Sprawdziłeś mam nadzieję wszystkie bezpieczniki? Zasilanie na ECU idzie przez bezp. 10A (nr 37 w skrzynce pod maską) i przekaźnik.
Na szybko można sprawdzić (bo duże prawdopodobieństwo uszkodzenia styków roboczych) - poprzez zamianę miejscami dwóch skrajnych przekaźników ( licząc od przodu bliżej błotnika) w skrzynce pod maską po stronie pasażera . Pierwszy - skrajny jest od wyposażenia akcesoryjnego, a drugi obok niego, daje m.in. zasilanie ECU - są identyczne, kolor jasnobrązowy. Zamiana przy wyłączonym zapłonie. Wcześniej sprawdź ich cewki (piny 1-2).
Przekaźnik poprzez pin nr 5 (opis pinów na jego obudowie) - przewód kolor czerwony, podaje równolegle +12V
na ECU oraz na przepływkę (na pin nr 2, przewód czerwony - tam też można łatwiej sprawdzić czy masz napięcie z przekaźnika).
Ważne: skontroluj czy sterownik ma dobre masy - znajdują się pod maską silnika na środku ścianki czołowej kabiny lub z tyłu kolektora ssącego (marny dostęp). Są tam w dwóch miejscach blisko siebie i oba trzeba oczyścić (rozpoznasz - zbiega się kilka przewodów k. czarny i czarno/żółty w oczko pod śrubę).
Daj znać jakie efekty.
dot. SR20 oraz QG16/18 - w innych nie sprawdzałem
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)