[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Vixo, GRATULACJE!! Napisałeś 1500 post w temacie!
Co do dywaników - miałem welur i zrezygnowałem, wróciłem do gumowych. Z racji, że nie ma jeszcze pogody nagminnie deszczowej i śniegowej, to pozostają te dywaniki. Jak pogoda zmieni się na trwale mokrą, to znów wpadną gumowe, ale z korytkami, żeby woda nie wylewała mi się na wykładzinę.
Wiooreck - jak rozmawiałem z kolegą Totenkopfem to powiedział, że te robione w Finlandii i Rosji są dobre. Jest 3-cie miejsce, gdzie jeszcze robią te opony (nie pamiętam gdzie) i właśnie robione w tym miejscu do niczego.
Tak więc komplet opon leży sobie i czeka na montaż - może dziś, nie wiem........
Przy okazji - mega udogodnienie pozwalające określić głębokość bieżnika
Co do dywaników - miałem welur i zrezygnowałem, wróciłem do gumowych. Z racji, że nie ma jeszcze pogody nagminnie deszczowej i śniegowej, to pozostają te dywaniki. Jak pogoda zmieni się na trwale mokrą, to znów wpadną gumowe, ale z korytkami, żeby woda nie wylewała mi się na wykładzinę.
Wiooreck - jak rozmawiałem z kolegą Totenkopfem to powiedział, że te robione w Finlandii i Rosji są dobre. Jest 3-cie miejsce, gdzie jeszcze robią te opony (nie pamiętam gdzie) i właśnie robione w tym miejscu do niczego.
Tak więc komplet opon leży sobie i czeka na montaż - może dziś, nie wiem........
Przy okazji - mega udogodnienie pozwalające określić głębokość bieżnika
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:32 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, Remember to check your toe- in/toe- out. Nokian tyres are like eraser rubber, they wear extrelemely fast, but offer supreme traction.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
brylant13, no ba, pewno, że tak
Totenkopf, i checked toe, and it's ok, but i've got small problem with camber of right wheel. The deviation from the correct result is small, but it is. On previous winter tires i had problem, because car attracted to the right. No matter how I assumed the tires - always to the right. the difference in tire wear nearly wasn't existed.
I'll check this supreme traction, when i'll make a winter trip to the Czech
So i replaced all backlight on my dashboard - why? Because they doesn't fit the backlight of OEM radio. I replaced all bulbs for the LED. Yes, every bulbs (11 pcs) were replaced LED. Also i could replace only 2 bulbs in a radio...... But i don't know why i stated that replace 11 bulbs will be much easier..........
No matter, now i've got the oem colour of illumination of dashboard.
In cluster i still have a bulbs - but i think about replace it for LEDs
Wymieniłem całe podświetlenie deski rozdzielczej - dlaczego? Ponieważ nie pasowała do podświetlenia OEMowego radia. Wymieniłem wszystkie żarówki na LEDy, Tak, wszystkie żarówki (11 sztuk) zamieniłem na LEDy. Oczywiście - mogłem wymienić tylko 2 żarówki w radiu............... Ale jakoś stwierdziłem, że wymiana 11 żarówek będzie łatwiejsza.......
Nie ważne, teraz mam oemowy kolor podświetlenia deski rozdzielczej.
W zegarach mam jeszcze żarówki, ale myślę o wymianie ich na LEDy
Foto - jak znajdę chwilę czasu
_
Totenkopf, i checked toe, and it's ok, but i've got small problem with camber of right wheel. The deviation from the correct result is small, but it is. On previous winter tires i had problem, because car attracted to the right. No matter how I assumed the tires - always to the right. the difference in tire wear nearly wasn't existed.
I'll check this supreme traction, when i'll make a winter trip to the Czech
So i replaced all backlight on my dashboard - why? Because they doesn't fit the backlight of OEM radio. I replaced all bulbs for the LED. Yes, every bulbs (11 pcs) were replaced LED. Also i could replace only 2 bulbs in a radio...... But i don't know why i stated that replace 11 bulbs will be much easier..........
No matter, now i've got the oem colour of illumination of dashboard.
In cluster i still have a bulbs - but i think about replace it for LEDs
Wymieniłem całe podświetlenie deski rozdzielczej - dlaczego? Ponieważ nie pasowała do podświetlenia OEMowego radia. Wymieniłem wszystkie żarówki na LEDy, Tak, wszystkie żarówki (11 sztuk) zamieniłem na LEDy. Oczywiście - mogłem wymienić tylko 2 żarówki w radiu............... Ale jakoś stwierdziłem, że wymiana 11 żarówek będzie łatwiejsza.......
Nie ważne, teraz mam oemowy kolor podświetlenia deski rozdzielczej.
W zegarach mam jeszcze żarówki, ale myślę o wymianie ich na LEDy
Foto - jak znajdę chwilę czasu
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Arczar, ja sobie porobiłem tak, jak chciałem
Do przycisku od tempomatu, awaryjnych, podgrzewania szyby, regulacji podświetlenia deski i wysokości lamp, podświetlenia obiegu wewnętrznego i A/C wziąłem sobie zwykłe diody LED 3mm odpowiednio je zasiliłem i trochę zakombinowałem, żeby uzyskać odpowiednią barwę
Podświetlenie załączenia obiegu wewnętrznego i A/C diody SMD 0805 - trochę mikroelektroniki i montażu przestrzennego i się udało zmieścić
Podświetlenie panelu od sterowania nawiewem - tu trochę kombinatoryki - diody 5mm LED białe, ciepłe na 11VDC o charakterystyce świecenia dookólnej - prawie jak żarówka Zasilane ze źródła prądowego
Foto nie oddaje barwy....... Muszę skombinować lepszy aparat, ale trudno odróżnić to, co zrobiłem od oryginału
Do przycisku od tempomatu, awaryjnych, podgrzewania szyby, regulacji podświetlenia deski i wysokości lamp, podświetlenia obiegu wewnętrznego i A/C wziąłem sobie zwykłe diody LED 3mm odpowiednio je zasiliłem i trochę zakombinowałem, żeby uzyskać odpowiednią barwę
Podświetlenie załączenia obiegu wewnętrznego i A/C diody SMD 0805 - trochę mikroelektroniki i montażu przestrzennego i się udało zmieścić
Podświetlenie panelu od sterowania nawiewem - tu trochę kombinatoryki - diody 5mm LED białe, ciepłe na 11VDC o charakterystyce świecenia dookólnej - prawie jak żarówka Zasilane ze źródła prądowego
Foto nie oddaje barwy....... Muszę skombinować lepszy aparat, ale trudno odróżnić to, co zrobiłem od oryginału
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:32 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
arczar, w każdym razie - na zamówionych diodach OEM Ci nie wyjdzie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
arczar, eeeeee spróbuję, jak znajdę taka opcję w moim mega zaawansowanym aparacie
Zrobienie białego ciepłego (temperatura barwowa) podświetlania, które nie męczy to nie problem.
Miałem bez kapturków, ale wróciłem do OEMu i teraz mam znów kapturki
_________________________________________
Dorwane dziś za hmmmm arcy śmieszne pieniądze. Co ciekawe - nie są robione w Czechach, tylko w Japonii
Zrobienie białego ciepłego (temperatura barwowa) podświetlania, które nie męczy to nie problem.
Miałem bez kapturków, ale wróciłem do OEMu i teraz mam znów kapturki
_________________________________________
Dorwane dziś za hmmmm arcy śmieszne pieniądze. Co ciekawe - nie są robione w Czechach, tylko w Japonii
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:33 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, gdzie ty te "perełki" znajdujesz. ?
Tak na marginesie, chciałem podziękować jak zwykle za porady, płukanka zrobiona filtr oleju, paliwa i kabinowy wymieniony. Auto po płukanie chodzi jakby ciszej albo to tylko placebo. Mój ssak był już czarny a teraz jest hak nowy
A poli na maglu wskoczyły bez większych przeszkód, ta kanciata musiałem trochę przerobić ale jest ok. Wrażenia ,Hmm kiera chodzi jakby sztywnej i jest chyba trochę bardziej precyzyjna.
Dzieki raz jeszcze:)
Tak na marginesie, chciałem podziękować jak zwykle za porady, płukanka zrobiona filtr oleju, paliwa i kabinowy wymieniony. Auto po płukanie chodzi jakby ciszej albo to tylko placebo. Mój ssak był już czarny a teraz jest hak nowy
A poli na maglu wskoczyły bez większych przeszkód, ta kanciata musiałem trochę przerobić ale jest ok. Wrażenia ,Hmm kiera chodzi jakby sztywnej i jest chyba trochę bardziej precyzyjna.
Dzieki raz jeszcze:)
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
janusz, arcy smieszne mówisz?
Tylko jeszcze ich stan trzeba sprawdzić porzadnie...
Tylko jeszcze ich stan trzeba sprawdzić porzadnie...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Puchacz, a tu i tam, czasami leżą na ziemi i tylko trzeba się po nie schylić Teraz muszę tylko znaleźć czas, żeby to pozakładać wszystko.......
Zielkq, no raczej, nie inaczej. Jakby była śmieszna cena to bym się chwilę zastanawiał, a że cena była (mega śmieszna)^2 to nie można było się zastanawiać, trzeba było brać
Ty mi powiedz, kiedy znajdziesz dla mnie chwilę na wymianę golenia.
Zielkq, no raczej, nie inaczej. Jakby była śmieszna cena to bym się chwilę zastanawiał, a że cena była (mega śmieszna)^2 to nie można było się zastanawiać, trzeba było brać
Ty mi powiedz, kiedy znajdziesz dla mnie chwilę na wymianę golenia.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pmk2, oj tam, oj tam........
Dziś szybka akcja z wymianą golenia. Jak zawsze, wielkie podziękowania dla Zielkq za wsparcie. 10 minut i po krzyku.
Today, fast action with change something which is defined in service manual as third link. Big thanks to Zielkq for assistance. 10 minutes and after scream.
Względzie szybki montaż nowego-używanego
relatively fast assembly new-used
I sztuka nowoczesna, która pojawiła się niechcący.
And modern art, which appeared accidentally
______________________________________________________
A teraz, krótka opinia na temat opon Nokian WR D4
Opony założyłem wczoraj, bo jak rano zobaczyłem -4°C, to stwierdziłem, że chyba już należy zmienić. Podskoczyłem do chłopaków z zaprzyjaźnionego serwisu D&G Serwis Opon, szybko mi zmienili. Dlaczego sam nie zmieniłem - Szczerze?! chyba stałe się zbyt leniwy.....
Wieczorem pojechałem się przejechać, ot zobaczyć jak jest z głośnością na suchej nawierzchni, oraz czy są problemy ze ściąganiem. Wyjazd na A8/S8 i pierwsze co - jadę 110km/h i mogę normalnie słuchać radia, a nie wycia opon. Co więcej - nie muszę mocno trzymać kierownicy - auto jedzie względnie prosto.
Dziś pierwszy, względnie normalny śnieg/śnieg z deszczem. Idealne warunki do sprawdzenia opon. Śnieg, woda i błoto pośniegowe nie robią na tych oponach żadnego wrażenia. Specjalnie jechałem tak, żeby lewa strona auta jechała po błocie pośniegowym, a prawa po wodzie - różnica żadna - nawet przy prędkości 110km/h.
And now short opinion about tires Nokian WR D4
Yesterday i changed the tires, because, when i saw the in the morning -4°C on thermometer, i stated that it is good time to change the tires. I drove to the guys from D&G service, they changed it quickly and professionally. Why I didn't do it by myself? Honestly?! - I became too lazy.
In the evening I went for a ride, just to see how it is with the noise on the dry conditions, and the problems with pulling to right. Trip to A8/S8 and the first thing - I drive with speed 110km/h and I can normally listen to the radio, but not the howl of tires. What's more - I don't have a firm grip on the steering wheel - the car is traveling relatively straight. Today, the first relatively normal snow/sleet. Ideal conditions to check the tires. Snow, slush and water don't make any impression on these tires. Specially I drove, that the left side was on the slush, and right side on the water - no difference - even at a speed of 110km/h.
Dziś szybka akcja z wymianą golenia. Jak zawsze, wielkie podziękowania dla Zielkq za wsparcie. 10 minut i po krzyku.
Today, fast action with change something which is defined in service manual as third link. Big thanks to Zielkq for assistance. 10 minutes and after scream.
Względzie szybki montaż nowego-używanego
relatively fast assembly new-used
I sztuka nowoczesna, która pojawiła się niechcący.
And modern art, which appeared accidentally
______________________________________________________
A teraz, krótka opinia na temat opon Nokian WR D4
Opony założyłem wczoraj, bo jak rano zobaczyłem -4°C, to stwierdziłem, że chyba już należy zmienić. Podskoczyłem do chłopaków z zaprzyjaźnionego serwisu D&G Serwis Opon, szybko mi zmienili. Dlaczego sam nie zmieniłem - Szczerze?! chyba stałe się zbyt leniwy.....
Wieczorem pojechałem się przejechać, ot zobaczyć jak jest z głośnością na suchej nawierzchni, oraz czy są problemy ze ściąganiem. Wyjazd na A8/S8 i pierwsze co - jadę 110km/h i mogę normalnie słuchać radia, a nie wycia opon. Co więcej - nie muszę mocno trzymać kierownicy - auto jedzie względnie prosto.
Dziś pierwszy, względnie normalny śnieg/śnieg z deszczem. Idealne warunki do sprawdzenia opon. Śnieg, woda i błoto pośniegowe nie robią na tych oponach żadnego wrażenia. Specjalnie jechałem tak, żeby lewa strona auta jechała po błocie pośniegowym, a prawa po wodzie - różnica żadna - nawet przy prędkości 110km/h.
And now short opinion about tires Nokian WR D4
Yesterday i changed the tires, because, when i saw the in the morning -4°C on thermometer, i stated that it is good time to change the tires. I drove to the guys from D&G service, they changed it quickly and professionally. Why I didn't do it by myself? Honestly?! - I became too lazy.
In the evening I went for a ride, just to see how it is with the noise on the dry conditions, and the problems with pulling to right. Trip to A8/S8 and the first thing - I drive with speed 110km/h and I can normally listen to the radio, but not the howl of tires. What's more - I don't have a firm grip on the steering wheel - the car is traveling relatively straight. Today, the first relatively normal snow/sleet. Ideal conditions to check the tires. Snow, slush and water don't make any impression on these tires. Specially I drove, that the left side was on the slush, and right side on the water - no difference - even at a speed of 110km/h.
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:33 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz ja mam dla Ciebie idealny pomysł na drobienie - załóż kanał na YT i ogarniaj tematy grzebania, olejów opon, szukania części itp A nóż sponsor się znajdzie i bedziesz grzebał za free ?:D
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Jak to mówią, subskrybowałbym!
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
I told you. Do you have russian or finnish tires? Have you checked that when were they made? There are 4 numbers that show the week and year of manufacture.janusz pisze:slush and water don't make any impression on these tires. Specially I drove, that the left side was on the slush, and right side on the water - no difference - even at a speed of 110km/h.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Bziuk, Pawel18PL, myślę, że kanał byłby dość szybko zamknięty ze względu na ilość magicznych zaklęć. Jedyna opcja - filmy +18
Totenkopf, opony są wykonane w Rosji - połowa zeszłego roku.
Bziuk, Pawel18PL, i think that the channel would be closed very fast. Why? Because when i make something, i use many magic incantations. Solution - films +18
Totenkopf, This tires are made in Russia - half of previous year.
Totenkopf, opony są wykonane w Rosji - połowa zeszłego roku.
Bziuk, Pawel18PL, i think that the channel would be closed very fast. Why? Because when i make something, i use many magic incantations. Solution - films +18
Totenkopf, This tires are made in Russia - half of previous year.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I c***j bombki strzelił. choinki nie będzie. Nowy pasek, przebieg - 3kkm. Wczoraj podczas strojnie gazu, na wolnych obrotach strzelił. Od samego początku, jak silnik był zimny, to piszczał jak powalony, ale myślałem - musi się ułożyć...........
Na całe szczęście miałem stary pasek w bagażniku - 20min i wymieniony.
And d*ck pitched the balls, the xmas tree will not be. New belt, mileage 3kkm. Yesterday, when i tuned the LPG, on the idle speed, he broke. From the beginning, when the engine was cold he squealed like idiot. But i thought - it's a new, and he must adapt..........
It good, that i had old belt in trunk. 20min and he was replaced
Na całe szczęście miałem stary pasek w bagażniku - 20min i wymieniony.
And d*ck pitched the balls, the xmas tree will not be. New belt, mileage 3kkm. Yesterday, when i tuned the LPG, on the idle speed, he broke. From the beginning, when the engine was cold he squealed like idiot. But i thought - it's a new, and he must adapt..........
It good, that i had old belt in trunk. 20min and he was replaced
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:33 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
I po co ja ruszałem swoje... Chyba dorzucę do walizki w bagażniku stare paski...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, bardzo dobry pomysł
Zuh, poskładane, sprawdzone, i wszystko w linii
Założyłem stary pasek i cisza - tak jak powinno być
Z racji tego, że 7kkm już stuknęło, to trzeba będzie wymienić oliwę Dziś odebrałem filtr i kupiłem oliwę. W sumie nie to co chciałem, ale też jest dobrze. W sobotę wymiana.
Primera jakiś czas temu dostała specyfikację North Europe, więc trzeba było znaleźć sobie coś, co jest charakterystyczne dla tamtych regionów - i tak się trafiło. Foto - może jutro Totenkopf kiedy to zobaczył rzekł - "Old school"
____________________________________________
Zielkq, very good idea
Zuh assembled, checked, and everything in the line.
I installed old belt and now i have silence - as like should be
i've done 7kkm, and it's time to change oil. Today i picked up oil filter, and i bought the oil. Properly, i didn't buy what i wanted, but the oil which i bought also is good. In Saturday the oil will be changed.
Some time ago, Primera got specification "North Europe". So i must find something what is characteristic for that region. And i found - photo maybe will be tomorrow.
When Totenkopf saw it, he said "Old School". Yes, i bought it
_
Zuh, poskładane, sprawdzone, i wszystko w linii
Założyłem stary pasek i cisza - tak jak powinno być
Z racji tego, że 7kkm już stuknęło, to trzeba będzie wymienić oliwę Dziś odebrałem filtr i kupiłem oliwę. W sumie nie to co chciałem, ale też jest dobrze. W sobotę wymiana.
Primera jakiś czas temu dostała specyfikację North Europe, więc trzeba było znaleźć sobie coś, co jest charakterystyczne dla tamtych regionów - i tak się trafiło. Foto - może jutro Totenkopf kiedy to zobaczył rzekł - "Old school"
____________________________________________
Zielkq, very good idea
Zuh assembled, checked, and everything in the line.
I installed old belt and now i have silence - as like should be
i've done 7kkm, and it's time to change oil. Today i picked up oil filter, and i bought the oil. Properly, i didn't buy what i wanted, but the oil which i bought also is good. In Saturday the oil will be changed.
Some time ago, Primera got specification "North Europe". So i must find something what is characteristic for that region. And i found - photo maybe will be tomorrow.
When Totenkopf saw it, he said "Old School". Yes, i bought it
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dziś zmieniłem oliwę. Zielkq poproszę o fotki
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_