[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Puchacz, you know, that to your engine this pump doesn't fit, you need a little bit different pump
moher3, Aisin has a metal rotor
__________________________________________________________
Puchacz, wiesz dobrze, że do Twojego silnika nie podejdzie, potrzebujesz nieco innej pompy
moher3, AISIN ma metalowe łopatki
moher3, Aisin has a metal rotor
__________________________________________________________
Puchacz, wiesz dobrze, że do Twojego silnika nie podejdzie, potrzebujesz nieco innej pompy
moher3, AISIN ma metalowe łopatki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
ok small up.
Last time i changed the fuel strainer and fuel pump, because i thought that the source of troubles with injection timing is wrong fuel pressure.......
_________________________________________________
Dobra, mały up
Ostatnio zmieniłem filtr paliwa i pompę, ponieważ myślałem, że źródłem problemów z czasami wtrysku jest złe ciśnienie paliwa........
Fast disassembly on the front (perceptive people will notice a changes under the hood on the photo )
____________________________
Szybki demontaż z przodu (Spostrzegawczy zauważą na zdjęciu drobne zmiany pod maską )
and on the rear
______________
i z tyłu
mess on the outside
________________
bałagan na zewnątrz
the pump has been removed
___________________________
pompa wyciągnięta
new on board
___________________
nowa na pokładzie
After mounted i checked the fuel pressure - 3,9 bar with vacuum, without 3,4 bar, but injection timings is still to long - in my opinion...... So i decided for the one more step - the part was ordered - photo will be in the near time, and then we'll see what happens..... My ideas are coming to an end why i've injection timings on the level 2,6-2,7ms.......
_________________________________________________________________
Po montażu sprawdziłem ciśnienie paliwa - 3,9 bara z podciśnienie, bez podciśnienia 3,4 bara, ale czasy wtrysków nadal są za długie - w mojej opinii..... Więc zdecydowałem się na jeszcze jeden krok - część została już zamówiona - fotka będzie wkrótce, i wtedy zobaczymy co się stanie..... Moje pomysły na to, dlaczego czasy wtrysków są na poziomie 2,6-2,7ms kończą się........
Long time i thought about buy this tools - mainly oil filter wrench. But i found occasion and i bought in the good price. Totenkopf thanks for motivation.
Długo się zastanawiałem nad zakupem tych narzędzi - głównie klucza do filtrów. Ale znalazłem okazje i kupiłem w dobrej cenie. Totenkopf, dzięki za motywację.
Last time i changed the fuel strainer and fuel pump, because i thought that the source of troubles with injection timing is wrong fuel pressure.......
_________________________________________________
Dobra, mały up
Ostatnio zmieniłem filtr paliwa i pompę, ponieważ myślałem, że źródłem problemów z czasami wtrysku jest złe ciśnienie paliwa........
Fast disassembly on the front (perceptive people will notice a changes under the hood on the photo )
____________________________
Szybki demontaż z przodu (Spostrzegawczy zauważą na zdjęciu drobne zmiany pod maską )
and on the rear
______________
i z tyłu
mess on the outside
________________
bałagan na zewnątrz
the pump has been removed
___________________________
pompa wyciągnięta
new on board
___________________
nowa na pokładzie
After mounted i checked the fuel pressure - 3,9 bar with vacuum, without 3,4 bar, but injection timings is still to long - in my opinion...... So i decided for the one more step - the part was ordered - photo will be in the near time, and then we'll see what happens..... My ideas are coming to an end why i've injection timings on the level 2,6-2,7ms.......
_________________________________________________________________
Po montażu sprawdziłem ciśnienie paliwa - 3,9 bara z podciśnienie, bez podciśnienia 3,4 bara, ale czasy wtrysków nadal są za długie - w mojej opinii..... Więc zdecydowałem się na jeszcze jeden krok - część została już zamówiona - fotka będzie wkrótce, i wtedy zobaczymy co się stanie..... Moje pomysły na to, dlaczego czasy wtrysków są na poziomie 2,6-2,7ms kończą się........
Long time i thought about buy this tools - mainly oil filter wrench. But i found occasion and i bought in the good price. Totenkopf thanks for motivation.
Długo się zastanawiałem nad zakupem tych narzędzi - głównie klucza do filtrów. Ale znalazłem okazje i kupiłem w dobrej cenie. Totenkopf, dzięki za motywację.
Ostatnio zmieniony 2018-02-21, 19:50 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Subbas, what do you mean by saying "you've refresh the valves cover"?
On the old fuel pump the pressure was a little lower, but the condition of the pump after disassembly showed, that she probably had had enough.
________________
Subbas, co masz na myśli mówiąc - odświeżyłeś pokrywę klawiatury?
Na starej pompie ciśnienie było nieco niższe, jednak po rozebraniu pompy okazało się, że ona miała chyba już dość.
_
On the old fuel pump the pressure was a little lower, but the condition of the pump after disassembly showed, that she probably had had enough.
________________
Subbas, co masz na myśli mówiąc - odświeżyłeś pokrywę klawiatury?
Na starej pompie ciśnienie było nieco niższe, jednak po rozebraniu pompy okazało się, że ona miała chyba już dość.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, Subbas. you found the first difference. Now i'm waiting for the second one
Puchacz, autopsy it's a reason why something doesn't work like it should work. After autopsy you find answer what happened
lgruca, eeee why you think that?
________________________________________________
Puchacz, Subbas, znaleźliście pierwszą różnicę. Teraz czekam na drugą
Puchacz, autopsja to jest przyczyna dlaczego coś nie działa tak, jak powinno. Po autopsji znajdujesz odpowiedź na to, co się stało
lgruca, eeee dlaczego tak uważasz?
_
Puchacz, autopsy it's a reason why something doesn't work like it should work. After autopsy you find answer what happened
lgruca, eeee why you think that?
________________________________________________
Puchacz, Subbas, znaleźliście pierwszą różnicę. Teraz czekam na drugą
Puchacz, autopsja to jest przyczyna dlaczego coś nie działa tak, jak powinno. Po autopsji znajdujesz odpowiedź na to, co się stało
lgruca, eeee dlaczego tak uważasz?
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
lgruca, pompa jest faktycznie inna bo ...... a do niej potrzebne są redukcje bo gwint inny. (U mnie to samo) ale myślę że to Mów i to chodzi bo to już było.
janusz, myślę że chodzi o te 4 baracudy stojące w szeregu za pokrywą bo i filterek jest chyba nowy
M i right bro ?
Ps. Do u require bi lingual Version of other memberships posts?
janusz, myślę że chodzi o te 4 baracudy stojące w szeregu za pokrywą bo i filterek jest chyba nowy
M i right bro ?
Ps. Do u require bi lingual Version of other memberships posts?
Ostatnio zmieniony 2018-02-21, 21:22 przez Puchacz, łącznie zmieniany 1 raz.
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
My brake pump is other, because my oem pump finished the life. Still i don't know why... Reductions was needed, because in P11 you can find also the BM50 pump - she need the different end on the end of the brake lines.
Nope, LPG injectors, i still have the same - BRC, like also the way of mounted their
____________________________________________
Moja pompa hamulcowa jest inna, ponieważ oryginalna zakończyła żywot. nadal nie wiem dlaczego....... Redukcja była potrzebna, ponieważ w P11 można znaleźć pompę BM50 - ona ma inne zakończenie przewodów hamulcowych
Nie, nie wtryski LPG, nadal mam the same - BRC, jak również sposób ich montażu.
_
Nope, LPG injectors, i still have the same - BRC, like also the way of mounted their
Yes, and you know whyPuchacz pisze:Ps. Do u require bi lingual Version of other memberships posts?
____________________________________________
Moja pompa hamulcowa jest inna, ponieważ oryginalna zakończyła żywot. nadal nie wiem dlaczego....... Redukcja była potrzebna, ponieważ w P11 można znaleźć pompę BM50 - ona ma inne zakończenie przewodów hamulcowych
Nie, nie wtryski LPG, nadal mam the same - BRC, jak również sposób ich montażu.
Tak, i wiesz dlaczegoPuchacz pisze:Ps. Do u require bi lingual Version of other memberships posts?
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Today i received a shipment with new OEM part But i don't know when i'll change it..... But it doesn't have matter, it's important that i have it
_________________________________________
Dziś dostałem przesyłkę z nową OEMową częścią. Ale nie wiem kiedy to wymienię...... Ale to nie ma znaczenia, ważne, że mam to
And photo of the rotor from my old fuel pump. The consumption of copper on the commutator is substantial.
________________________________________
I zdjęcie wirnika z mojej starej pompy. Zużycie miedzi na komutatorze jest znaczące....
_
_________________________________________
Dziś dostałem przesyłkę z nową OEMową częścią. Ale nie wiem kiedy to wymienię...... Ale to nie ma znaczenia, ważne, że mam to
And photo of the rotor from my old fuel pump. The consumption of copper on the commutator is substantial.
________________________________________
I zdjęcie wirnika z mojej starej pompy. Zużycie miedzi na komutatorze jest znaczące....
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, How long is that sensor cable?
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, circa 30cm
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
OK, last friday i visited ASO and i ordered few parts (they will be in the next saturday), and i bought 2 parts - filter and seal for the drain plug - why? Because the oil change interval will be soon.
But i still have a trouble, which oil i should buy. I found OEM oil in good price (not in ASO, there, the oil cost more than 80zł per 1L), but i don't know the source of this oil, and i don't know if it's a counterfeit.
I started to like the Fuchs oils, and (what can be strange for many users and people who knows me) i'll use this oil again Fuchs SuperSyn 5W40 has 3rd place on my oil list. This oil has very, very good price/quality ratio. The engine works very good on this oil, and he is quiet.
___________________________________
OK, w ostatni piątek odwiedziłem ASO i zamówiłem kilka nowych części (będą w przyszłą sobotę), i kupiłem 2 części - filtr i uszczelke pod korek spustowy oleju - dlaczego? Bo wymiana oleju się zbliża.
Ale nadal mam problem jaki olej kupić. Znalazłem OEMowy olej w dobrej cenie (nie w ASO, tam olej kosztuje ponad 80zł za 1L), ale nie znam źródła tego oleju, i nie wiem czy to nie jest podróbka.
Zacząłem lubić oleje Fuchsa i (co może być dziwne dla wielu użytkowników i ludzi, którzy mnie znają) chyba użyję tego oleju ponownie Fusch SuperSyn 5W40 ma 3 miejsce na mojej liście olejowej. Ten olej ma bardz, bardzo dobry stosunek cena/jakość. Silnik pracuje na nim bardzo dobrze i cicho.
_
But i still have a trouble, which oil i should buy. I found OEM oil in good price (not in ASO, there, the oil cost more than 80zł per 1L), but i don't know the source of this oil, and i don't know if it's a counterfeit.
I started to like the Fuchs oils, and (what can be strange for many users and people who knows me) i'll use this oil again Fuchs SuperSyn 5W40 has 3rd place on my oil list. This oil has very, very good price/quality ratio. The engine works very good on this oil, and he is quiet.
___________________________________
OK, w ostatni piątek odwiedziłem ASO i zamówiłem kilka nowych części (będą w przyszłą sobotę), i kupiłem 2 części - filtr i uszczelke pod korek spustowy oleju - dlaczego? Bo wymiana oleju się zbliża.
Ale nadal mam problem jaki olej kupić. Znalazłem OEMowy olej w dobrej cenie (nie w ASO, tam olej kosztuje ponad 80zł za 1L), ale nie znam źródła tego oleju, i nie wiem czy to nie jest podróbka.
Zacząłem lubić oleje Fuchsa i (co może być dziwne dla wielu użytkowników i ludzi, którzy mnie znają) chyba użyję tego oleju ponownie Fusch SuperSyn 5W40 ma 3 miejsce na mojej liście olejowej. Ten olej ma bardz, bardzo dobry stosunek cena/jakość. Silnik pracuje na nim bardzo dobrze i cicho.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Sake, no problem, but find original oil - which was made and bottled in Germany. Also take the OEM oil filter ELF make a good oil, but they must be original.
_________________________________
Sake, nie ma problemu, ale znajdź oryginalny olej - taki, który został wyprodukowany i rozlany w Niemczech. Również weź sobie oryginalny filtr oleju ELF robi dobre oleje, ale musza być oryginalne.
_
_________________________________
Sake, nie ma problemu, ale znajdź oryginalny olej - taki, który został wyprodukowany i rozlany w Niemczech. Również weź sobie oryginalny filtr oleju ELF robi dobre oleje, ale musza być oryginalne.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Subbas, filter and seal for the drain plug - 37zł
__________________________________
Subbas, filtr i podkładka pod korek spustowy 37zł
_
__________________________________
Subbas, filtr i podkładka pod korek spustowy 37zł
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I called to ASO and asked about the price of PCV valve - more than 230zł- eeeee no comment.....
The typical parts has good price, but the price of parts to the old model might be shock. The trouble is in that Nissan has no support for youngtimers.
Also the price of parts depends for the month. In march the filter cost the 28zł, but in April the same filter might cost 35zł
Foo, no problem You know, when we talked on the phone, we broke the record of call duration - more than 3 hours. Bziuk, Ad@mus, Howard512, Pmk2, Boro1989, Puchacz you have been defeated
_________________________________________
Dzwoniłem do ASO zapytać się o cenę zaworu PCV - więcej niż 230zł- eeeeee bez komentarza.....
Typowe części mają dobrą cenę, ale ceny częsci do starszych modeli modeli mogą szokować. Problem jest w tym, że Nissan nie wspiera youngtimerów.
Również cena części zależy od miesiąca. W marcu filtr kosztuje 28zł, ale w Kwietniu ten sam filtr może kosztować 35zł.
Foo, no problemo Wiesz, że jak rozmawialiśmy przez telefon, to pobiliśmy rekord czasu rozmowy - więcej niż 3 godziny. Bziuk, Ad@mus, Howard512, Pmk2, Boro1989, Puchacz zostaliście pokonani
_
The typical parts has good price, but the price of parts to the old model might be shock. The trouble is in that Nissan has no support for youngtimers.
Also the price of parts depends for the month. In march the filter cost the 28zł, but in April the same filter might cost 35zł
Foo, no problem You know, when we talked on the phone, we broke the record of call duration - more than 3 hours. Bziuk, Ad@mus, Howard512, Pmk2, Boro1989, Puchacz you have been defeated
_________________________________________
Dzwoniłem do ASO zapytać się o cenę zaworu PCV - więcej niż 230zł- eeeeee bez komentarza.....
Typowe części mają dobrą cenę, ale ceny częsci do starszych modeli modeli mogą szokować. Problem jest w tym, że Nissan nie wspiera youngtimerów.
Również cena części zależy od miesiąca. W marcu filtr kosztuje 28zł, ale w Kwietniu ten sam filtr może kosztować 35zł.
Foo, no problemo Wiesz, że jak rozmawialiśmy przez telefon, to pobiliśmy rekord czasu rozmowy - więcej niż 3 godziny. Bziuk, Ad@mus, Howard512, Pmk2, Boro1989, Puchacz zostaliście pokonani
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A few new parts
Tensioner chain gasket - 13079-2F200
Oil pump oring - 15066-93J00
Tensioner chain gasket - 13079-2F200
Oil pump oring - 15066-93J00
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, are you planning to open up the engine again?
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
I don't know it yet. Maybe yes, maybe no.
But i want to replace tensioner chain gasket, because current gasket has been used many times, and everytime i assembled it for a silicone.....
Also i want to replace o-ring in oil pump, because last time when i mounted the oil pump i used old o-ring.....
But i want to replace tensioner chain gasket, because current gasket has been used many times, and everytime i assembled it for a silicone.....
Also i want to replace o-ring in oil pump, because last time when i mounted the oil pump i used old o-ring.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, whenever there's money or the necessary parts, there's never enough time.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, unfortunately, but it's true.
Subbas, yes, i catched a occasion, i bought it in ASO for 35zł
______________________________________
Totenkopf, niestety, ale to jest prawda.
Subbas, tak, złapałem okazję, kupiłem to w ASO za całe 35zł
_
Subbas, yes, i catched a occasion, i bought it in ASO for 35zł
______________________________________
Totenkopf, niestety, ale to jest prawda.
Subbas, tak, złapałem okazję, kupiłem to w ASO za całe 35zł
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_