Witam
Czy możliwe jest założenie i użytkowanie zegarów z wersji przedliftowej prawdopodobnie na osprzęcie Boscha do auta na gratach Zexela? Udało się upolować licznik z pełnym komputerem,wisiał w dziale giełda długi okres czasu.Po wpięciu wtyczki jest ciemno,na oko widać że pinout jest inny i ścieżki z pinami się mijają. Almera jest na Zexelu i jakiś tam komputerek też występował. Przerabiał już ktoś temat? Czy pozostaje mi analiza schematów Almery i Primery żeby to złożyć w całość, wyśledzić co wychodzi z ECU Zexel w Almerze i wpuścić to w zegary Primery na Boschu.Bo jak żyję to serwisówki do Primery na Zexelu nie widziałem,a na temat innych wytworów Nissana z CD20T/Cd20E internet milczy
Licznik z ECU Bosch do ECU Zexel - P11 2.0TD
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Nie jestem do końca pewien, czy diesle z początku produkcji, właśnie na zexelu, miały komputer. Wychodziły w wersji SE, a one były troszkę później.
Też z kopaniem w almerowskim manualu byłbym ostrożny, bo to juz inne auta. Poszperaj na zagranicznych forach, może gdzieś znajdziesz manuał do zexela. Ew. odezwij się do Janusza, może o coś ma.
Też z kopaniem w almerowskim manualu byłbym ostrożny, bo to juz inne auta. Poszperaj na zagranicznych forach, może gdzieś znajdziesz manuał do zexela. Ew. odezwij się do Janusza, może o coś ma.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik