Sam się dziwie że jeszcze tu nie opisałem swej biedronki.
Na początek zdjęcie, potem będę opisywał stopniowo w miarę wolnego czasu
MODEL: Micra K11 1,3 SuperS Comfort Class exclusiv by Schneider
ROCZNIK: 1995
SILNIK: CG13DE
MOC: ok. 90KM
SKRZYNIA: manualna
UKŁAD DOLOTOWY: stożek na rurze o średnicy 70mm
UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor 4-2-1 z całym 2” układem wydechowym ze stali nierdzewnej
- usunięte oba katalizatory
- zmiana tłumika środkowego na przelotowy i końcowego na większy komorowy, wszystko tak by zachować na całej długości wydechu średnicę 2”
- nawinięty jest dwukrotnie bandaż termiczny bazaltowy/tytanowy na kolektor wydechowy i dwururkę aż do plecionki (redukujący straty ciepła, spaliny są cieplejsze i szybciej opuszczają wydech, a tym samy zmniejszają się straty mocy)
UKŁAD NAPĘDOWY: sprzęgło EXCEDY o zwiększonej średnicy
ELEKTRONIKA: seria + LPGTech 224
ZAWIESZENIE: seria
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód tarcze
- tył nowe tarcze Bremo, regenerowane zaciski, klocki Ferodo Premier
KOŁA:
- zima 14” lekkie alufelgi ENKEI + opony Bridgestone Blizzak LM-20 165/60R14
- zima 13” felgi stalowe
- lato 15” lekkie kute alufelgi ATS CUP Limited Line + opony Nankang Ultra Sport NSII 185/45R15
- zima 13” felgi aluminiowe
ŚRODEK:
- seria Super S, klimatyzacja, wspomaganie, elektryczne szyby, uchylne tylne szyby, dzielone tylne siedzenia
STYLISTYKA:
- seria Super S, malowana blenda w kolor nadwozia, przyciemnione szyby
BODY-KIT:
- tylny spojler, zderzaki przód/tył SuperS
CAR-AUDIO: 4 głośniki
PLANY:
- zaciski i tarcze od Sunny/Almery GTI
- obniżenie i usztywnienie zawieszenia
- zimny dolot
- większa przepustnica
- Ecumaster
- nakładki progowe z folii
- radio z MP3 Clarion
- polerka przedniej szyby
No to pech brak miejsca na zdjęcia, może admin coś z tym zrobi
Jest ... najpierw biedronka na stalowych felach z kołpakami, i już z oklejonymi foliami przyciemniającymi na szybach
![Obrazek](http://i.imgur.com/BAAqYl3.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/swLoHzh.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/GlnJbs0.jpg)
i na alufelgach, jeszcze szyby bez folii
![Obrazek](http://i.imgur.com/LKcIIFe.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/jRiErM3.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/cPsKkNA.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/5mMYJVZ.jpg)
środek
![Obrazek](http://i.imgur.com/ztWJqt5.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/syqJoSV.jpg)
oraz sekret taniego latania z valtekiem czerwonym (jeszcze przed modyfikacją)
![Obrazek](http://i.imgur.com/2Py8aoY.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/1vIHjvn.jpg)
a tu fructy które wleciały w miejsce valteków
![Obrazek](http://i.imgur.com/81YoIU8.jpg)
redukcja masy przez wstawienie lekkiego akumulatora Yuasa z dorabianymi biegunami z miedzi
![Obrazek](http://i.imgur.com/TVi8jUc.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ioPGwWB.jpg)
pomalowanie blendy w kolor nadwozia
![Obrazek](http://i.imgur.com/Sb14eXw.jpg)
nowe zwiększone sprzęgło Excedy pod GA16DE i odchudzenie koła zamachowego z 9 kg na 4,9 kg
![Obrazek](http://i.imgur.com/tAiRHSz.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/OjU6vuF.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/1rnrenw.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/VZQKsTf.jpg)
nowe tarcze hamulcowe tylne Brembo i praktycznie niedostępne klocki Ferodo PREMIER, oraz renowacja zacisków hamulcowych (piaskowanie, wymiana części, smarowanie, malowanie). To samo do zrobienia na przednich hamulcach - zakupione zaciski od Sunny/Almery GTI czekają
![Obrazek](http://i.imgur.com/OupAXEV.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/n9nDBNG.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/yYNSZ1K.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/9g3SDok.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/mKHMrn5.jpg)
Auto przeszło konserwację podwozia i nadkoli
Ponieważ MacGayver wyprzedził mnie o 1 godzinę w zakupie silnika od Almery N15 X1R (zrobił naprawdę super furę, ale Micrę ja kupiłem pierwszy
![:hah:](./images/smilies/rotfl.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/aRncKUB.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/cUsugic.jpg)
Wykonano serwis sprężarki klimatyzacji, zmianę koła pasowego z łożyskami
Zmodyfikowano płytę wsporczą (konieczność obniżenia punktów mocowania) pod kompresor klimatyzacji. Dzięki temu kompresor został zamocowany kilka centymetrów niżej tak by zmieścił się większy kolektor wydechowy 4-2-1. Wspornik został rozcięty, w środek wspawano odcinek płyty ode lżonej przez wycięcię otworów. To prawdopodobnie jedyna taka Micra K11 z kolektorem 4-2-1 i klimą jednocześnie.
![Obrazek](http://i.imgur.com/8953iz1.jpg)
Kolektor wydechowy 4-2-1 z całym 2” układem wydechowym ze stali nierdzewnej, usunięcie katalizatorów, zmiana tłumika środkowego na przelotowy i końcowego na większy komorowy. Założony jest podwójnie bandaż izolacyjny bazaltowy/tytanowy na kolektor wydechowy i dwururkę.
![Obrazek](http://i.imgur.com/V1hRJZj.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/QQtvLyB.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/ZTmT03w.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/09Pjkfq.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/hcAdIwY.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/qZ7aaR9.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/cjtfXgW.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/zptFdZS.jpg)
Wstawiono nowy skraplacz klimatyzacji, dorobiono nowy napinacz alternatora, założono dłuższy niż oryginalny pasek wielorowkowy Gates.
Wymieniono wycieraczki szyb, dywaniki
Założono lekkie alufelgi ENKEI 14x6JJ 45 z zimowymi oponami Bridgestone Blizzak LM-20 165/60R14
![Obrazek](http://i.imgur.com/gYY86DJ.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/3ePeFdY.jpg)