[Sunny] B12 COUPE GTI V6
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Re: [Sunny] B12 COUPE GTI V6
1. Tyle samo co vq35
3. Powinien pasować z tego co się dowiedziałem to bazowo blok jest taki sam jedynie środek i kolektor ssący są inne. Jeśli jednak nie jest tak kolorowo to zrobi się hybrydę z mojego vq.
2 i 4. Mam kolegę w kalafiorni i dogadaliśmy się że podjedzie tam bo ma blisko i obada temat, przy okazji dowiem się co z transportem.
3. Powinien pasować z tego co się dowiedziałem to bazowo blok jest taki sam jedynie środek i kolektor ssący są inne. Jeśli jednak nie jest tak kolorowo to zrobi się hybrydę z mojego vq.
2 i 4. Mam kolegę w kalafiorni i dogadaliśmy się że podjedzie tam bo ma blisko i obada temat, przy okazji dowiem się co z transportem.
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2015-11-01, 15:52
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: [Sunny] B12 COUPE GTI V6
wiele tematów na forum jakoś umarło nie wiem z jakiego powodu
Moja przygoda z Murano i cudowne ozdrowienie CVT
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558
Re: [Sunny] B12 COUPE GTI V6
Portale społecznościowe zabierają ludzi z forum.
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z
DATSUN 260Z
Re: [Sunny] B12 COUPE GTI V6
Spokojne wasze rozczochrane W moim przypadku jest zima i auto stoi w ogrzewanym garażu.
Jak już się coś ruszyło to powiem że z wysyłką silników ze stanów jest niezły problem, mój wysłannik z kalafiorni był u gościa pytać o ten silnik i wszystko cacy tylko shipping do polandii jest nieopłacalny. Były już kombinacje żeby spróbować do niemiec a później kurierem do nas ale nadal podobnie by wyszło.
Więc póki co zostaje to co jest jeśli chodzi o silnik, być może zostanie ten co jest lub jeśli się uda to będzie swap lub hybryda.
Na dzień dzisiejszy plan jest taki że jestem w trakcie zakupu zawieszenia gwintowanego z regulacją, gdy już będzie u mnie montaż i wjadą rozpórki. W dalszym planie są tylne hamulce a mianowicie kombinacja z większymi tarczami.
Także projekt nie umarł
Jak już się coś ruszyło to powiem że z wysyłką silników ze stanów jest niezły problem, mój wysłannik z kalafiorni był u gościa pytać o ten silnik i wszystko cacy tylko shipping do polandii jest nieopłacalny. Były już kombinacje żeby spróbować do niemiec a później kurierem do nas ale nadal podobnie by wyszło.
Więc póki co zostaje to co jest jeśli chodzi o silnik, być może zostanie ten co jest lub jeśli się uda to będzie swap lub hybryda.
Na dzień dzisiejszy plan jest taki że jestem w trakcie zakupu zawieszenia gwintowanego z regulacją, gdy już będzie u mnie montaż i wjadą rozpórki. W dalszym planie są tylne hamulce a mianowicie kombinacja z większymi tarczami.
Także projekt nie umarł