AAC VALVE
Moderator: sergiej
AAC VALVE
Cześć
Mam mały problem z silniczkiem krokowym w moim VE.
A więc...Od jakiegoś czasu silnik dziwnie schodzi z obrotów, faluje,gaśnie itp...Wyczyściłem go preparatem przeznaczonym do krokowców ale nie pomogło.
Dzisiaj jak odłączyłem obydwie kostki od krokowca to silnik zaczął pracować tak jak powinien.Teraz pytanie czy krokowiec jest poprostu do wymiany czy z kablami jest coś nie tak?Jak myślicie?
Mam mały problem z silniczkiem krokowym w moim VE.
A więc...Od jakiegoś czasu silnik dziwnie schodzi z obrotów, faluje,gaśnie itp...Wyczyściłem go preparatem przeznaczonym do krokowców ale nie pomogło.
Dzisiaj jak odłączyłem obydwie kostki od krokowca to silnik zaczął pracować tak jak powinien.Teraz pytanie czy krokowiec jest poprostu do wymiany czy z kablami jest coś nie tak?Jak myślicie?
bandito, w SR20VE "krokówka" wygląda zupełnie inaczej.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
bandito, ale w zaworze IACV/AAC w przypadku VE nie ma się co zaciąć - tam jest zwykły elektrozawór, a nie silnik krokowy.
Juras18, kup od P11 - powinno pasować.
Juras18, kup od P11 - powinno pasować.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Spróbuję z ta uszczelką garygary Dzieki wielkie Choć z tego co pamiętam przy rozbiórce to uszczelki były w dobrym stanie. Jak coś to umówię się z jastrzębiem i podmienimy krokowe aby stwierdzić co jest nie tak Choć nadal myślę że auto zapina tak jak wcześniej ale, to nie usprawiedliwia usterki (Sorki za słabą jakość filmu i jeszcze nie z integrowane lampy tylne)
Ostatnio zmieniony 2016-10-29, 18:23 przez Juras18, łącznie zmieniany 1 raz.