Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Zielony Szerszeń czyli coraz bliżej GtiRa

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-03-24, 21:33

Cóż mogę powiedzieć : Nowy Wymiar Wyprzedzania :-) Dodatkowo olej od Bombla + 15KM i 20Nm hehe.

Ogarnę walbro, wymienimy termostat i sie filmik skręci jak to jedzie. Szkoda że sprzęgło na trójce zaczyna puszczać :-(. Na Exedy czas zacząć zbierać fundusze.

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-03-25, 08:12

super że już mocarna jednostka na pokładzie jest
--mam nadzieję mieć taką samą w primie
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-03-25, 09:50

nowy wymiar jazdy, kierownik przezadowolony, oto chodzi :-D wizualnie bardzo ladnie zrobione autko, no i suszara pod macha :) wszystko ze smakiem, dopicuj ta drobnice i czekamy na wynik

wiadomo apetyt rosnie w miare jedzenia, moze lepiej bedzie zainwestowac w cos lepszego niz Exedy :->

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-26, 00:58

Jutro będę mieć dwa kolejne elementy układanki: aluminiową przednią poduszkę skróconą o 7mm względem serii oraz pompę wallbro 255 HP :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-26, 12:47

Kiedy komplet i rolki ? :->
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-03-26, 18:10

No dzisiaj nie dałem rady do coobcio performance garage podbić - myślę że w poniedziałem dokończymy temat :-)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-26, 23:10

Z performancu czeka na ciebie przednia poduszka, skrócona o 7mm zarówno po całości jak i główny otwór tym samym silnik będzie sztywniej i pewniej siedział w budzie i nie będzie takiego dyskomfortu jak na poliuretanie :P

Oto i ona:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-03-27, 13:56

nie no ,poducha mistrz !!! Już nie mogę się doczekać kiedy to założymy oraz nowe sprzegło bo coś fura przesadziła z niutonami

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-03-27, 16:15

No chyba teraz ma prawo :-P Ja swoje spaliłem w miesiąc :hah:
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-03-28, 18:29

No, pod maską trochę dzisiaj poogarniałem, trzeba jakoś czas zabić w oczekiwaniu na pompę i inne gadżety. Wsadziłem też filtr K&N - trochę mniej hałasuje.


Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-03-28, 18:38

nie no pięknie się to komponuje no i wreszcie pozbyłeś się tych porozrzucanych przewodów od LPG :D
Na poniedziałek wszystko będę dla Ciebie już mieć, nic tylko wsadzać i stroić... Ew. jak z czasem będzie mało to się dorzuci N75 by z guzika podnieść boost...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
scribler
stały bywalec
Posty: 90
Rejestracja: 2010-01-31, 21:24
Lokalizacja: Warszawa - Włochy

Post autor: scribler » 2010-03-29, 17:18

No samochód znany jeszcze za moich czasów jak miałem sunny ;) zielony szerszeń widziany nie raz pod studiem Tori na zwoleńskiej :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
bodek
fanatyk nissana
Posty: 894
Rejestracja: 2009-12-06, 10:33
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: bodek » 2010-03-29, 19:20

Fura mistrz!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-29, 20:47

Ładnie, pięknie, nie ma co.

Tez muszę pokrywę czymś trwalszym pomalować bo w sumie dobry cynk w spray'u jednak się nie nadaje.

Czy takie coś było by:
http://allegro.pl/item968898706_auto_la ... 400ml.html

Bo pędzlem się chyba nie bawiłeś :> ;-)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2010-03-29, 21:03

Lakiery w sprayu są gówno warte
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

ROKI
aktywny forumowicz
Posty: 147
Rejestracja: 2010-01-31, 11:19
Lokalizacja: W-WA BRD

Post autor: ROKI » 2010-03-29, 21:12

eeeehhhh widze ze teraz to auto niedopoznania bedzie pod wzgledem osiagow - gratki za wytrwalosc w projekcie

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2010-03-30, 19:43

bonzo pisze:Lakiery w sprayu są gówno warte
Sprężarki nie mam, a pędzlem tak dokładnie raczej się nie pomaluje...

Poczekamy, aż kolega Szopen się pochwali czym to psikał, w końcu pracuje w drukarni, chyba jeszcze ;)

pozdro

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-03-30, 21:36

Jeżeli poświęci sie odpowiednio duzo czasu na przygotowanie powierzchni to uwierzcie mi , przy odrobinie wprawy sprayem można zdziałać cuda. Pewnie że lakiernik zrobi to lepiej ale też odpowiednio sobie zaśpiewa za taką robotę. Primer , lakier bazowy i na to acryl bezbarwny. Wszystko dostępne w zwykłym sklepie chemicznym. :-)

Customowa poduszka by Coobcio dzisiaj znalazła się na miejscu. Ciasno było ale kilkoma wprawnymi cięciami szlifierką poprosiłem ją o niedotykanie turbiny.:-)

Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-02, 11:07

No i pięknie, silnik jest już zamocowany tak jak być powinien, komfort resorowania silnika pozostał na seryjnym poziomie czy jednak troszkę wstrząsy są na bude przenoszone bardziej odczuwalnie jak w serii ??
Teraz już tylko zostało zamontowanie pompy paliwa Wallbro i odwiedzenie Hamowni w kreatorze - to na dwa Sunny prawie jak GTI-R uderzymy :P

PS. twój jednak bardziej zbliżony do GTI-R jak mój jest ale oba nasze i tak osiągami go przewyższają :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-04-02, 11:15

Myślę że wibracje karoserii są bardziej spowodowane dość sztywnym połączeniem silnika z intercoolerem lub chłopaki z motowydechu porobili jakieś naprężenia na układzie wydechowym. Jak będę wywalał środkowy tłumik to sobie to dopasuję.

Awatar użytkownika
nossbuk
fanatyk nissana
Posty: 370
Rejestracja: 2009-12-22, 22:27
Lokalizacja: Błonie / Warszawa

Post autor: nossbuk » 2010-04-02, 18:47

aż głupio mi to mówić, ale zrobiłeś coś pięknego ;) jeszcze fajne kółka i gitarka :lol:

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-02, 19:23

No cóż, chajda na rolki i 1/4 na Bemowie w turbo. Chyba dużo w d... nie dostanę :-P No i od coobcia też. Ale... target 14,000 na 1/4 robimy !!!!
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-04-10, 16:05

No na rolki na razie nie ma po co. Afr nadal powyżej 4tys obr. do dupy pomimo wsadzenia wallbro 255. Dodatkowo oszalał czujnik temperatury silnika , który pomimo wskazań niskiej temperatury , włącza wiatraki i już ich nie wyłącza. Co ciekawe consult pokazuje temperaturę silnika 115 stopni co jest mało prawdfopodobne a po wypięciu kostki z czujnika wskazuje 90 stopni. Nie wiem o co kaman...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-10, 19:29

Typowe objawy braku jakiejś masy, albo słabej...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-04-10, 22:03

masy dzisiaj popodłączałem prosto z akumulatora - nic to nie dało. Ostawiam padnięty czujnik lub ecu. Nie mam żadnego rezystora żeby go wpiąć w kostke i zasymulować jakąś temperaturę...

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2010-04-11, 08:05

Jak wszystko jest szczelne, to niestety komputer. Jeszcze nie było turbo bez problemów.

Coobcio - bee
Zuru - bee
Bombel - bee
Szopen - bee
By SR20VE miał okolice 240KM i 230-235Nm to trzeba by wsadzić w niego tyle kasy że można by za spokojnie uturbić na absolutnie bezpieczną okolicę 320-350KM i 350Nm...
This is the question? Oto jest pytanie, czy warto....? uturbiać.
Ostatnio zmieniony 2010-04-11, 22:44 przez xtomek, łącznie zmieniany 1 raz.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-04-11, 22:35

Jak zmieniać komputer to najlepiej od nissana co miał w serii turbo bo będzie w znacznie większym stopniu wykorzystywał wtryski paliwa, najlepiej jakby pochodził z Bluebirda...

Zawsze można ECU mastra podpiąć w ten sposób by bezpośrednio skracać lub wydłużać czas otwarcia wtrysku co wiąże się z przejściem w FULL Group...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-05-04, 21:57

no, ogarnąłem czujniki, nie wiem jakim cudem ale padły obydwa. Po wymianie jak ręką odjął. Wiatrak sie załącza i wyłącza, temperatura w normie. Z radości zrobiłem dzisiaj bezpośrednie zasilanie pompy Walbro z akumulatora. Teraz jest ponad 14 volt na pompie - wczesniej ledwo dochodziło do 12V.

Foto:

Obrazek

Teraz czas na ogarnięcie dodatkowego , piątego wtryskiwacza. To chyba będzie najprostszy sposób rozwiązania problemu niedolania paliwa na booscie. Doktorze , szykuj się :-))

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-05-05, 01:27

No pięknie pięknie :)
Wpadaj jutro to sprawdzimy AFR powinno być dobrze, tak więc bierz jutro maszynę do pracy. Zuru u mnie będzie koło 16, wymieniamy przewody zapłonowe i uderzamy na hamownię, przy okazji sprawdzę swojego Saaba 9-5 :D
No i bardzo miło by było sprawdzić twoją maszynę :)

Ps. w tą niedzielę jest Men's Day na Bemowie - 1.4 mili, może byś tak przegonił szerszenia :> ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2010-05-05, 08:04

Jak ślizgające się sprzęgło pozwoli to chętnie. :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”