P10eGT SR20DE vs SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Avation
 - aktywny forumowicz
 - Posty: 164
 - Rejestracja: 2012-10-15, 11:06
 - Lokalizacja: Wałbrzych
 - Kontakt:
 
P10eGT SR20DE vs SR20VE
Hey pytanie bardziej opłaca się podkręcić de czy wsadzać ve? moc jaką chce uzyskać ok. 230km
			
									
									
						Kupic SR20DET.
			
									
									100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
						http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Dotowca DET jakbyś chciał to też mam namiary wtedy 300++
			
													
					Ostatnio zmieniony 2016-08-30, 10:43 przez vixo, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Najbardziej rozwojowe i częściej mniej zajechane to sr20det FWD z avenira na automacie.
Bardzo rozwojowe rozwiązanie, do odpalenia potrzebna wiązka i komp z DE + strojenie po którym i tak fabryczne 230ps się przełamuje do całkowicie ulicznych 250ps, a kosztu te same co w VE
			
									
									Bardzo rozwojowe rozwiązanie, do odpalenia potrzebna wiązka i komp z DE + strojenie po którym i tak fabryczne 230ps się przełamuje do całkowicie ulicznych 250ps, a kosztu te same co w VE
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka 
450zł-info w giełdzie i na PW
						450zł-info w giełdzie i na PW
Laduj Turbo, fascynacja ve przechodzi po miesiącu, robi się po prostu za mało ,wiec i tak zaczynasz sie nad Turbo zastanawiać 
			
									
									viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3   "Kiedyś będę piękna"
						- woytaz_gdy_elb
 - aktywny forumowicz
 - Posty: 141
 - Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 
Wszystko zależy do czego. Jeśli ktoś zamierza jeździć na jakieś pojeżdzawki, kjs, sprinty itp to uturbienie powoduje że lądujemy w klasie z Lancerami evo i Subarynami i wtedy nie ma już banana tylko jest wąchanie smrodu 
 W klasie niżej do 2000cm 200 konny motor jest za to bardzo konkurencyjny 
   Dlatego uturbiając ten motor zabijamy jego konkurencyjność do startu w jakichkolwiek zawodach...
			
									
									Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka 
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
						Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Tylko kto startuje w tego typu zawodach premierą. ..
			
									
									100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
						http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Nikt po prostu nie odkryl jej potencjalu 
			
									
									Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Raz na kzk byłem primera z VE startowalem z subarami imprezami evami lancerami w klasie. Wtedy miałem 3miejsce. Startowali też tą samą primera SR20DET i było o wiele gorzej 
			
									
									W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
