Witajcie
W dniu wczorajszym mojej żonie wysiadło auto podczas powrotu z pracy,
sprawdziłem na szybko czy iskra jest, i się okazało że nie ma, dziś szczytalem kody i wyszło
11 - Czujnik położenia wałka rozradu
34 - czujnik wzniosu igły na pierwszym wtryskiwaczu
pamiętam że kiedyś miałem już coś podobnego chyba z cewką i tam był też jakiś czujnik położenia czegoś i błąd 34 pojawił się również ale co z tym czujnikiem, szukając po forum coś znalazłem, ale nie jestem niczego pewny do końca który to jest czujnik, (czy wystarczy tylko cewka tak jak kiedyś) czy co jest grane,
Pacjent to 2.0 benzynka 115km p11 1997r
[P11/WP11] kody 11 i 34 i unieruchomiony silnik
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P11/WP11] kody 11 i 34 i unieruchomiony silnik
Ostatnio zmieniony 2017-09-28, 09:52 przez Marcinkx1, łącznie zmieniany 1 raz.
Żałuję że straciłem Tico...
Nie żałuję że następcą jest P11
Nie żałuję że następcą jest P11
34 to czujnik spalania stukowego - nie wpływa na nic.
11 to do wymiany aparat zapłonowy
11 to do wymiany aparat zapłonowy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [P11/WP11] kody 11 i 34 i unieruchomiony silnik
W którym miejscu jest ten czujnik spalania stukowego? U mnie wyskoczyło to samo ale reszta raczej w porzadku aparat rozbierałem czyściłem i założyłem nowy moduł aparatu z e baja rok przejździłem i znowu te dwa błędy pokazało . Jeździ się ok ale rozgrzany silnik potrafi zgasnąć
Re: [P11/WP11] kody 11 i 34 i unieruchomiony silnik
Naprawione dla potomnych wiele niedomagań z obrotami czujnikami itp spowodowane są wiekiem naszych aut najczęściej występują przerwy na połączeniach wszelkich wtyczek u mnie winna była wtyczka dająca prąd na cewkę wysokiego napięcia przy drganiach silnika po prostu nie łączyła. Naprawa wypiąć przeczyścić jakimś wd podoginać wsuwki małym płaskim śrubokrętem tak aby ciasno się wsuwały można dać odrobinę smaru miedziowego podpąć wtyczkę z powrotem. Radzę tak zrobić ze wszelkimi wtyczkami w komorze silnika poczynając od lamp wentylatorów czujników wszelkiej maści instalacji zapłonowej a kóncząc na podpięciu intalacji do puszek z przekaźnikami.
Re: [P11/WP11] kody 11 i 34 i unieruchomiony silnik
Problem wrócił wymieniłem przekaźniki te nad nogami kierowcy i jak na razie ok.
Re: [P11/WP11] kody 11 i 34 i unieruchomiony silnik
Problem rozwiązany czujnik w aparacie u mnie rsb-06 lub 07 oba są identyczne to czujnik optyczny czuły na zabrudzenia. Należy sprawdzić czy nie ma oleju w aparacie jak tak to czujnik przemyć zmywaczem do chamulców i wymienić uszczelniacz aparatu u mnie pomogło.