako że zbliżała się zima malutkimi kroczkami, a stalówki przygotowane na zimę trochę zarosły rdzą stwierdziłem, że złapię się ich „odnowienia” domowymi sposobami, a dostęp do kompresora i pistoletu lakierniczego znacznie ułatwił mi pracę.
A tak wyglądały już po malowaniu(jedyne zdjęcie jakie znalazłem w telefonie)
No i przyszedł czas na zimówki, letnie razem z felgami poszły do garażu pod kocyk i się śmigało całą zimę bez zarzutu.
Jakoś w styczniu zaczęły dochodzić mnie dźwięki postukiwania, a więc stwierdziłem że pewnie gumy na wahaczu, ale pojechałem na diagnostyczną i się okazało że moje końcówki drążków kierowniczych były oba w opłakanym stanie, a jakby tego było mało wszystkie tuleje z przodu do wymiany wraz z sworzniami. Być może to przez nasze drogi w Rybniku haha ale mniejsza o to. Pozbierałem trochę części, między innymi poli na cały przód, nowe sworznie i drążki które zmuszony byłem wymienić jeszcze tego samego dnia co byłem na stacji. Niestety jako, że jestem młodziakiem i przygotowuję się do matury to niestety nie mam tyle wolnego czasu ile chciałbym mieć dla autka. Ale już po maju się to zmieni!
W tamtym tygodniu stwierdziłem, że zrobię sobie wolne od nauki i weekend spędzę przy autku, a więc primerka wjechała na kanał i zaczęło się rozbieranie całego zawiasu z przodu. Z racji, że lubię jak coś jest zadbane to stwierdziłem, że wszystkie elementy przed włożeniem poliuretanu przejdą etap piaskowania i pomaluję je na czerwono tak aby ładnie pasowały do czerwonych gum z poli
Na początku wszystko szło super do momentu kiedy stare gumy musiałem wypalać acetylenem z domieszką tlenu bo naprawdę nie chciały się poddać na prasie, ale jakoś sobie poradziłem. Niestety okazało się, że jeden z górnych wahaczy jest łożyskowany(tuleje poli pasują tylko do OEM wahaczy) a drugi ma zbyt małą średnicę i poli nie wejdzie to stwierdziłem, że skoczę szybko do sklepu i kupię dwa wahacze górne bo nie miałem wyjścia, gdyż potrzebowałem autka na poniedziałek. Wszystko poszło w kolor, tuleje poli firmy STRONGFLEX na swoim miejscu i zaczęło się składanie które do najłatwiejszych powiem, że nie należało
Wszystko śmiga ładnie
Planów na autko jest bardzo dużo. A to niektóre z nich:
-porobić blacharkę w samochodzie bo kolorowo to nie jest(zima dała się chyba w znaki). Na pewno mam do wymiany klapę bagażnika jednak nie jest łatwo znaleźć zdrowy egzemplarz z GT niezależnie od koloru
-odmówić lakier na zderzakach przednim i tylnym
-kupić jakieś ładne felgi 17 calowe, z tym mi się nie spieszy akurat
-odnowić fotele z przodu(tapicera już mam i to za dobre pieniądze bo znajomy, czekam tylko na czas po maturach)
-obniżyć jeszcze troszkę auto i albo eibachy 40mm i amortyzator Bilstein B6 Sport albo Gwint od ISC bo coś tam słyszałem, że robią dedykowany do P11
-I na koniec co mi się przypomniało to marzy mi się lotka IMPUL bodajże albo z HP11, teraz nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć z którego to ale chodzi mi o tą większą z zakrzywionym rogami
-Przede wszystkim dbać o autko najlepiej jak potrafię
A tak Primerka prezentuje się na dzień dzisiejszy!
Ostatnio zmieniony 2020-05-11, 07:16 przez Majzel, łącznie zmieniany 5 razy.
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Zdjęcia nie działaja
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Nie chcesz odsprzedać? stęskniłem się za nią
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Ale lakier jest obłędny
Czerwone auta sa szybsze ...
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Kolor robi robotę
Almera n16 sr20ve
Almera n16 qg15de
Almera n16 yd22ddt
Almera n16 qg15de
Almera n16 yd22ddt
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Wybacz Piotrek, ale nie Za bardzo chyba się już przywiązałem do tego auta no i mam plany co do niego
Zgadzam się i dzękuję
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Hej wam!
W dniu wczorajszym udałem się na spota w Żorach. Spoko atmosferka, organizacja też w porządku no i przede wszystkim pomiar decybelomierzem Z czystej ciekawości wziąłem udział (ale miałem silencer, a nie pomyślałem o tym żeby wziąć imbusy). Jak się okazało Primcia wypluła 104.2 dB z wkładką co mnie szczerze powiedziawszy zaskoczyło bo spodziewałem się, że będzie mniej. A tu foto z zlotu:
A już niedługo myśle, że wjedzie szerszy up bo czeka mnie takie coś jak wymiana prawych drzwi bo mocno kit zaczął pękać i to bardzo niefajnie wygląda. Na szczęście udało mi się kupić zdrowie drzwi z STW za 50zł. Pójdą do piaskowania, a potem malowania już na właściwy kolor. Również szukam klapy z GT’Ka więc gdyby ktoś miał zdrowiutką z spoilerem to byłbym mega zadowolony!
W dniu wczorajszym udałem się na spota w Żorach. Spoko atmosferka, organizacja też w porządku no i przede wszystkim pomiar decybelomierzem Z czystej ciekawości wziąłem udział (ale miałem silencer, a nie pomyślałem o tym żeby wziąć imbusy). Jak się okazało Primcia wypluła 104.2 dB z wkładką co mnie szczerze powiedziawszy zaskoczyło bo spodziewałem się, że będzie mniej. A tu foto z zlotu:
A już niedługo myśle, że wjedzie szerszy up bo czeka mnie takie coś jak wymiana prawych drzwi bo mocno kit zaczął pękać i to bardzo niefajnie wygląda. Na szczęście udało mi się kupić zdrowie drzwi z STW za 50zł. Pójdą do piaskowania, a potem malowania już na właściwy kolor. Również szukam klapy z GT’Ka więc gdyby ktoś miał zdrowiutką z spoilerem to byłbym mega zadowolony!
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Jak tam się sprawuje moja ex?
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Aktualnie stoi i czeka na naprawę blacharską A w wakacje będzie malowana całkowicie na inny kolor. z Racji schodzącego już klaru na klapie bagażnika i innych niedociągnięć. Póki co mogę pochwalić się takim małym rarytasikiem czyli lampami JDM, które zostaną założone za kilka miesięcy po malowaniu, a póki co czekają sobie grzecznie w szafie
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
Co będzie z blachy robione??
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Re: [ Primera]NISSAN PRIMERA P11 GT/STW [CIĄG DALSZY]
lampa mega siada do auta jeszcze jp grill by się przydał