Płukanka silnika -złe zło?! Nie. Testy/opinie olejów.
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
Polo32, x2
Sprawa wygląda dość ciekawie. Sam miałem zalanego Millersa i takie rzeczy się nie działy....
Sprawa wygląda dość ciekawie. Sam miałem zalanego Millersa i takie rzeczy się nie działy....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-02-26, 20:42
- Lokalizacja: Bełchatów
Na razie nie mam takiego zamiaru.polo32 pisze:Wręcz przeciwnie - trzeba sprawę nagłośnić, bo dzisiaj Ty, jutro ja, za tydzień kto inny poniesie koszty zatartego silnika. Za miesiąc role mogą się odwrócić, ja tej sprawy bym nie odpuścił. Na takim postawieniu sprawy korzystają nieuczciwi i kombinatorzy. Niech wreszcie w tym kraju wszystko powraca do normalności.bartek9108 pisze: ... tak czy siak nie mam zamiaru dochodzić i interesować się czy tak duża hurtownia (nazwy nie przytoczę bo życzliwych nie brakuje) robi jakieś przewałki. Liczy się, że sprawnie postawiłem na swoim i nie jestem w plecy...
Jak pisałem, mieliśmy taki przypadek z motulem, zamówiliśmy w kilku.
Nie dość, że do tej pory ciągamy się po sądach, żeby odzyskać kasę, to przez podanie nazwy na forum mieliśmy sprawę bo rzekomo zniesławiliśmy sklep bez dowodów.
Po części sam sobie strzeliłem w stopę, bo zawsze kupowałem Millersa w Łodzi, a jako, że byłem w delegacji kupiłem w jakimś nieznanym sklepie.
Czyli gdzie?bartek9108 pisze:kupiłem w jakimś nieznanym sklepie
Tak jak pisałem Ci wcześniej - należy ustalić, czy ów sklep jest w polskiej sieci dystrybucji. Można to łatwo ustalić kontaktując się z firmą Diff, która jest jedynym dystrybutorem w PL. Znam ich osobiście i mogę temat dla Ciebie załatwić.
Jeśli olej jest od nich, to powinni to wysłać na laboratorium, bo może jest problem w partii produkcyjnej i takich przypadków będzie więcej. A jeśli olej nie jest od nich... to już niech się sklep tłumaczy. Tak czy siak NIE WOLNO teraz tego tak zostawić.
Póki co nawet żadnych fot bańki nie widzieliśmy.
[ Dodano: 2016-08-19, 18:53 ]
To jak, poznamy dane sprzedawcy aby dojść do prawdy, czy pozostawiamy historię w sferze pseudologii fantastycznej?
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
arczar, jakbyś był bliżej Wro to bym wziął z Tobą na spółkę......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To zapraszam do mnie do IC po bańkę, połowę odeślesz Arczarowijanusz pisze:arczar, jakbyś był bliżej Wro to bym wziął z Tobą na spółkę......
Leon III FR 1.4 TSI 164KM/271Nm
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
http://www.rajdoactive.pl
Opony sportowe, Oleje Millers Oils, Wyposażenie rajdowe RRS i Schroth
tel. 534820535
Jutro zapytam bo mam zniżki na klienta który ma największe zniżki XDDD pracuje w IC. Jakie parametry?
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Falbinho, koledze Ad@musowi, pewno chodzi o Commę X-Flow Flush Out, a ta jest tylko w baniakach 5L
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No dobra, dawno nic nie pisałem w temacie.....
Małe wrażenia i refleksje na temat Mitasu - ogólnie olej przewidziany na dystans 7 maks 7,5kkm. U mnie do przebiegu 7,2kkm sprawował się świetnie. Przekroczenie tej wartości spowodowało, że silnik zaczął głośniej pracować - zwłaszcza na trasie. No i zaczął mieć też problem z trzymaniem ciśnienia..... W ostatnim czasie rano, ciśnienie oleju znacznie szybciej spadało do poziomu 4 barów. Tak więc jeśli chodzi o Mitasu - 7kkm i wymiana.
Po płukance:
A takie coś wyciągnęła mi jeszcze Comma
____________________________________________________________
Następnie silnik zalany olejem XADO Luxury Drive 5W40
Muszę, powiedzieć, że początkowo obawiałem się oliw ze stajni XADO, ale po przetestowaniu powyższego oleju stwierdzam, że jest bardzo dobry. Silnik pracował sobie na nim mega miękko i cicho. Ciśnienie trzymał bez większych problemów. Na mojej prywatnej liście olejowej, ta oliwa znalazła się na 2 miejscu, zaraz po Agipie 5W50.
Ale, żeby nie było, ponad 7kkm na oleju zrobione, więc trzeba było wymienić. Ściągnąłem też dekiel, żeby zobaczyć co dzieje się pod nim. Moje zaskoczenie było ogromne, jak zobaczyłem to, co XADO tam narobiło - sporo osadów zniknęło z głowicy. Powiem tak - jak kupowałem XADO, to nie spodziewałem się za wiele po nim, ale na prawdę jestem mega zaskoczony jakością tego oleju i jak silnik na nim pracował. Tak więc XADO na mojej liście plasuje się w czołówce. Następna wymiana to chyba będzie powrót do XADO.
_____________________________________________
Obecnie moja SR'ka jest zalana Eneosem Premium Ultra 0W30. Na razie zrobiłem lekko ponad 2kkm, za kolejne 2kkm będę mógł coś więcej powiedzieć na temat tego jak się sprawuje.
_
Małe wrażenia i refleksje na temat Mitasu - ogólnie olej przewidziany na dystans 7 maks 7,5kkm. U mnie do przebiegu 7,2kkm sprawował się świetnie. Przekroczenie tej wartości spowodowało, że silnik zaczął głośniej pracować - zwłaszcza na trasie. No i zaczął mieć też problem z trzymaniem ciśnienia..... W ostatnim czasie rano, ciśnienie oleju znacznie szybciej spadało do poziomu 4 barów. Tak więc jeśli chodzi o Mitasu - 7kkm i wymiana.
Po płukance:
A takie coś wyciągnęła mi jeszcze Comma
____________________________________________________________
Następnie silnik zalany olejem XADO Luxury Drive 5W40
Muszę, powiedzieć, że początkowo obawiałem się oliw ze stajni XADO, ale po przetestowaniu powyższego oleju stwierdzam, że jest bardzo dobry. Silnik pracował sobie na nim mega miękko i cicho. Ciśnienie trzymał bez większych problemów. Na mojej prywatnej liście olejowej, ta oliwa znalazła się na 2 miejscu, zaraz po Agipie 5W50.
Ale, żeby nie było, ponad 7kkm na oleju zrobione, więc trzeba było wymienić. Ściągnąłem też dekiel, żeby zobaczyć co dzieje się pod nim. Moje zaskoczenie było ogromne, jak zobaczyłem to, co XADO tam narobiło - sporo osadów zniknęło z głowicy. Powiem tak - jak kupowałem XADO, to nie spodziewałem się za wiele po nim, ale na prawdę jestem mega zaskoczony jakością tego oleju i jak silnik na nim pracował. Tak więc XADO na mojej liście plasuje się w czołówce. Następna wymiana to chyba będzie powrót do XADO.
_____________________________________________
Obecnie moja SR'ka jest zalana Eneosem Premium Ultra 0W30. Na razie zrobiłem lekko ponad 2kkm, za kolejne 2kkm będę mógł coś więcej powiedzieć na temat tego jak się sprawuje.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
A co powiecie na coś takiego (parametry rzeczywiste, bo firma dobra - oczywiście nie full synt ale technologia syntetyczna)
Klasa lepkosci SAE 10W-40
Lepkosc kin
cSt w 40°C 89
cSt w 100°C 13.0
Wskaznik lepkosci 151
Pozostalosc po spopieleniu, wt% 1.9
Liczba zasadowa TBN, mg KOH/g 15.9
Temp. plyniecia, °C -42
Temp. zaplonu, °C 226
Ciezar wlasciwy w 15°C, kg/ 0.867
Na 5000km co by dobrze "wypielęgnować" silnik? Pakiet dodatków jest przepotężny i TBN ultra wysoki. Lepkość na lato w sam raz. Mogę dostać BARDZO tanio (cena jak za płukankę)
Klasa lepkosci SAE 10W-40
Lepkosc kin
cSt w 40°C 89
cSt w 100°C 13.0
Wskaznik lepkosci 151
Pozostalosc po spopieleniu, wt% 1.9
Liczba zasadowa TBN, mg KOH/g 15.9
Temp. plyniecia, °C -42
Temp. zaplonu, °C 226
Ciezar wlasciwy w 15°C, kg/ 0.867
Na 5000km co by dobrze "wypielęgnować" silnik? Pakiet dodatków jest przepotężny i TBN ultra wysoki. Lepkość na lato w sam raz. Mogę dostać BARDZO tanio (cena jak za płukankę)
Hobbysta Japanista
arczar, papier przymie wszystko Pochwal się co to za olej to może ktoś poda opinię z użytkowania.
Przy lepkości w40 jeśli nie masz zastrzeżeń to szpecola to polece ci 5w40. Podobno też ma bardzo dobry pakiet dodatków Opinie kolegów potwierdzają, że nie jest to zły olej a jego cena w dalszym ciągu zachęca
Przy lepkości w40 jeśli nie masz zastrzeżeń to szpecola to polece ci 5w40. Podobno też ma bardzo dobry pakiet dodatków Opinie kolegów potwierdzają, że nie jest to zły olej a jego cena w dalszym ciągu zachęca
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, chyba zapomniałeś kto wspomniał o Specolu i co mam właśnie zalane
Ja nie szukam wymarzonego oleju do zalania, bo mam już faworyta, ale to była okazja, dlatego pytałem.
Jednak nie było się nad czym zastanawiać:
.
.
.
.
.
.
.Mobil Delvac XHP Extra 10W40 4L.
.
.
.
.
.
.
.
Kupiłem w cenie płukanki, więc choćby miał wlecieć na 3-5kkm to było warto.
Ja nie szukam wymarzonego oleju do zalania, bo mam już faworyta, ale to była okazja, dlatego pytałem.
Jednak nie było się nad czym zastanawiać:
.
.
.
.
.
.
.Mobil Delvac XHP Extra 10W40 4L.
.
.
.
.
.
.
.
Kupiłem w cenie płukanki, więc choćby miał wlecieć na 3-5kkm to było warto.
Hobbysta Japanista
No i git! Ja 5W30 GOLD też chwalę. Cechą charakterystyczną jaką zauważyłem jest to, że dużo szybciej zrobił się złoty - już po 400km. A Gulf Racing 5W50 dopiero po 1200.
Teraz mam 1000 km na Specol Gold 5W30 i już jest ciemny - to chyba znak, że dobrze czyści.
Znalazłem zmierzone parametry Mobil Delvac XHP Extra 10W40, który udało mi się okazyjnie kupić. Dobrze, że nie mam już katalizatorów, bo przy takiej ilości dodatków zdechłyby w momencie. Tyle calcium i cynku, że normalnie jak Rewitalizant od XADO
IL CONDITION
Viscosity @ 40 degC [mm2/s] 85.23
Viscosity @ 100 degC [mm2/s] 13.60
Viscosity index 163
Oxidation [A/cm] 5
Nitration [A/cm] 0
Sulfation [A/cm] 0
Ability to absorb dirt [%] 100
ADDITIVES
Ca [mg/kg] 4303
Mg [mg/kg] 34
B [mg/kg] 294
Zn [mg/kg] 1120
P [mg/kg] 997
Ba [mg/kg] 0
Mo [mg/kg] 0
S [mg/kg] 4252
ADDITIONAL TESTS
BN, base number [mgKOH/g] 17.91
AN, acid number [mhKOH/g] 3.74
Teraz mam 1000 km na Specol Gold 5W30 i już jest ciemny - to chyba znak, że dobrze czyści.
Znalazłem zmierzone parametry Mobil Delvac XHP Extra 10W40, który udało mi się okazyjnie kupić. Dobrze, że nie mam już katalizatorów, bo przy takiej ilości dodatków zdechłyby w momencie. Tyle calcium i cynku, że normalnie jak Rewitalizant od XADO
IL CONDITION
Viscosity @ 40 degC [mm2/s] 85.23
Viscosity @ 100 degC [mm2/s] 13.60
Viscosity index 163
Oxidation [A/cm] 5
Nitration [A/cm] 0
Sulfation [A/cm] 0
Ability to absorb dirt [%] 100
ADDITIVES
Ca [mg/kg] 4303
Mg [mg/kg] 34
B [mg/kg] 294
Zn [mg/kg] 1120
P [mg/kg] 997
Ba [mg/kg] 0
Mo [mg/kg] 0
S [mg/kg] 4252
ADDITIONAL TESTS
BN, base number [mgKOH/g] 17.91
AN, acid number [mhKOH/g] 3.74
Hobbysta Japanista
arczar, nie wiem czy to dobry pomysł:
"Mobil Delvac XHP Extra 10W40
Najwyższej jakości stworzony w oparciu o technologie syntetyczną olej silnikowy Mobil Delvac XHP Extra 10W-40 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych najnowszej generacji. "
1. Technologia syntetyczna nie zawsze oznacza full syntetyk i obawiam się ze jest to HC
2. Przeznaczony jest do obciążonych silników wysoko prężnych - czyli diesla. Skoro przeznaczony, zaprojektowany do diesla to czy w beniaku zda egzamin?
Lej jak chcesz, ale ja bym zostal przy tym co masz lub 5w40.
"Mobil Delvac XHP Extra 10W40
Najwyższej jakości stworzony w oparciu o technologie syntetyczną olej silnikowy Mobil Delvac XHP Extra 10W-40 przeznaczony jest do smarowania wysokoobciążonych silników wysokoprężnych najnowszej generacji. "
1. Technologia syntetyczna nie zawsze oznacza full syntetyk i obawiam się ze jest to HC
2. Przeznaczony jest do obciążonych silników wysoko prężnych - czyli diesla. Skoro przeznaczony, zaprojektowany do diesla to czy w beniaku zda egzamin?
Lej jak chcesz, ale ja bym zostal przy tym co masz lub 5w40.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
1. Ad@mus, oczywistym jest że to HC, a nie full syntetyk. Nie widzę, w tym nic złego przy interwale poniżej 7kkm.
2. a czym ma się niby różnić? Oleje do benzyny i diesla w większości przypadków są kompatybilne w stronę: od diesla do benzyny. Odwrotnie nie zawsze, jeśli diesel ma DPF-a. Lepkość jest okey, reszta też.
Pakiet dodatków potężny, więc w benzynie gdybym miał katalizatory to by padły w momencie, bo popiół siarczanowy to 1,9%.
Jak kumasz angielski to zerknij na bobistheoilguy.
2. a czym ma się niby różnić? Oleje do benzyny i diesla w większości przypadków są kompatybilne w stronę: od diesla do benzyny. Odwrotnie nie zawsze, jeśli diesel ma DPF-a. Lepkość jest okey, reszta też.
Pakiet dodatków potężny, więc w benzynie gdybym miał katalizatory to by padły w momencie, bo popiół siarczanowy to 1,9%.
Jak kumasz angielski to zerknij na bobistheoilguy.
Hobbysta Japanista
Stosował ktoś oleje Quantum?
http://www.ebay.co.uk/itm/Quantum-Longl ... 2301812342
Czy jest sens stosować olej longlife i wymieniać go co 10000km?
http://www.ebay.co.uk/itm/Quantum-Longl ... 2301812342
Czy jest sens stosować olej longlife i wymieniać go co 10000km?
mimier, technologia longlife to zabójstwo dla silnika. Natomiast jeśli chodzi o interwał do 10tkm jest ok i każdy olej, nawet najtańszy w syntetyku da rade (Gulf, Specol, GM etc do 75zł/4l)
arczar, testuj
arczar, testuj
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Płukanka LM. Natomiast olej to już indywidualna sprawa. Skoro ma latać jak to co zalecajo to wlał bym 5w30 na zimę, a na lato 5w40. Oleje z dobrymi właściwościami płuczącymi.
Drożej:
http://allegro.pl/olej-olej-toyota-5w30 ... 26640.html
Taniej:
http://allegro.pl/5w30-o-e-m-toyota-lex ... 19411.html
No i wiadomo, cała masa innych olejów z interneta... Bombel, będzie gówno burza Lej specola
Drożej:
http://allegro.pl/olej-olej-toyota-5w30 ... 26640.html
Taniej:
http://allegro.pl/5w30-o-e-m-toyota-lex ... 19411.html
No i wiadomo, cała masa innych olejów z interneta... Bombel, będzie gówno burza Lej specola
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
bombel, lejesz dobre/porządne 5W30 i wytrzyma. Wymiany oleju co maks 7kkm.
Kwietas, u oficjalnego dystrybutora
Za jakiś miesiąc będzie opinia o oleju Fuchs Titan ProRace S 5W30
Kwietas, u oficjalnego dystrybutora
Za jakiś miesiąc będzie opinia o oleju Fuchs Titan ProRace S 5W30
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ostatnio użyłem Xado Vita Flush. Przejechałem na tym ok. 250 km, smród z wydechu za każdym razem się wydzielał okropny (coś na podobieństwo spalającej się nafty). W sobotę zrzucałem pokrywę zaworów i byłem mile zaskoczony. Wszystko w złotym kolorze. Zero nalotów. Polecam, zwłaszcza jeśli chodzi o cenę.
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy