[ALMERA] N15 VVL Parzyh
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ad@mus,
Z tego co rozeznałem się w tym temacie to jak auto było na tym SMT6 to miało 180 koni, a stroiciele nawet nie mieli kabla i programu żeby zobaczyć co się tam dzieje, po czym po pomiarze samego AFR sondą szerokopasmową stwierdzili że jest ubogo i że jest hujnia (cały czas nie mając możliwości podłączyć się do tego pudła zwanego SMT6. Po czym wjechała inna elektronika i dopiero chłopcy wzięli się za robotę... To pytam się jak można w taki sposób wyciągać wnioski? Równie dobrze mógł któryś przewód zasniedzieć lub się przerwać lub elektronika mogła odjebać jakiś numer np. przez spadki napięcia lub odłączenie akumulatora. DZiwna nagonka bardzo dziwna
Z tego co rozeznałem się w tym temacie to jak auto było na tym SMT6 to miało 180 koni, a stroiciele nawet nie mieli kabla i programu żeby zobaczyć co się tam dzieje, po czym po pomiarze samego AFR sondą szerokopasmową stwierdzili że jest ubogo i że jest hujnia (cały czas nie mając możliwości podłączyć się do tego pudła zwanego SMT6. Po czym wjechała inna elektronika i dopiero chłopcy wzięli się za robotę... To pytam się jak można w taki sposób wyciągać wnioski? Równie dobrze mógł któryś przewód zasniedzieć lub się przerwać lub elektronika mogła odjebać jakiś numer np. przez spadki napięcia lub odłączenie akumulatora. DZiwna nagonka bardzo dziwna
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
po weekendzie pożyczam od znajomego racelogic'a i zobaczymy tez ile to realnie ma 0-100 bo tego też pewnie nikt u siebie nie sprawdzał albo na stoper w telefonie. wieczorem wrzucę foty i wykresy z hamowni
Filmik z hamowania:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]
[ Dodano: 2017-08-18, 15:00 ]
Więc najpierw hamowanie:
Tutaj wyniki:
COBCIO WARSZAWA
CZAJNIK OPOLE PRZED WAŁKAMI N1 I PO, '98 lecz duszno straszne, pewnie te 200 by wypluła
WROCŁAW PRZED WAŁKAMI I PO Z DZISIAJ, PALIWO 98
więcej: http://imgur.com/a/aY7BT
Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu
197hp
201nm
[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY
http://imgur.com/a/SUo5Z
Filmik z hamowania:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gctVGLtM5jw[/youtube]
[ Dodano: 2017-08-18, 15:00 ]
Więc najpierw hamowanie:
Tutaj wyniki:
COBCIO WARSZAWA
CZAJNIK OPOLE PRZED WAŁKAMI N1 I PO, '98 lecz duszno straszne, pewnie te 200 by wypluła
WROCŁAW PRZED WAŁKAMI I PO Z DZISIAJ, PALIWO 98
więcej: http://imgur.com/a/aY7BT
Nissan Almera N15 swap SR20VE
Wałki N1
Ecumaster EMU
Proceduta startu
197hp
201nm
[ Dodano: 2017-08-18, 15:07 ]
FOTECZKI LANDRYNY
http://imgur.com/a/SUo5Z
Ostatnio zmieniony 2017-08-18, 14:35 przez parzyh, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
GRUUUBO!! te fotki mega opcja !
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
czyli stroiciele nie doszli dlaczego taki cios niewielki jest pomimo nowych wałeczków i Ecumajstra no lipa troszkę...
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
Moim zdaniem nie ma się co czepiać tych cyfr, dobre są, trzeba porównać z zagranicznymi forami i od razu zapał do koni ostygnie, wiem miałem to samo.
Tu jest fajny wątek z wynikami z dyno:
http://www.sr20forum.com/sr20ve-sr16ve/ ... -post.html
Tu jest fajny wątek z wynikami z dyno:
http://www.sr20forum.com/sr20ve-sr16ve/ ... -post.html
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Ponoć da się ukręcić więcej na tym wałku ale bez rewizji silnik nikt nie chce ryzykować w tym i ja. ale póki co wyjebane, auto leci ładnie. środek jakimś mleczkiem, podeślę na dniach fotę a dywaniki są na allegro 49zł komplet chyba te http://allegro.pl/dywaniki-welurowe-nis ... 82208.html
Cloud to kolejny zadowolony posiadacz VE Zeswapował sobie silnik, który legitymował się mocą 235ps (czerwony 100nx od Kacpra).
Niestety po swapie wynik się popsuł, uwaga!! Na Krakowskiej hamowni wypluło niecałe 200ps Obecnie ma nie całe 210ps po kilku zabiegach i szukaniu mocy. Setup mocniejszy niż u Parzycha bo na wałku n1+tłoki 300zx jak dobrze pamiętam.
Czemu wynik gorszy niż nie opisuję już gdzie?? Silnik szmelc, stroiciel szmelc, wynik szmelc...
BTB, z tej gorącej atmosfery wynika, że w Polsce nie ma VE z poprawnymi wynikami Bo jeśli mamy podawać te wyniki jakie znamy to nie wiem, czy możemy ich używać.
Tak więc BTB....szmelc panie
A tak po za konkursem przejrzyjcie link do sr20 forum jaki dal cloud. Jeśli potraficie poprawnie interpretować to wyniknie z niego, że tylko Coobcio potrafi wystroić VE niź ktokolwiek inny na świecie. Pierwszy wykresik z linku i mody:
Mody:
“20V 204 HP Motor
Custome Intake Manifold
N1 TB
N1 cams
Electric Water Pump
JWT ECU
Maxima MAF
MSD Digital 6
MSD Blaster Blue Coil
Ultra Wires
Light Weight Battery
Custom made 4 into 1 header
Full Stainless 3 inch Exhaust With N1 Muffler
Fidanza Flywheel
Greg V Pully
94-96 G20T tranny”
Mocccccccccccc????????????
Silnik dupa, strojenie dupa, mody dupa i wynik dupa...
Pozdrawiam zdrowo myślących, wyłączam się już z dyskusji. Porozmawiajcie sobie, podyskutujcie, zmierzcie sobie siusiaki etc... a na boku ktoś was dyma
Niestety po swapie wynik się popsuł, uwaga!! Na Krakowskiej hamowni wypluło niecałe 200ps Obecnie ma nie całe 210ps po kilku zabiegach i szukaniu mocy. Setup mocniejszy niż u Parzycha bo na wałku n1+tłoki 300zx jak dobrze pamiętam.
Czemu wynik gorszy niż nie opisuję już gdzie?? Silnik szmelc, stroiciel szmelc, wynik szmelc...
BTB, z tej gorącej atmosfery wynika, że w Polsce nie ma VE z poprawnymi wynikami Bo jeśli mamy podawać te wyniki jakie znamy to nie wiem, czy możemy ich używać.
Tak więc BTB....szmelc panie
A tak po za konkursem przejrzyjcie link do sr20 forum jaki dal cloud. Jeśli potraficie poprawnie interpretować to wyniknie z niego, że tylko Coobcio potrafi wystroić VE niź ktokolwiek inny na świecie. Pierwszy wykresik z linku i mody:
Mody:
“20V 204 HP Motor
Custome Intake Manifold
N1 TB
N1 cams
Electric Water Pump
JWT ECU
Maxima MAF
MSD Digital 6
MSD Blaster Blue Coil
Ultra Wires
Light Weight Battery
Custom made 4 into 1 header
Full Stainless 3 inch Exhaust With N1 Muffler
Fidanza Flywheel
Greg V Pully
94-96 G20T tranny”
Mocccccccccccc????????????
Silnik dupa, strojenie dupa, mody dupa i wynik dupa...
Pozdrawiam zdrowo myślących, wyłączam się już z dyskusji. Porozmawiajcie sobie, podyskutujcie, zmierzcie sobie siusiaki etc... a na boku ktoś was dyma
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Z tym że trzeba uczciwie powiedzieć, że u mnie wydech był mocno "zasmarkany" i przyduszony zaraz po swapie, dopiero jak go poprawiono na porządny to hamka pokazała niecałe 180, po innych mniejszych poprawkach 190, dopiero dłuższa zabawa dała 207/212 @ 6750, gdzie max ustawienia były 210+KM, ale jest tak żeby wykres był najkorzystniejszy. Odcinka wyżej, ale akurat opony nie dawały rady powyżej 7000. Tłoki sr16 n1:) 300zx kto inny ma i czekamy na wynik;)Ad@mus pisze: Na Krakowskiej hamowni wypluło niecałe 200ps Obecnie ma nie całe 210ps po kilku zabiegach i szukaniu mocy. Setup mocniejszy niż u Parzycha bo na wałku n1+tłoki 300zx jak dobrze pamiętam.
no na silnik dużo nerwów poszło, to szmlec, ciągle coś zmieniane:) ale tak po prawdzie to chyba lepiej odkladac na jakiegos 200sx niz ładowac VE i szukac 230 koniAd@mus pisze:
Czemu wynik gorszy niż nie opisuję już gdzie?? Silnik szmelc, stroiciel szmelc, wynik szmelc...
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Sam pamiętam jak u Dreamsa w VE robiłem wydech, dolot, strojenie, porting kolektora i polerka i wyszło 192KM (łódzkie konie). I jakie były wnioski? "Ale lipa" Nie mam pojęcia czemu ludzie wolą cyfry na wykresie zamiast tego jak auto naprawdę jeździ, ja rozumiem ze częściej się człowiek spotyka ze znajomymi i ma okazję powiedzieć ze jego auto ma 230 KM aniżeli pojechać nim na tor i rzeczywiście te konie sprawdzić czy jeżdżą czy nie. Moim zdaniem to ludzka próżność i to że ludzie są wzrokowcami jest to wykorzystywane dla zysku. Tez jestem próżny i jestem wzrokowcem i lubie się chwalić tym co zrobiłem i sprawia mi to wielka radość ale to co robie robie zgodnie z własnym sumieniem i sorry ze takie niskie wyniki sa ale przynajmniej realne (Micra GA16 151KM) obstawiam ze skoro ludzie są tu na forum to właśnie z tego samego powodu bo lubią się chwalić i nie ma w tym nic złego. Jeśli ktoś lubi chwalić się samymi cyferkami to ok, ale niech nie oczekuje ze wszyscy będą się tymi cyferkami jarac oczywiście nie kieruje tego do właściciela tej almery (która zresztą bardzo mi się podoba i bardziej niż cyferkami bym się nią po prostu przejechał na torze) tylko tak mnie naszło po przeczytaniu kilku postów z tego tematu
AmenAd@mus pisze: ... a na boku ktoś was dyma
Co do interpretacji wyników, to czy zauważyłeś, że większość wykresów hamburgerów jest w WHP? Nasze PL zdecydowanie to wyniki na zamachu. Czyli ktoś może sobie mierzyć siusiaka z kręgosłupem A co do dymania, to jak kto tam lubi - póki co wolny kraj I jak ktoś lubi mieć dupsko nagwintowane, to nie ma co zabraniać.Ad@mus pisze:
A tak po za konkursem przejrzyjcie link do sr20 forum jaki dal cloud. Jeśli potraficie poprawnie interpretować to wyniknie z niego, że tylko Coobcio potrafi wystroić VE niź ktokolwiek inny na świecie. Pierwszy wykresik z linku i mody:
Mody:
“20V 204 HP Motor
Custome Intake Manifold
N1 TB
N1 cams
Electric Water Pump
JWT ECU
Maxima MAF
MSD Digital 6
MSD Blaster Blue Coil
Ultra Wires
Light Weight Battery
Custom made 4 into 1 header
Full Stainless 3 inch Exhaust With N1 Muffler
Fidanza Flywheel
Greg V Pully
94-96 G20T tranny”
Mocccccccccccc????????????
Obrazek
Silnik dupa, strojenie dupa, mody dupa i wynik dupa...
Pozdrawiam zdrowo myślących, wyłączam się już z dyskusji. Porozmawiajcie sobie, podyskutujcie, zmierzcie sobie siusiaki etc... a na boku ktoś was dyma
Obrazek
Mnie dziwi tylko jedno, czemu nikt wcześniej tego nie kwestionował... Czy wszyscy są tak samo zakłamani?
Druga kwestia, czy wszyscy mieli tak samo ustawione wałki żeby porównywać to wprost?
Może się komuś zrobi przykro co tu napiszę, ale większość z was po prostu kopiuje pewne rozwiązania tu i ówdzie publikowane z różnym skutkiem i wykonaniem. Niestety mało wnosząc od siebie. A później jakieś są dziwne pretensje. Rozumiem, że ta społeczność ma w jakimś zakresie służyć pomocą sobie nawzajem. Ale również jestem w stanie zrozumieć, że jak ktoś się tym zawodowo zajmuje to nie publikuje wszystkiego - nie pokazuje całej dupy i nie serwuje jej na talerzu.
Co innego jak ktoś sprzedaje określony spec z deklarowanymi parametrami a później jest rozczarowanie przy weryfikacji - ale wtedy to należy się udać z pretensjami do sprzedającego.
+1onyxx pisze:Co do interpretacji wyników, to czy zauważyłeś, że większość wykresów hamburgerów jest w WHP?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx