[P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Silnik kręci się w jedną stronę, jest przekładnia ślimakowa i mechanizm korbowy (jak w silniku, wał kręci się w jedną stronę, a tłoki chodzą w górę i w dół). Ja nie rozbierałem tego silniczka jeszcze, ale jeśli jest podobnie jak w przednim, to pewnie styków trzeba szukać pod tym kołem zębatym.
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Oglądaliście "będzie Pan zadowolony" 7 odcinek? Jest Primera również z uszkodzonym mechanizmem wycieraczek, polecam obejrzeć No i dostęp za 180zl jak to powiedzieli w programie
http://player.pl/programy-online/bedzie ... 28745.html
http://player.pl/programy-online/bedzie ... 28745.html
[P11/WP11] Wycieraczki do szyby przedniej
Bez względu czy mam stare lub nowe pióra wycieraczek przednia szyba nie jest ścierania jak powinna. Nie jest to kwestia prędkości bo nawet na postoju jest źle.
(Nie występuje u mnie problem znany z P11, tzn. skrzypienie mechanizmu oraz luzy.)
Co może być przyczyną i jak to naprawić? Domyślam się, że chodzi albo o docisk lub zły kąt natarcia.
Ktoś może przerabiał podobny temat. Z góry dzięki za pomoc.
(Nie występuje u mnie problem znany z P11, tzn. skrzypienie mechanizmu oraz luzy.)
Co może być przyczyną i jak to naprawić? Domyślam się, że chodzi albo o docisk lub zły kąt natarcia.
Ktoś może przerabiał podobny temat. Z góry dzięki za pomoc.
Patryk, Może sprężyny już się "zużyły"? Spróbuj delikatnie podgiąć ramiona wycieraczek, lub po prostu wymień ramiona/sprężyny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Witam. Panowie pilnie pomocy bo dni deszczowe idą a ja bez wycieraczek. Rozebrałem wszystko w drobny mak tj. silniczek wycieraczek, cały mechanizm, te sworznie też rozebrałem. Pytanie co zrobić z tymi gumkami bo wszystkie są popękane. I na jaki smar to poskładać? Mam na stanie litowy, może być?
Odgięcie tych styków w silniczku załatwi sprawę z zacinającymi się czasówkami?
Odgięcie tych styków w silniczku załatwi sprawę z zacinającymi się czasówkami?
subbas, co do silniczka - to chyba rozmawialiśmy.
Smar - litowy, molibdenowy, ceramiczny.
Smar - litowy, molibdenowy, ceramiczny.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
musisz przełożyć ramię wycieraczki o jeden ząbek na wieloklinie sworznia.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
To niestety za bardzo nie pomaga jakieś inne pomysły?
Re: [P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
Jak nie pomaga? Wycieraczka ma ograniczony ruch. Nie ma szans, żeby jednocześnie zaczepiała o słupek i schodziła zbyt nisko na szybę. Jeżeli zaczepia o słupek, to masz ją za wysoko ustawioną.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Re: [P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
Tylko ona działa raz dobrze nie obijając a słupek a częściej obijając i nie wiadomo o co chodzi. Ale spróbuje ją ponownie przestawić.
Re: [P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
Może masz już wyrobiony wieloklin i ramię wycieraczki przestawia się jak mu wygodnie na stożku.
Inna opcja: zmierz wysokość tego zamiennika i porównaj z wysokością oryginału - wg mnie jest on wyższy/grubszy i ramię wycieraczki nie wchodzi dostatecznie głęboko na stożkowy wieloklin, przez co (pomimo dokręcenia nakrętki), ma luz i czasami przeskakuje na wieloklinie.
Inna opcja: zmierz wysokość tego zamiennika i porównaj z wysokością oryginału - wg mnie jest on wyższy/grubszy i ramię wycieraczki nie wchodzi dostatecznie głęboko na stożkowy wieloklin, przez co (pomimo dokręcenia nakrętki), ma luz i czasami przeskakuje na wieloklinie.
Ostatnio zmieniony 2018-10-05, 21:36 przez polo32, łącznie zmieniany 1 raz.
LPG Lovato Smart
Re: [P/WP/11/11.144] Problemy z wycieraczkami
Bądź na silnik wieloklin już też wytarty lub słabo skręcony. Choć jak by tam coś było nie tak to by się zatrzymywała gdzie chciała