W sumie nie bardzo będzie co robić w rozsądnych pieniążkach zostanie zmiana wydechu a tego z racji charakteru autka nie chce raczej robić, ale nie mówie nie może zmienie sam środek i zostawię serie końcowy żeby było jak najciszej, zobaczymy. No i kminy z turbo, w sumie miał bym od kogo kupić zestaw p&p K04 z dp i tipem ale raczej sie nie zdecyduje... jak już to pójdę w hybryde na bazie mojej obecnej sprężarki ale to na tą chwile nawet nie plany tylko takie rozmyślanie ewentualnie co dalejjanusz pisze:Ha, ha, ha, ha już to widzę, pięć razy a szósty malutkiKTR pisze:i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
No na tym setupie myślę, że może nawet ciutke lepiej... Nie nastawiam sie jakos zbytnio na wyniki z hamowni... Widziałem wykresy na seryjnym ic i wtryskach powyżej 210km a widziałem tez wykres na rzekomo seryjnej k03s w secie jak mam ja tylko na wydechu 2,5" który miał 254km temat rzeka... Plus według mnie to ,że w moim przypadku zaczynam od serii i wiem jaki mod co daje. Dlatego dziwią mnie niekiedy mega wyniki z hamowni na seryjnych gratach bo np seria ic nie wyrabia w ogóle w seryjnym autku i jest poprostu za male. W moim przypadku mam zrobione wszystko na mam nadzieje bezawaryjny nie puchnacy setup
Autko dzilenie tłucze kilometry, programu na razie brak
z nowosci Dzisiaj wrzuciliśmy TIP, odcucia jak najbardziej na plus :hmm:
No i jeszcze niedawno na pokład wpadł kubeł RECARO
Plan na wiosnę dłubnąć coś tam zawias, porządne pranie no i program hehe
Autko dzilenie tłucze kilometry, programu na razie brak
z nowosci Dzisiaj wrzuciliśmy TIP, odcucia jak najbardziej na plus :hmm:
No i jeszcze niedawno na pokład wpadł kubeł RECARO
Plan na wiosnę dłubnąć coś tam zawias, porządne pranie no i program hehe
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
jaka Buda Panie, cupra?? ja mam karty odsłonięte a Ty lepiej pochwal sie nową furą, a nie jakieś foszki, że projekt tylko dla siebie ja mam "projekt" też dla siebie a znaczy dla rodziny a klepię sobie posty, żeby była jakaś pamiątka czyżbyś jakoś miał plany zawitać w lubelskie rejony?? jeśli tak przyjmuje wyzwanie ale coś czuje, że nie ta waga Pisz co tam lepiej masz, jak nie chcesz klepać tematu to możesz pośmiecić u mnie, nie obrażę się
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Bo te 1.8t idzie jak zle. Kiedyś ganialem sie z polo z tym silnikiem i niestety mialem co robic micrusem by za nim nadążyć.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
takiego kanciakowego tyłkowoza w kombi z potencjałem ym bardzo chętnie przytulił Te Vagowskie 1.8 już takimi legendami obrosło, że śmiem twierdzić iż faktycznie to fajne motory są
Osobiście jechałem raz S3 z tym silnikiem zriobioną na jakieś +/- 320 koni i naprawdę zabijało.
Osobiście jechałem raz S3 z tym silnikiem zriobioną na jakieś +/- 320 koni i naprawdę zabijało.
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
rz napisz co tam masz dokładnie porobine czeciowo wydech tz DP?? program jakiś "komercyjny"??
Bziuk to już jakaś kmina musiała być z turbo bo seria takiej mocy nie obrobi. Swoją drogą jak bym miał więcej sarki to z chęcią poszedł bym w Octavie 4x4 doposażyć ja do opcji jaką mam teraz z jakąś K04 na pokładzie i rodzinnowóz jak sie patrzy
Bziuk to już jakaś kmina musiała być z turbo bo seria takiej mocy nie obrobi. Swoją drogą jak bym miał więcej sarki to z chęcią poszedł bym w Octavie 4x4 doposażyć ja do opcji jaką mam teraz z jakąś K04 na pokładzie i rodzinnowóz jak sie patrzy
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
DP (kat out), koncowy tlumik supersprint + program pod auto dosyc agresywny + regenerka turbo. TIP dojdzie z czasem.
Patrzac jak to lata i jakie odczucia maja inni, ktorzy kilkoma 1.8T latali to troche mocy ma.
C30 na 280KM miala problem.
Czasem przy dluzszej chloscie potrafi puchnac. to juz nie jest wolnossak, ze moglem upalac ile chcialem i tylko uwazalem na heble. tutaj trzeba z glowa.
Patrzac jak to lata i jakie odczucia maja inni, ktorzy kilkoma 1.8T latali to troche mocy ma.
C30 na 280KM miala problem.
Czasem przy dluzszej chloscie potrafi puchnac. to juz nie jest wolnossak, ze moglem upalac ile chcialem i tylko uwazalem na heble. tutaj trzeba z glowa.
Tutaj wszystko jest seria poza lekko odetkanym wydechem.
Temperatura robi swoje niestety.
Tutaj fmic jest dosyć duzy i te moce wytrzymuje. Bez przesady, tutaj nie ma jakiejś masakry. Nie mowie tez, ze puchnie talk, ze jest dramat. Po prostu po dłuższym upalaniu cos tam czuć. Powoli do przodu. Na hamownie tez przyjdzie pora.
Temperatura robi swoje niestety.
Tutaj fmic jest dosyć duzy i te moce wytrzymuje. Bez przesady, tutaj nie ma jakiejś masakry. Nie mowie tez, ze puchnie talk, ze jest dramat. Po prostu po dłuższym upalaniu cos tam czuć. Powoli do przodu. Na hamownie tez przyjdzie pora.
Zastanawiałem sie właśnie nad jednostronnym FMIC do siebie bo łatwiej było by mi go zamontować ale internety mówią, że podobno dwustronny jest wydajniejszy...
Przyszła wiosna a z racji, że miałem wywaloną tylną tuleje w wahaczu postanowiłem troche odświeżyć zawias
wpadły nowe pełne tulejki w wachacz końcówki drążków, sworznie i łożyska mcphersona. Do tego zbieżność i letnie laczki. Ogólnie już prawie zrobiłem program... zrobię porządne pranie woskowanie i można oficjalnie zaczynać sezon i dalej tłuc kilometry
Plus taki, że nie tylko mi sie podoba Skoda
Pozdro!
Przyszła wiosna a z racji, że miałem wywaloną tylną tuleje w wahaczu postanowiłem troche odświeżyć zawias
wpadły nowe pełne tulejki w wachacz końcówki drążków, sworznie i łożyska mcphersona. Do tego zbieżność i letnie laczki. Ogólnie już prawie zrobiłem program... zrobię porządne pranie woskowanie i można oficjalnie zaczynać sezon i dalej tłuc kilometry
Plus taki, że nie tylko mi sie podoba Skoda
Pozdro!
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Pewnie dzieci cieszą sie z wielu rzeczy ale taka radochę jak złapał jak go wsadziłem za stery to nie miał dawno, i to tatusia cieszy najbardziej a czy to nissan czy inny kogut to druga sprawa, fajnie jak by złapał zajawe od początku a ja tylko mogę jakoś tam nakierować Co do samego samochodu.... miałem parę sztuk w swoim życiu i na ten moment nie zamienił bym skody na żaden z nich Nie ma takiego klimatu jak eGT a do OLA to już jej bardzo daleko Ale jest praktyczny w miarę pojemny, tani w utrzymaniu i nie najwolniejszy a, że to gulf w innym ubraniu to mnie nie boli
pozdro
[ Dodano: 2017-11-18, 12:31 ]
Cóż mogę napisać... Padło turbo... wjechało drugie...
wystroiłem auto a oto efekt
rozpiszę sie bardziej w wolnej chwili
pozdro!!
pozdro
[ Dodano: 2017-11-18, 12:31 ]
Cóż mogę napisać... Padło turbo... wjechało drugie...
wystroiłem auto a oto efekt
rozpiszę sie bardziej w wolnej chwili
pozdro!!
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
No i git , u mnie historia była podobna z podniesieniem mocy w Kurze
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Re: SKODA OCTAVIA 1.8T VRS +
Ja wiem... co można dalej powiedzieć o furze... Autko pomimo nowej turbiny i strojenia nie chciało jeździć... znaczy raz jechało jak złe i na 250KM przystało raz nie... po naprawde różnych ewolucjach z super hybryda wyrwaliśmy to ścierwo z mojego auta... wpadła druga wieksza hybryda, na której odrazu auto inaczej sie zachowywało i jeździło jak seryjne... autko wstepnie wystrojone i jeździ
od Lewej hybryda na kole cnc, seria z octavii rs, K04 z S3:)
Wpadły też docelowe koła z nowymi oponkami
Wpadł nowy dp3'' i niedługo wjedzie nowy środkowy 2,5''. Koncowy zostaje seria..
W planie na przyszłość nowe hamulce przód tył, pranko woskowanko i dużo wycieczek z Familią
od Lewej hybryda na kole cnc, seria z octavii rs, K04 z S3:)
Wpadły też docelowe koła z nowymi oponkami
Wpadł nowy dp3'' i niedługo wjedzie nowy środkowy 2,5''. Koncowy zostaje seria..
W planie na przyszłość nowe hamulce przód tył, pranko woskowanko i dużo wycieczek z Familią
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Re: SKODA OCTAVIA 1.8T VRS +
Cześć
Temat odświeżam bo trafiłem przypadkowo z galerii googla
Jako były posiadacz p11 2.0 SRDE, a obecnie posiadacz kury 1.8t rs kombi po modach nie mogłem nie napisać
Dla zainteresowanych 1.8t ---> najważniejsza rzecz to szczelność dolotu , absolutna. Bez tego wychodzą same problemy, choinki i ciągle na kablu z nowymi błędami z komputera- pod tym względem wolnossaki rządzą.
Przez dziury w dolocie, i debila tunera wymieniłem: wszystkie zaworki ciśniena, dv, przepustnice, przepływomierz, cewki świece, czujnik ciśnienia doładowania.
Później było już tylko lepiej bo pojechałem do profesjonalisty ,ale wyszło że w nie młodym już aucie, przy podnoszeniu mocy nie dają rady wtryski i turbo kuleje pow. 5.5tys
Więc generalnie po wymianie wtrysków na te od wersji BAM (225km) i turbo na nowe seryjne k03s + FMIC mam kure wystrojoną na 224 konie i 310nm
Czego nie mam ? Masy forsy w portfelu
Kupiłem też coraz rzadsze felgi spider 17' od rs-ki i pomalowałem na czarno + michaliny 225\45\17 i wreszcie nie mieli na 2-ce (przy kołach na wprost przynajmniej) i faktycznie do wyższej mocy widziałbym tylko 4x4.
Czy polecam ? Przy tych inwestycjach jestem skazany na kure przez 2-3 lata, natomiast w porównaniu do starej poczciwej primery...hmm
Pomimo niskiego zawiasu siedzi się i tak wyżej niż w p11, w zakrętach czuje się mniej stabilnie niż w p11 (na gumach 195), i ergonomia pozycji za kółkiem jest znacznie gorsza niż w primerze z pół kubełkowymi seryjnymi fotelami.
Na plus wiadomo moc, bo wciska w fotel że aż miło, jakieś tiry wyprzedzić to jest przyjemność, natomiast przy turbo jest inna specyfika mocy = turbo lag , czyli deptasz, ładuje i dopiero pruje, co trzeba uwzględniać szczególnie w zakrętach, czy przy wyprzedzaniu. Dodam ,że w przy seryjnym ic( które puchnie już przy 25st ) turbo lag jest mnieejszy ,bo jest krótsza droga powietrza do turbo.
Czy jeżdzę szybciej kurą niż primerą ? Co odrobię na prostych to stracę na łukach A tak serio to kury mi jakoś szkoda na dziurach i strach na muldach (niski zwis przedni) a nissanem się po prostu leciało
Temat odświeżam bo trafiłem przypadkowo z galerii googla
Jako były posiadacz p11 2.0 SRDE, a obecnie posiadacz kury 1.8t rs kombi po modach nie mogłem nie napisać
Dla zainteresowanych 1.8t ---> najważniejsza rzecz to szczelność dolotu , absolutna. Bez tego wychodzą same problemy, choinki i ciągle na kablu z nowymi błędami z komputera- pod tym względem wolnossaki rządzą.
Przez dziury w dolocie, i debila tunera wymieniłem: wszystkie zaworki ciśniena, dv, przepustnice, przepływomierz, cewki świece, czujnik ciśnienia doładowania.
Później było już tylko lepiej bo pojechałem do profesjonalisty ,ale wyszło że w nie młodym już aucie, przy podnoszeniu mocy nie dają rady wtryski i turbo kuleje pow. 5.5tys
Więc generalnie po wymianie wtrysków na te od wersji BAM (225km) i turbo na nowe seryjne k03s + FMIC mam kure wystrojoną na 224 konie i 310nm
Czego nie mam ? Masy forsy w portfelu
Kupiłem też coraz rzadsze felgi spider 17' od rs-ki i pomalowałem na czarno + michaliny 225\45\17 i wreszcie nie mieli na 2-ce (przy kołach na wprost przynajmniej) i faktycznie do wyższej mocy widziałbym tylko 4x4.
Czy polecam ? Przy tych inwestycjach jestem skazany na kure przez 2-3 lata, natomiast w porównaniu do starej poczciwej primery...hmm
Pomimo niskiego zawiasu siedzi się i tak wyżej niż w p11, w zakrętach czuje się mniej stabilnie niż w p11 (na gumach 195), i ergonomia pozycji za kółkiem jest znacznie gorsza niż w primerze z pół kubełkowymi seryjnymi fotelami.
Na plus wiadomo moc, bo wciska w fotel że aż miło, jakieś tiry wyprzedzić to jest przyjemność, natomiast przy turbo jest inna specyfika mocy = turbo lag , czyli deptasz, ładuje i dopiero pruje, co trzeba uwzględniać szczególnie w zakrętach, czy przy wyprzedzaniu. Dodam ,że w przy seryjnym ic( które puchnie już przy 25st ) turbo lag jest mnieejszy ,bo jest krótsza droga powietrza do turbo.
Czy jeżdzę szybciej kurą niż primerą ? Co odrobię na prostych to stracę na łukach A tak serio to kury mi jakoś szkoda na dziurach i strach na muldach (niski zwis przedni) a nissanem się po prostu leciało
Re: SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+