Witam bardzo serdecznie. Czy jest ktoś w stanie mi udzielić odpowiedzi na następujące pytania
1. Różnice w skrzyni między wersją USA i Europa czy występują i jak tak to jakie.
(Bo wiem że w Z50 są)
2. Czy mosty tak jak w wersji Z50 nie lubią długich tras z prędkościami stałymi w granicach 160-180km/h?
(W Z50 mi padł przedni most i dostałem wytyczne co by go nie przesilać powyżej 150km/h na dłuższych dystansach.
Z góry dzięki za pomoc.
[ Z51] Pytanie odnośnie skrzyni i mostów.
Moderator: azorek
Witam.
Kolego ciekaw jestem na jakich źródłach opierasz swoje "rewelacje".
To 100% "czarny PR"!
Ad. 1 Różnic w skrzyniach ma żadnych (poza softem sterownika i ręczną zmianą).
Ad. 2 To są z całym szacunkiem, wierutne fatasmagorie.
Dlaczego przekładnia w skrzyni ma padać od jazdy?
Dlaczego most tylny ma padać od jazdy, skoro jest odłączany przy 20km/h?
Nie ma czegoś takiego jak wersja euro w Z51!
Błagam o nie pisanie takich "prawd", bo mniej wnikliwi czytelnicy powielają je potem bezkrytycznie
I co gorsze bez końca!
Jeśli Kolega nie lubi Nissanów wystarczy kupić sobie rewelacyjną i najniezawodniejszą technikę
rodem z Niemiec.
Pozdrawiam wkar
Kolego ciekaw jestem na jakich źródłach opierasz swoje "rewelacje".
To 100% "czarny PR"!
Ad. 1 Różnic w skrzyniach ma żadnych (poza softem sterownika i ręczną zmianą).
Ad. 2 To są z całym szacunkiem, wierutne fatasmagorie.
Dlaczego przekładnia w skrzyni ma padać od jazdy?
Dlaczego most tylny ma padać od jazdy, skoro jest odłączany przy 20km/h?
Nie ma czegoś takiego jak wersja euro w Z51!
Błagam o nie pisanie takich "prawd", bo mniej wnikliwi czytelnicy powielają je potem bezkrytycznie
I co gorsze bez końca!
Jeśli Kolega nie lubi Nissanów wystarczy kupić sobie rewelacyjną i najniezawodniejszą technikę
rodem z Niemiec.
Pozdrawiam wkar
Jestem posiadaczem Murano z50 wersja Europa od ponad 5lat. Póki co auto mnie zawiodło tylko dwa razy. Raz posypał się przedni most zaś za drugim razem do wymiany był rozrząd przy przebiegu 250000 tys. Uwielbiam. Japońskie auta a w szczególności nie nawidzę niemieckich. Proszę mnie o coś takiego nie osądzać. Pytam bo od serwisu usłyszałem że był jakiś tam problem ze skrzyniami USA dlatego na Europę dodali jakaś dodatkowa chłodnice.
[ Dodano: 2017-10-17, 20:52 ]
Głównie chodzi mi o mosty bo ponoć te co są w z50 nie lubią jezdzic długo i szybko tj np 180km/h na dystansie 300km. Chcialb zmienić auto o dlatego dopytuje od odnośnie mostów i skrzyń w wersji Z51.
I ja i żona a także dzieci nie wyobrażamy sobie innego auta niż Z51, chyba że Infiniti 😉
[ Dodano: 2017-10-17, 20:52 ]
Głównie chodzi mi o mosty bo ponoć te co są w z50 nie lubią jezdzic długo i szybko tj np 180km/h na dystansie 300km. Chcialb zmienić auto o dlatego dopytuje od odnośnie mostów i skrzyń w wersji Z51.
I ja i żona a także dzieci nie wyobrażamy sobie innego auta niż Z51, chyba że Infiniti 😉
Witam.
Może Kolega myli awarię skrzyni kątowej (zwanej też niesłusznie reduktorem) z przekładnią
główną w skrzyni.
Awarie te występują, gdy nieprzestrzegane są limity wymiany oleju lub poziom oleju w tej
skrzynce.
Przy dużych przebiegach lubi ona tracić olej i trzeba po prostu dolewać.
Murano nie jest autem projektowanym na Euro.
W USA obowiązują limity, których znakomita większość kierowców przestrzega.
Stąd między innymi wyrażnie gorszy stan aut z Europy.
A tak zwana wersja europejska Murano, to diesel (francuski).
Pozostałe modele posiadają zmiany kosmetyczne itd.
Pozdrawiam wkar.
Może Kolega myli awarię skrzyni kątowej (zwanej też niesłusznie reduktorem) z przekładnią
główną w skrzyni.
Awarie te występują, gdy nieprzestrzegane są limity wymiany oleju lub poziom oleju w tej
skrzynce.
Przy dużych przebiegach lubi ona tracić olej i trzeba po prostu dolewać.
Murano nie jest autem projektowanym na Euro.
W USA obowiązują limity, których znakomita większość kierowców przestrzega.
Stąd między innymi wyrażnie gorszy stan aut z Europy.
A tak zwana wersja europejska Murano, to diesel (francuski).
Pozostałe modele posiadają zmiany kosmetyczne itd.
Pozdrawiam wkar.